Nice bait matequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:43 schreef Maxerazzi het volgende:
Mijn bijdrage:
1. Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M.
2. Public Enemy - Fight the Power
3. Nas - NY State of Mind
4. Mobb Deep - Shook One
5. Organized Konfusion - Stress
Aardige rappers dan wel rapgroepen, maar bij die nummers houdt het wel weer op, ze hebben gewoon niet de pure klasse van een Kanye West of Kendrick Lamar.
Ik ken Killing in the Name Of uiteraard wel. Maar ben ze nooit tegengekomen op een festival blijkbaar. Was destijds meer van de britrock (Radiohead, Travis, Oasis) en vrij toegankelijke bands als Pearl Jam, RHCP en REM.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:41 schreef DO2 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat jij ze niet kent, Moody. Gezien je leeftijd. Waren in de 90's retepopulair.
Over 2 weken in Groningenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:42 schreef Kerftminister het volgende:
Blijft ook een schitterende he, Sivert is echt een geniale zanger ook, dat bereik.
Fun fact: op Know Your Enemy doet de zanger van Tool mee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Gaat op de playlist
Wat erg dat ik ze nog nooit uitgeplozen heb
Oh, ik dacht dat jij Tool wel leuk vond. Dan is het ook geen boeiend feitje.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Tool.
Nog zo'n band.
Jaren geleden geprobeerd geniaal te vinden, maar ik ga het nogmaals proberen
Tool is zo'n band waar ik de kwaliteit wel hoor, maar ik niet lang na kan luisteren. Ik heb Ænima in de kast staan, enkele keren beluisterd. Lateralus nog eigenlijk nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij Tool wel leuk vond. Dan is het ook geen boeiend feitje.
Volledig terecht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:16 schreef DO2 het volgende:
Oh, P4K heeft iig weer een duidelijke mening:
http://pitchfork.com/reviews/albums/8104-lateralus/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onbegrijpelijk en afschuwelijk geschreven stuk. Echt geen touw aan vast te knopen. Ik heb een keer een docu gezien over een arts die zichzelf injecteerde met een dodelijke hoeveelheid cocaïne als experiment en ondertussen zijn bevindingen met zwarte stift op de muren en vloer kladde terwijl zijn grip op de realiteit wegzakte. Afgezien van het handschrift was dat beter te volgen dan dit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:20 schreef DO2 het volgende:
Ja, maar als je dan daadwerkelijk de review leest snap je er helemaal niks meer van.
Hij strooit aanvankelijk met superlatieven om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat het 1 grote grap is, ofzo.
Ik kan er niet om lachen omdat ik simpelweg niet begrijp wat de grap is in zinnen alsquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:28 schreef DO2 het volgende:
. Er is geen touw aan vast te knopen, idd. Maar ik vermoed dat dat de 'grap' is.
Ik kan er niet om lachen. Maar goed.
quote:In conclusion, there is more emotion on that album than would be on 30 Weezer albums. At the very least, there's 2.5 times as much. Like I said, it's messed up, like the world, which makes it very real. I don't think I'm going to have a kid this year, but that's also a good thing.
quote:I feel like this record was made just for me by super-smart aliens or something, because it's just like a cross of 1971 and 1987. Imagine, like, Peter Gabriel with batwings or a flower on his head singing while Lars Ulrich and Rick Wakeman just hammer it down. It's the best Tool record because it's the longest.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:29 schreef DO2 het volgende:
Die docu wil ik wel zien, trouwens. Klinkt interessant.
Dark Matters: Twisted But True. Gaat over allemaal bizarre en schokkende experimenten. Niet heel erg hoogstaand gemaakt (veel naspelen voor een greenscreen) maar wel bijzonder interessante verhalen en verteld door John Noble, die echt een prachtige stem heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |