quote:Op maandag 19 mei 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon op de kut tuffen. Eerst je neus ophalen en dan die fluim bijna naar binnen spugen
Ook daarbij nooit nodig gehad.quote:
is ook niet "nodig"quote:
Dit is internet, hier is geen sfeer.quote:
Vind t zelfs fijner als t wat droger is.quote:
Ben nu al met iemand anders bezig.quote:Nee, zelfs dat niet eens Wanneer komt die tweede date?
Preciesquote:Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
Als je alleen maar zou doen wat nodig was ...
Meer frictie?quote:
Het is al duidelijkquote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben nu al met iemand anders bezig.
Als er rellen zijn?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wacht maar tot het echt gezellig wordt
En als die er wel is, dan wordt die binnen no time vergaltquote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is internet, hier is geen sfeer.
Fas, wat zeg je nu? Ben je aan het daten?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben nu al met iemand anders bezig.
Jep...quote:
internet is mijn levenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is internet, hier is geen sfeer.
Raar. Al dagen niet voorgekomenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En als die er wel is, dan wordt die binnen no time vergalt
Het weekend was rustig inderdaad.quote:
jij bent mijn favomodquote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Zoooo alles weer gedaan vandaag. Wijntje en sigaretje. Heb nu ook wiet voor bij de kersentabak in de waterpijp
Ah je bent net op tijdquote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Zoooo alles weer gedaan vandaag. Wijntje en sigaretje. Heb nu ook wiet voor bij de kersentabak in de waterpijp
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Tamashii het volgende:
BobbyB is weer bevredigd ja?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Heb net ook twee wijntjes gehadquote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Wat naar voor jequote:
Wrs binnenkort.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Fas, wat zeg je nu? Ben je aan het daten?
Alleen zaterdag.quote:
Ik jou ook, maar ik weet niet meer hoe ik mij moet opstellen. Bang dat ik je weer verlies.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
ik miste je
blij dat ik je weer gevonden heb
Daar doelde ik niet op, maar bedankt hoor.quote:
we blijven voor altijd bij elkaar vanaf nuquote:Op maandag 19 mei 2014 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik jou ook, maar ik weet niet meer hoe ik mij moet opstellen. Bang dat ik je weer verlies.
Hij post wel als een wijf.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
Sedan is een vrouwwow, brand new information
quote:
Echte liefde dit.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we blijven voor altijd bij elkaar vanaf nu
uit het oog maar nooit uit het hart
Nou dat heb ik nog nooit gehoordquote:
Praten vind ik zo lame, liever doen. Of niet natuurlijk. Ik ben meer van droogneukenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah je bent net op tijd![]()
Het gaat over natte gulzige seks
Droogneuken?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Praten vind ik zo lame, liever doen. Of niet natuurlijk. Ik ben meer van droogneuken
Die is altijd bevredigd. En het mag ook wel eens over mijn bevrediging gaan hoorquote:
Maar ik welquote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op, maar bedankt hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwaar die correlatiequote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
Sedan is een vrouwwow, brand new information
Je post zelf als een wijfquote:
Oh wacht![]()
Rood?quote:
ik bewonder jequote:Op maandag 19 mei 2014 22:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou dat heb ik nog nooit gehoordhoezo dat dan
quote:
Owquote:Op maandag 19 mei 2014 22:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Praten vind ik zo lame, liever doen. Of niet natuurlijk. Ik ben meer van droogneuken
Geen dank hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook zeggen, maar wist niet hoe het precies te verwoorden
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar ik welje ging toch daten met haar? Met Fas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vanwaar die correlatie
[..]
Je post zelf als een wijf
Oh wachtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar ik welBitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vanwaar die correlatie
[..]
Je post zelf als een wijf
Oh wacht
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik wil wel over je gaanquote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die is altijd bevredigd. En het mag ook wel eens over mijn bevrediging gaan hoor
Ja toch. Met je broekje over elkaar heen gaan.quote:
Je hebt je wiet toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die is altijd bevredigd. En het mag ook wel eens over mijn bevrediging gaan hoor
Had je me ouder/jonger geschat?quote:
Ach lieverd toch, wat naar voor je. Kusje op? Zal een goed woordje voor je doen. Xoxo cocoquote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik bewonder je
ik wou dat mijn carriere zo succesvol was
maar yvonne wilt mij niet terug denk ik
hehehe ;-) ja natuurlijk! Vooral als ze spontaan in mijn gezicht squirten. Oh wacht... Zei ik dat nou echt?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]. hou je niet van spontane meiden? :$
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja toch. Met je broekje over elkaar heen gaan.
Ik zei ik weet van niets, dus blijkbaar nietquote:Op maandag 19 mei 2014 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je ging toch daten met haar? Met Fas?
Checkquote:
Hoe oud is hep?quote:
Ja dan moet je wel zelf het initiatief nemen want ik ben onderdanig.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
hehehe ;-) ja natuurlijk! Vooral als ze spontaan in mijn gezicht squirten. Oh wacht... Zei ik dat nou echt?
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach lieverd toch, wat naar voor je. Kusje op? Zal een goed woordje voor je doen. Xoxo coco
Roodquote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Rood?hebben ook nog Asti staan omnomnom
Hoe oud?quote:
17, waaaat.quote:
Nou daar heb ik niet zo heel veel mee. Is meer dat ik al eeuwen niet in een coffeeshop geweest was en bobby al helemaal niet en we hebben een waterpijp dus voor binnenkortquote:
Die is wel jonger. Maar dat is de uitzondering die de regel bevestigt.quote:
Waar heb je wel wat mee dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou daar heb ik niet zo heel veel mee. Is meer dat ik al eeuwen niet in een coffeeshop geweest was en bobby al helemaal niet en we hebben een waterpijp dus voor binnenkort
Zolang ze er nog goed uitzien.quote:
Oh dat vind ik helemaal niks. Dan drink ik nog liever kriek ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Roodmaar nee, rosé had ik. Lekker met dit weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |