Je mag hem hebben hoor. Ik heb mijn schouder teruggetrokken.quote:
Daar stoorde ik me ook vaak aan. Waarom constant eten? Doe 2 of 3 goede maaltijden op een dag en je bent klaar. Eten doen ze maar in hun eigen tijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:28 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
nou ik zie iedere keer als ik ff een blik op de streams werp dat ze aan het eten zijn, en dat de hele dag door, ze werken ook keihard de hele dag
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:27 schreef renevanlaaren het volgende:
wat isa aan heeft staat haar goed moet ik zeggen
Wie is boos?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:30 schreef renevanlaaren het volgende:
dennis heeft dus gezegd je zit met je kop aan de andere kant van de wereld,nu is ze boos
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je mag hem hebben hoor. Ik heb mijn schouder teruggetrokken.
Gooi er een "Team Vanasquote:
Moeite van het teruglezen waard? ooh well, nee antwoord maar niet. Ik heb er geen zin inquote:
Een grote piemel hebben betekent in zijn geval wel dat hij een grote lul is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:31 schreef Disana het volgende:
Een goede worstelaar betekent niet dat je een goede vechter bent, roept Ruud naar Emil. Is dat een dreigement?
komt een filmpjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Moeite van het teruglezen waard? ooh well, nee antwoord maar niet. Ik heb er geen zin in
vandaag nog niks gezien ,misschien straksquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gooi er een "Team Vanas"in en alles is weer kusjekroelaarioverdebol
quote:
ha, mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |