Ik heb ze vaak al getekend in paint toen zoals mijn karikaturen die ik ook van voetballers had gemaakt. Vonden ze allemaal wel leuk, maar er kwam nergens seksuele interesse bij kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:08 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Je bent zelden leuk maar deze was goed.
Nee, gewoon iets grappigs tekenen in hun agenda of zo. Of ze een naaktreportage aansmeren weet ik het jij bent het creatieve brein hier.
Dat is de Aziatische gemeenschap ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die gemeenschap is conservatiever dan 99% van moslims in NL. Krijg je verkering met niet grefo, zelfs al is het een protestant, gelijk verbannen uit familie. Hoef je echt niet meer terug te komen.
Sneu volkje.
Dan heb je een groot probleem.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wat nou als je eindelijk een chick naakt in bed hebt en je vindt je matras aantrekkelijker dan die chick?
Volgens mij is het ergens misgegaan in de uitleg van het bekkenstoten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wat nou als je eindelijk een chick naakt in bed hebt en je vindt je matras aantrekkelijker dan die chick?
Al kreeg ik er sambal bij, dan nog niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de Aziatische gemeenschap ook.
Probeer jij maar een relatie met een Chinees te krijgen.
Gelukkig zijn de meeste Chinezen fokking lelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch heb ik t idee dat t daar minder extreem is dan grefos.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel strakke kutjesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al kreeg ik er sambal bij, dan nog niet.
Eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste Chinezen fokking lelijk.
Geen Japans?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch heb ik t idee dat t daar minder extreem is dan grefos.
Broertje achter elkaar indisch, chinees, indisch en molukse vriendin gehad en dat werd toch wel geaccepteerd.
Dat is voor latere zorg, als je er een relatie mee wil beginnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel strakke kutjes![]()
En ze zijn vaak nog wat traditioneler in hun opvattingen dus gewoon keuken en ketting volstaat niet dat feministische gelul wat veel vrouwen hier hebben .
Wauw en dan kom jij met al zo lang relatie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch heb ik t idee dat t daar minder extreem is dan grefos.
Broertje achter elkaar indisch, chinees, indisch en molukse vriendin gehad en dat werd toch wel geaccepteerd.
Ja, echtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw en dan kom jij met al zo lang relatie.
Broertje ijsbeer is een hosselaar
Vast wel wat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er wonen bijna geen Japanners in Nederland.
Ze gillen wel altijd overdreven in die filmpjes maar volgens Knut is dat alleen voor de Westerse marktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:15 schreef Pascalus het volgende:
Japanners zijn niet zo lelijk.
bron: die bukkakefilmpjes die ik iedere avond kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |