Maar haalt t niet bij voetbal.quote:
Wel goed dat het in het begin van het jaar was die conditietesten ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die conditietesten haalde je zonder problemen een tien en kon je rest van het jaar beetje voetballen.
Niks mis mee.
Nauwelijks gedaan.quote:
Ik vond vlak voor en na zomervakantie juist aids. Moesten we op t strand. Alle sporten zijn kut als je tot je enkels in het zand zakt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel goed dat het in het begin van het jaar was die conditietesten ja.
Maar zodra we in de wintermaanden binnen moesten gymen was het vaak aids.
[..]
Nauwelijks gedaan.
Rugby is het leukst om te doen. Schoolrugbyteam dit datquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar haalt t niet bij voetbal.
Spelregels kunnen niet simpeler, iedereen snapt t, mooiste sport.
Dan heb ik woonkamervoetbal uitgevonden. Lekker de vitrinekast van je moeder inschoppen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel ooit een hybride sport ontwikkeld. Zolder voetbal.
Zou heel populair moeten worden op FOK! als ik het opnieuw lanceer.
Er moet een sport komen waar iedereen vanuit zijn rukbunker aan kan deelnemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel ooit een hybride sport ontwikkeld. Zolder voetbal.
Zou heel populair moeten worden op FOK! als ik het opnieuw lanceer.
Wij gingen echt alleen naar het strand tijdens een introductieweek in havo4. Moesten we raften en beachvolleyballen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond vlak voor en na zomervakantie juist aids. Moesten we op t strand. Alle sporten zijn kut als je tot je enkels in het zand zakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Wereldrecord FOK!ken. Zonder slaappauzes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er moet een sport komen waar iedereen vanuit zijn rukbunker aan kan deelnemen.
is fappen een sport?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er moet een sport komen waar iedereen vanuit zijn rukbunker aan kan deelnemen.
In NL snapt niemand het.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rugby is het leukst om te doen. Schoolrugbyteam dit dat
Wij hadden best een ruime zolder, en toen ik nog jong was konden we daar met mijn vrienden voetballen in de winter. Wel met een kleiner balletje en kleinere doeltjes. Wel voetballen op sokken om ernstige gewonden te voorkomen. Die kwamen er alsnog door de schuine daken en ijzeren balken waar iedereen zijn hoofd in boorde. Gebeurde dit niet eindigde de wedstrijd steevast in een knokpartij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb ik woonkamervoetbal uitgevonden. Lekker de vitrinekast van je moeder inschoppen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij gingen echt alleen naar het strand tijdens een introductieweek in havo4. Moesten we raften en beachvolleyballen.
Voordeel waren wel al die lekkere 16-jarige chicks in bikini.
Vanaf de 4e in tussenuren of wanneer eerder vrij met meisjes naar t strand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel baas was dat.
GGMM weer hèquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:53 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme mensen weten niet eens wat een powernap is.
Ik zit op een kleine zolderkamer en ik ging dan met een klein balletje voortdurend tegen de kast aantrappen als ik naar mijn kamer was gestuurd, dit alles tot ergernis van mijn ouders.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hadden best een ruime zolder, en toen ik nog jong was konden we daar met mijn vrienden voetballen in de winter. Wel met een kleiner balletje en kleinere doeltjes. Wel voetballen op sokken om ernstige gewonden te voorkomen. Die kwamen er alsnog door de schuine daken en ijzeren balken waar iedereen zijn hoofd in boorde. Gebeurde dit niet eindigde de wedstrijd steevast in een knokpartij.
Geweldige sport.
gayquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:53 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme mensen weten niet eens wat een powernap is.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij gingen echt alleen naar het strand tijdens een introductieweek in havo4. Moesten we raften en beachvolleyballen.
Voordeel waren wel al die lekkere 16-jarige chicks in bikini.
Jij als echte ariër maakte toch wel een kans? Übermensch dit dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Ik woon niet dichtbij het strand.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanaf de 4e in tussenuren of wanneer eerder vrij met meisjes naar t strand.
Best wel baas was dat.
1.75, 50 kg, kuthumor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij als echte ariër maakte toch wel een kans? Übermensch dit dat.
Ik nu ook niet meer.quote:
Meisjes zijn op die leeftijd eerder geneigd af te haken als je over bekkenstoten begint.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij als echte ariër maakte toch wel een kans? Übermensch dit dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |