Dat doe ik ook, maar dat was een antwoord op de vraag waarom ik 2x per dag doucht in plaats van 1x.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel dat je dan overdag voor dat je gaat sporten niet nog oo een keer hoeft te douchen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bah nee, er komen nu al te veel stinkende mensen in sportscholen.
Douche dan voor en na.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]het heeft alles behalve met recht te maken
jajjajajajajajaaaaaaquote:
John Greenquote:
quote:
Is wel een boek/film voor jou denk ik. Zonet uitgelezen en ben nog steeds emotioneel onstabielquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
jajjajajajajajaaaaaa
heb toch abonnement en zelfde spelers als divergent![]()
hoezo?
Ik wil het boek ook lezen, maar moet er nog zoveelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is wel een boek/film voor jou denk ik. Zonet uitgelezen en ben nog steeds emotioneel onstabiel
Vrouwenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is wel een boek/film voor jou denk ik. Zonet uitgelezen en ben nog steeds emotioneel onstabiel
Looking for Alaska al gelezen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had het in 1 dag uit, in 4.5 uur oid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil het boek ook lezen, maar moet er nog zoveel
wooow, hoeveel bladzijdes dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had het in 1 dag uit, in 4.5 uur oid.
Uhuquote:
Ik heb de laatste pagina's maar m'n zonnebril opgedaan zodat ik niet als een mietje die huilt naar mijn ereader kijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |