wij zouden wel broers van elkaar kunnen zijn.quote:
Zeelandquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer.
Was in die 30 dagen per jaar dat het mooi weer was het enige voordeel om in Zeeland te wonen.
Waren ze niet allemaal heel preuts die gereformeerde Zeelandse dames?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer.
Was in die 30 dagen per jaar dat het mooi weer was het enige voordeel om in Zeeland te wonen.
Ze besprongen zelfs Elan, nou dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren ze niet allemaal heel preuts die gereformeerde Zeelandse dames?
Dit denkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij ook kuthumor dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
wij zouden wel broers van elkaar kunnen zijn.
Al heb ik naar mijn weten geen broer.
ik dacht dat die gelovigen juist heel graag willen weten hoe seks voelt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze besprongen zelfs Elan, nou dan weet je het wel.
Dan vind ik het eng worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze besprongen zelfs Elan, nou dan weet je het wel.
Dat wil uiteindelijk elke vrouw. Maar meestal houden ze de schijn op voor de buitenwereld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit denken![]()
Willen JUIST keihard geneukt worden.
Ik pak nu de auto naar Zeeland.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ik dacht dat die gelovigen juist heel graag willen weten hoe seks voelt.
Goedzo.quote:
Was geen peil op te trekken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vind ik het eng worden.
[..]
Dat wil uiteindelijk elke vrouw. Maar meestal houden ze de schijn op voor de buitenwereld.
En zwanger worden ja. Zestiende trouwen, tot je 21ste vier kinderen uitpoepen en dan rest van je leven slaven en op zondag 3 keer naar de kerk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit denken![]()
Willen JUIST keihard geneukt worden.
Niks mis met een andere kijk op de wereld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee.
Ze mogen van hun ouders veel dingen niet daardoor worden ze wereldvreemd en kunnen ze niet met hun eigen gevoelens omgaan.
Af en toe ben jij echt een beetje wereldvreemd geen wonder dat je nog maagd bent op je 19e.
Tja ben je zelf bij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En zwanger worden ja. Zestiende trouwen, tot je 21ste vier kinderen uitpoepen en dan rest van je leven slaven en op zondag 3 keer naar de kerk.
Op mijn school zaten geen religieuze chicks voor zover ik weet. Maar de lekkere wijven waren meestal al bezet en vielen op van die gladjanussen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was geen peil op te trekken.
Sowieso weinig contact mee. Eigenlijk alleen met beetje niet zo serieus protestants of ongelovige randstadsmaartoevalliginzeeland mensen.
Kun je dat tekenen van je niet misbruiken om ze te hosselen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op mijn school zaten geen religieuze chicks voor zover ik weet. Maar de lekkere wijven waren meestal al bezet en vielen op van die gladjanussen.
Dit vinden meisjes een leuke scenequote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je dat tekenen van je niet misbruiken om ze te hosselen?
Of ik een tattoo van Simba op hun bil mag zetten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je dat tekenen van je niet misbruiken om ze te hosselen?
Die gemeenschap is conservatiever dan 99% van moslims in NL. Krijg je verkering met niet grefo, zelfs al is het een protestant, gelijk verbannen uit familie. Hoef je echt niet meer terug te komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja ben je zelf bij.
Vaak wel heel jong trouwen en shit ja.
Religiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die gemeenschap is conservatiever dan 99% van moslims in NL. Krijg je verkering met niet grefo, zelfs al is het een protestant, gelijk verbannen uit familie. Hoef je echt niet meer terug te komen.
Sneu volkje.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ik een tattoo van Simba op hun bil mag zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |