Nutteloze verspilling van belastingcenten om wat nobuddies over te laten vliegen naar de andere kant van de wereld. VI Oranje heeft ze dat gelukkig in laten zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Toch wel jammer dat er geen praatprogramma in het land zelf is deze keer. Gaf toch altijd iets extra's.
Ze doen het dit keer niet ivm de uitzendtijden van de wedstrijden. Want dan zou het programma pas om 0.00 ofzo zijn en dan kijkt er niemand meer. Op locatie zitten heeft wmb wel meerwaarde, in sfeer en gasten die je kan uitnodigen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nutteloze verspilling van belastingcenten om wat nobuddies over te laten vliegen naar de andere kant van de wereld. VI Oranje heeft ze dat gelukkig in laten zien.
Verder mis ik de rol van die vieze dikke Sjek nogal in dit geheel?
Eens, alhoewel dat met VI Oranje dan vaak toch weer wat minder is hoor, het offtopic geneuzel over randzaken. Verder vind ik het niet de taak van de PO om dat soort programma's op locatie te maken, die een klein kapitaal kosten vanwege reiskosten en de locatie. Maar dat is weer een andere discussie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ze doen het dit keer niet ivm de uitzendtijden van de wedstrijden. Want dan zou het programma pas om 0.00 ofzo zijn en dan kijkt er niemand meer. Op locatie zitten heeft wmb wel meerwaarde, in sfeer en gasten die je kan uitnodigen.
VI laat vooral zien dat je het in een voetbalprogramma nauwelijks over voetbal hoeft te hebben. Prima vermakelijk hoor, maar dat is het dan ook.
Ach.. Voetbal verdient zichzelf wel weer terug aangezien er straks gewoon weer 8-9-10 miljoen mensen kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, alhoewel dat met VI Oranje dan vaak toch weer wat minder is hoor, het offtopic geneuzel over randzaken. Verder vind ik het niet de taak van de PO om dat soort programma's op locatie te maken, die een klein kapitaal kosten vanwege reiskosten en de locatie. Maar dat is weer een andere discussie.
De eerste anderhalve week is er ook nog een dagelijkse wedstrijd om 0:00, dus dan zou het "avond"programma zelfs pas om 2 uur 's nachts kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ze doen het dit keer niet ivm de uitzendtijden van de wedstrijden. Want dan zou het programma pas om 0.00 ofzo zijn en dan kijkt er niemand meer.
Daarom, prima te behappen voor een commerciële zender dus, geen enkele reden waarom de PO dit zou moeten doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ach.. Voetbal verdient zichzelf wel weer terug aangezien er straks gewoon weer 8-9-10 miljoen mensen kijken.
De PO heeft niet als taak op te pakken wat de CO laat liggen. Verder doen ze dit bij RTL niet omdat ze (denken) dat het net zo goed in Nederland kan. Prima dus dat de PO het wel doet. Heb paar maanden geleden nog enorm genoten van het avondprogramma bij de OS.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom, prima te behappen voor een commerciële zender dus, geen enkele reden waarom de PO dit zou moeten doen.
Mwah, het gaat om het soort programma, er zijn zat voetbal(praat)programma's om het WK heen, anders kan je alles wel recht gaan lullen. RTL maakt Ik hou van Holland, maarja, das met een blonde presentatrice, laten we het bij de PO gaan doen met een brunette, want dat was er nog niet!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
De PO heeft niet als taak op te pakken wat de CO laat liggen. Verder doen ze dit bij RTL niet omdat ze (denken) dat het net zo goed in Nederland kan. Prima dus dat de PO het wel doet. Heb paar maanden geleden nog enorm genoten van het avondprogramma bij de OS.
Nogmaals, het is helemaal de taak niet van de PO om dingen te maken die de CO niet maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, het gaat om het soort programma, er zijn zat voetbal(praat)programma's om het WK heen, anders kan je alles wel recht gaan lullen. RTL maakt Ik hou van Holland, maarja, das met een blonde presentatrice, laten we het bij de PO gaan doen met een brunette, want dat was er nog niet!
Ik geloof best dat ze dat als doelstelling hebben, maar dan kan ik het nog wel onzin vinden dat ze programma's maken die prima rendabel zouden zijn bij een CO, nogmaals, dan kan je aardig wat programma's maken als je het zo breed opvat. In mijn optiek heb je een PO om programmas te maken die weinig rendabel zijn, amper kijkers zouden trekken, maar toch een maatschappelijk doel hebben, of een bepaalde specifieke doelgroep bedienen. Maar nogmaals, das een andere discussie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:35 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nogmaals, het is helemaal de taak niet van de PO om dingen te maken die de CO niet maken.
"De publieke omroep moet een goed en gevarieerd programma-aanbod verzorgen voor alle groepen in de samenleving." (bron)
Een ik houd van holland achtig programma zou daar prima in kunnen passen. Voetbal(praat)programma's ook.
Ze verspillen al genoeg van mijn belastinggeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Toch wel jammer dat er geen praatprogramma in het land zelf is deze keer. Gaf toch altijd iets extra's.
Denken dat het WK geld kost ipv oplevertquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze verspillen al genoeg van mijn belastinggeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |