Handig!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Zelfs youtube biedt dat aan, kwam ik laatst achter toen ik een hardloop filmpje geupload had.
Kreeg toen een melding dat de video shakey was en dat ze hem wel even zouden stabiliseren.
Verschil was wel te zien.
Los van de blaren wel een voorspoedig herstel dus!! Dan heb je je goed voorbereid voor die M dus!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet alleen gopro's![]()
Wegwedstrijd van morgen maar niet rennen. Spiertechnisch en voor m'n gevoel energietechnisch wel gekund: wat voel ik me goed!maar blaren nog niet helemaal geheeld
Neuh, dat vindt Guard niet nodigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ik kan hem als ik volgende week kom wel even meenemen.
Wrom is dat dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:29 schreef hatsaflats het volgende:
Zeg, maar heren, wanneer hebben jullie nu precies afgesproken? Jullie weten dat 1 juni alleen in Kijkduin en omgeving gelopen mag worden toch?
stream en ik hebben allang de afspraak staan om "een keer" te gaan lopen in de LDD.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:29 schreef hatsaflats het volgende:
Zeg, maar heren, wanneer hebben jullie nu precies afgesproken? Jullie weten dat 1 juni alleen in Kijkduin en omgeving gelopen mag worden toch?
Omdat meneer YUR ons dan door die omgeving gaat rondleidenquote:
Dus jullie zijn er 1 juni ook gewoon bij?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:37 schreef Guard het volgende:
[..]
stream en ik hebben allang de afspraak staan om "een keer" te gaan lopen in de LDD.
En aangezien we allebei dan vrij hebben leek het me wel een goed idee om het met hemelvaart te doen.
En omdat wij zo ontzettend sociaal en bovendien ook hardstikke leuk zijn geven we aan iedereen hier de kans om met ons mee te lopen
Omdat Zwabber het zegt, geloof ik.quote:
Ik moet een "ovb"-tje plaatsen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Omdat meneer YUR ons dan door die omgeving gaat rondleiden
[..]
Dus jullie zijn er 1 juni ook gewoon bij?![]()
Nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:44 schreef pijll het volgende:
[..]
Omdat Zwabber het zegt, geloof ik.
Maar na een uur of 13:30 is het eenieder weer vrij om te lopen waar 'ie wil.
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Garmin 310XT besteld, met cadanssensor en HRM!
Feli!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Garmin 310XT besteld, met cadanssensor en HRM!
Kloptquote:
t kriebelt hier om daar ook wat mee te doen jaquote:
Ik moet ook nog nieuwe schoenen. Maar aangezien ik mijn huidige schoenen nergens online te koop zie, zal ik dan naar de winkel moeten voor advies. Tijd is schaarser dan geld bij mijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
t kriebelt hier om daar ook wat mee te doen ja
Ik zou t willenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik moet ook nog nieuwe schoenen. Maar aangezien ik mijn huidige schoenen nergens online te koop zie, zal ik dan naar de winkel moeten voor advies. Tijd is schaarser dan geld bij mijMaar zou toch wel chill zijn om het voor de HM te doen, ik ga altijd net weer wat harder op nieuwe schoenen.
Ovb. Ligt een beetje aan mijn vrouwquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Omdat meneer YUR ons dan door die omgeving gaat rondleiden
[..]
Dus jullie zijn er 1 juni ook gewoon bij?![]()
Stom! Hier ookquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stom! Hier ook
Hee Nanook... Zou jij mijn inschrijving voor de Golden Ten (29 mei) willen aanpassen in de OP?
Via Quoi heb ik nu een 10km startnummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |