SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Het zal wel het zelfde vervolg krijgen als de cliffhanger van seizoen 1 destijds.quote:
En met een beetje pech wordt Tim gevonden en mee naar huis geloodst door Willem ....quote:Op maandag 19 mei 2014 21:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het zal wel het zelfde vervolg krijgen als de cliffhanger van seizoen 1 destijds.![]()
Tim is verdwenen als Sjors besluit om achter hem aan te rennen. En ze gaat twijfelen of ze hem wel echt gezien heeft denk ik.
Waarschijnlijk wel he!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
En met een beetje pech wordt Tim gevonden en mee naar huis geloodst door Willem ....
Die cliffhanger was nog uiterst geniaal vergeleken met de 2014-uitvoeringquote:Op maandag 19 mei 2014 21:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het zal wel het zelfde vervolg krijgen als de cliffhanger van seizoen 1 destijds.![]()
Tim is verdwenen als Sjors besluit om achter hem aan te rennen. En ze gaat twijfelen of ze hem wel echt gezien heeft denk ik.
Op een belabberd slechte remake van de zomercliff van seizoen 1 na, niks.quote:
Dat zeer zeker.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die cliffhanger was nog uiterst geniaal vergeleken met de 2014-uitvoering
De prioriteiten van Sjors liggen inderdaad meer bij het zoeken naar d'r toyboy dan naar d'r (indirecte) familieledenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zeer zeker.![]()
En ik heb het hele gebeuren tussen Tim en Sjors destijds ook niet echt gezien. Maar ze is ook wel heel erg bezig met zijn verdwijning vind ik.
Heel wat meer geloof ik dan destijds met de verdwijning van haar moeder en de dood van haar ex-vriend/ en vader van haar kind.
Ik ook! Ze zegt ook maar niks nog he!!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:39 schreef maily het volgende:
Dat smoelwerk van Maxime.
Ben benieuwd wanneer het hoge woord eruit komt
dat denk ik ook. Wat moet die vent toch van hem?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
En met een beetje pech wordt Tim gevonden en mee naar huis geloodst door Willem ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezen op eigen risico.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:12 schreef Frey het volgende:
Eindelijk bekent Maxime:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:12 schreef Frey het volgende:
Eindelijk bekent Maxime:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal Tante Heks nu weer bijna verdrinken in het zwembad? Of gaan ze toch diepzeeduiken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:42 schreef Claude_Viole het volgende:
Cliffhanger belooft 'spetterend' te worden, en is inmiddels opgenomen. 4 juli kunnen we deze weer kijken!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zal Tante Heks nu weer bijna verdrinken in het zwembad? Of gaan ze toch diepzeeduiken?In dat laatste geval staat de zomer-app al gereed:
[ afbeelding ]
Breng ze niet op ideeënquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zal Tante Heks nu weer bijna verdrinken in het zwembad? Of gaan ze toch diepzeeduiken?In dat laatste geval staat de zomer-app al gereed:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |