quote:Op maandag 19 mei 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon op de kut tuffen. Eerst je neus ophalen en dan die fluim bijna naar binnen spugen
Ook daarbij nooit nodig gehad.quote:
is ook niet "nodig"quote:
Dit is internet, hier is geen sfeer.quote:
Vind t zelfs fijner als t wat droger is.quote:
Ben nu al met iemand anders bezig.quote:Nee, zelfs dat niet eens Wanneer komt die tweede date?
Preciesquote:Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
Als je alleen maar zou doen wat nodig was ...
Meer frictie?quote:
Het is al duidelijkquote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben nu al met iemand anders bezig.
Als er rellen zijn?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wacht maar tot het echt gezellig wordt
En als die er wel is, dan wordt die binnen no time vergaltquote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is internet, hier is geen sfeer.
Fas, wat zeg je nu? Ben je aan het daten?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben nu al met iemand anders bezig.
Jep...quote:
internet is mijn levenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is internet, hier is geen sfeer.
Raar. Al dagen niet voorgekomenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En als die er wel is, dan wordt die binnen no time vergalt
Het weekend was rustig inderdaad.quote:
jij bent mijn favomodquote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Zoooo alles weer gedaan vandaag. Wijntje en sigaretje. Heb nu ook wiet voor bij de kersentabak in de waterpijp
Ah je bent net op tijdquote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Zoooo alles weer gedaan vandaag. Wijntje en sigaretje. Heb nu ook wiet voor bij de kersentabak in de waterpijp
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Tamashii het volgende:
BobbyB is weer bevredigd ja?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Heb net ook twee wijntjes gehadquote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Wat naar voor jequote:
Wrs binnenkort.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Fas, wat zeg je nu? Ben je aan het daten?
Alleen zaterdag.quote:
Ik jou ook, maar ik weet niet meer hoe ik mij moet opstellen. Bang dat ik je weer verlies.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
ik miste je
blij dat ik je weer gevonden heb
Daar doelde ik niet op, maar bedankt hoor.quote:
we blijven voor altijd bij elkaar vanaf nuquote:Op maandag 19 mei 2014 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik jou ook, maar ik weet niet meer hoe ik mij moet opstellen. Bang dat ik je weer verlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |