Dat doe ik ook, maar dat was een antwoord op de vraag waarom ik 2x per dag doucht in plaats van 1x.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel dat je dan overdag voor dat je gaat sporten niet nog oo een keer hoeft te douchen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bah nee, er komen nu al te veel stinkende mensen in sportscholen.
Douche dan voor en na.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]het heeft alles behalve met recht te maken
jajjajajajajajaaaaaaquote:
John Greenquote:
quote:
Is wel een boek/film voor jou denk ik. Zonet uitgelezen en ben nog steeds emotioneel onstabielquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
jajjajajajajajaaaaaa
heb toch abonnement en zelfde spelers als divergent![]()
hoezo?
Ik wil het boek ook lezen, maar moet er nog zoveelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is wel een boek/film voor jou denk ik. Zonet uitgelezen en ben nog steeds emotioneel onstabiel
Vrouwenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is wel een boek/film voor jou denk ik. Zonet uitgelezen en ben nog steeds emotioneel onstabiel
Looking for Alaska al gelezen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had het in 1 dag uit, in 4.5 uur oid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil het boek ook lezen, maar moet er nog zoveel
wooow, hoeveel bladzijdes dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had het in 1 dag uit, in 4.5 uur oid.
Uhuquote:
Ik heb de laatste pagina's maar m'n zonnebril opgedaan zodat ik niet als een mietje die huilt naar mijn ereader kijkquote:
Hahahaha,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb de laatste pagina's maar m'n zonnebril opgedaan zodat ik niet als een mietje die huilt naar mijn ereader kijk
Ik vind dat wel leukquote:
Kijk je ook Skins? Vind ik ook wel wat voor jouquote:
Nope. Waar gaat het een beetje over? Ik huil echt super snelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je ook Skins? Vind ik ook wel wat voor jou
Je moet wel een beetje stoer wezen, hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leukbeter dan mensen die nooit emoties tonen bij dingen
Al oud hoor, serie over twisted jongeren aan de drugs en allesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nope. Waar gaat het een beetje over? Ik huil echt super snel
Neuh, niet mee eensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje stoer wezen, he
Welke school?quote:
Oud maakt voor een goede serie ook niets uit. Keek er laatst een uit 1999/2000. Tears everywherequote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al oud hoor, serie over twisted jongeren aan de drugs en alles
whihihiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oud maakt voor een goede serie ook niets uit. Keek er laatst een uit 1999/2000. Tears everywhere![]()
Zo oud nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oud maakt voor een goede serie ook niets uit. Keek er laatst een uit 1999/2000. Tears everywhere![]()
Hoogvlietquote:
jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:22 schreef Tjacka het volgende:
kijk nu andere aflevering van project p
wordt jongen gepest broer neemt het niet voor hem op
dan ben je toch krank in je kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |