Ik had bij DGK ook geen favorietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:13 schreef renevanlaaren het volgende:
hoe kan het toch dat ik zo schommel met aan wie ik een hekel heb,bij dgk had ik dat helemaal niet
Denk dat dat het is, bij andere RLS'sen had ik altijd wel een favoriet maar dit is het gewoon allemaal net niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat er geen echte favo is. Je je aan meerdere irriteert en als zo iemand op de voorgrond schuift de irritatie ineens het grootst is voor die persoon. Ik heb het het meest nu bij Vanas over 3 tellen kan dat die viesnek Ruud zijn.
Je mist Dreetje hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:19 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik wel maar er zaten veel minder mensen die ik echt niet mocht als je op 15 mensen keek
Ja, dat is wel waar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:19 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik wel maar er zaten veel minder mensen die ik echt niet mocht als je op 15 mensen keek
Gok eens......quote:
ben je buurman en buurman tegengekomen met hun buurman stoelen, erg leuke paar minutenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:54 schreef renevanlaaren het volgende:
ik zit filmpjes te kijken wat een debiel is die ruud toch![]()
![]()
daar zit spanning ja.......quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:24 schreef renevanlaaren het volgende:
ik verwacht ruzie tussen emile en dennis tegen bil en ruud vandaag![]()
ja leuk gedaanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:24 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ben je buurman en buurman tegengekomen met hun buurman stoelen, erg leuke paar minuten
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:08 schreef renevanlaaren het volgende:
omg ik besef net dat ik momenteel aan niemand een grotere hekel heb dan aan ruud
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:27 schreef renevanlaaren het volgende:
wat isa aan heeft staat haar goed moet ik zeggen
Dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:27 schreef renevanlaaren het volgende:
wat isa aan heeft staat haar goed moet ik zeggen
nou ik zie iedere keer als ik ff een blik op de streams werp dat ze aan het eten zijn, en dat de hele dag door, ze werken ook keihard de hele dagquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Rene, jochieKomt wel goed. Als je schouder nodig hebt, hoor ik het wel.. Voor een complete bank verwijs ik je naar oma
Ze is toch een (ex) klepto?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:28 schreef danilel het volgende:
[..], ik vraag me af waar ze het vandaan heeft......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |