Echt? Zijn het niet beide door elkaar gemixt? Die hoge 'whooooo areyou' zit er ook in. Althans, toen ik het nog keek wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee dat is Won't Get Fooled again
Nee dezequote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:41 schreef Norrage het volgende:
Dit is de beste Led Zeppelin. Of toch Dazed and Confused.
1970-1975 ofzo.quote:
The Roverquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Zijn het niet beide door elkaar gemixt? Die hoge 'whooooo areyou' zit er ook in. Althans, toen ik het nog keek wel.
edit: Volgens wiki is 't gewoon Who Are You? hoor.
Dan pak je wel het hoogtepunt van de Stones, Bowie, Doors, Zeppelin, Lennon en Pink Floyd. Wat een periodequote:
er zijn 3 csi's met elk hun eigen who-liedjequote:
quote:De drie versies van de serie gebruiken als themalied enkele hits van de Engelse rockband The Who. Voor de intro van CSI: Crime Scene Investigation wordt het lied "Who Are You" gebruikt en voor CSI: NY & CSI: Miami worden respectievelijk de nummers "Baba O'Riley" en "Won't Get Fooled Again" van het succesvolle album "Who's Next" gebruikt.
de periode waar de punk tegen in opstand kwam, daarna werd het weer leukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:45 schreef Tchock het volgende:
Dan pak je wel het hoogtepunt van de Stones, Bowie, Doors, Zeppelin, Lennon en Pink Floyd. Wat een periode
Ik weet niet precies hoe ik dit op moet vatten. Vind je de muziek in 70-75 niet leuk?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:46 schreef ranja het volgende:
[..]
de periode waar de punk tegen in opstand kwam, daarna werd het weer leuk
Ja die periode is bizar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan pak je wel het hoogtepunt van de Stones, Bowie, Doors, Zeppelin, Lennon en Pink Floyd. Wat een periode
verreweg m'n minst favoriete periode in de popmuziek...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
Ik weet niet precies hoe ik dit op moet vatten. Vind je de muziek in 70-75 niet leuk?
Wow. Wish You Were Here is een van mijn lievelingsalbums, Dark Side of the Moon is briljant, Ziggy Stardust is de beste van Bowie vind ik, Who's Next? is geweldig, Zeppelin IV, Imagine, L.A. Woman...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:47 schreef ranja het volgende:
[..]
verreweg m'n minst favoriete periode in de popmuziek...
Gebrek aan vrouwen, zeker?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:47 schreef ranja het volgende:
[..]
verreweg m'n minst favoriete periode in de popmuziek...
Geweldig. De enige hedendaagse metalband die ik écht heel tof vind. Vorig jaar live gezien (in mijn eentje op een festival, want niemand wilde mee). Stiekeme jongensdroom.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je met metal wil beginnen als indiemattie, moet je misschien iets als Deftones proberen.
Hoezo? Het is hier toch een en al liefde?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:49 schreef Norrage het volgende:
Ik ben blij dat ranja nog niet weggejaagd is uit dit topic, want het had best een kunnen gebeuren
Ranja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |