quote:Op maandag 19 mei 2014 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Dancer in the dark
Festen
Jagten
a serious man
?
5/7quote:
6/7quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Paris, Texas ook volgens mij.
Dan no country for old men van the Coens?
En dat is de zevendequote:
quote:
Die was ook nog goed geweest. De andere film waar ik op doelde was overigens this is 40.quote:
krijg het plaatje niet te zienquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:16 schreef picodealion het volgende:
Wacht dat slaat nergens op. Gewoon nee dus.
Deze man weet.quote:
was al genoemd. Ik denk dat Wyccie het punt heeftquote:
easy a?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:04 schreef wyccie het volgende:
Sorry, moest mijn was ophangen.
Van welke film is dit de tagline?
[..]
quote:Trivia
Played the character of Gretchen Ferris in Ridley Scott's Body of Lies (2008), but all her scenes were deleted in the final cut.
een grapjequote:
Jawelquote:
quote:
Asap + 1quote:
quote:
quote:De film zelf valt tegen. Hij is sentimenteel en melodramatisch, terwijl de opzet van de regisseur vrij serieus was. Het is dus geen hoogvlier. Daarnaast is de film een tikkeltje ouderwets, heeft het een clichématig script. Met andere woorden: een niet lekkere mix.
quote:Dit alles neemt niet weg dat wel een heel geschikte openingsfilm is. Het speelt zich af in de omgeving van Cannes en bevat veel mooie overzichtsshots, zoals beelden van de haven. Dus een film ‘dicht bij huis’.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Niemand een idee, of heeft niemand de vraag zien staan?
quote:In de film komen twee ‘conflicten’ aan bod die allebei dermate moesten worden aangedikt om voldoende body te geven aan de film.vraagt zich af of ze terug moeten keren naar de filmindustrie en er is een ‘ruzie’ tussen Frankrijk en Monaco, die in werkelijkheid veel minder erg was.
Bijna, de film heet iets anders..quote:
Nee..quote:
Puntje voor sasquatsch dan, anders blijven we zo lang hangen.quote:
Pico +1quote:
3/5quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Sweeney Todd
Big fish
Alice in wonderland
the longe ranger
Tussenstand mei:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:10 schreef dyonvbaal het volgende:
dark shadows?
charlie and the chocolate factory?
quote:A young refugee traveling from Russia to America in search of her lost father falls for a gypsy horseman.
quote:asked for golden teeth to be put into his mouth to give more realism to his character.
quote:The scenes where the people of Paris are shown leaving town because of Nazi occupation were shot just before the morning traffic jammed the streets.
quote:The Place de la Concorde was used by the production as background for some scenes. This came after several weeks of negotiation between the director and producers of the movie, and the mayor of Paris, since the location is rarely closed for movie production. The scenes were shot after midnight and before 6:00 p.m.
quote:Robert De Niro was originally set to star as Dante Dominio.
Ehh... nee vrouw en manquote:
Zo, gisteravond helemaal niet meer op FMT gekekenquote:
Schandalig...quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:40 schreef hornage het volgende:
[..]
Zo, gisteravond helemaal niet meer op FMT gekeken![]()
Inderdaad, de 2de was de film die ik zochtquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:24 schreef drakin het volgende:
sleepy hollow en the man who cried bedoel je dyon?
2/3quote:
quote:M.I.T. professor John Koestler links a mysterious list of numbers from a time capsule to past and future disasters and sets out to prevent the ultimate catastrophe.
quote:In the year 2035 a techno-phobic cop investigates a crime that may have been perpetrated by a robot, which leads to a larger threat to humanity.
Ik denk dat je wel door kan gaanquote:
Nee, mag u niet... sorry geen flauw idee wie die meneer isquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:36 schreef pipster het volgende:
Mag ik van u 4 films die gebaseerd zijn op de romans/verhalen van Philip K. Dick?
Van Isaac Asimov. En Deja Vu is ook niet goed volgens mij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:41 schreef dyonvbaal het volgende:
I robot toch niet? Das toch van zo'n russische gast?
Die bedoelde ik inderdaadquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Van Isaac Asimov. En Deja Vu is ook niet goed volgens mij.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:40 schreef hornage het volgende:
Blade Runner![]()
A Scanner Darkly![]()
I Robot (Asimov)
Deja Vu![]()
Dat zijn er vier.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:41 schreef hornage het volgende:
Voor de zekerheid Minority Reporten Paycheck
ook
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:51 schreef picodealion het volgende:
Richard Linklater
Before Midnight
Before Sunrise
Before Sunset
Dazed & Confused
Waking Life
Daar zit ie dan weer niet in...quote:
ook niet..quote:
1/2quote:
Er ontbreekt iets uit deze quote dat dan weer een hint naar de film isquote:McClane and the Samaritan will go to the subway station at 72nd and Broadway. I will call you in 15 minutes on the payphone outside the station. No Police. Failure to answer will constitute noncompliance. Do you understand me, John?
Die bedoel ik wel, maar verkeerde filmquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:27 schreef sasquatsch het volgende:
Boys on the side (aannemende dat je Whoopi bedoeld).
Dan gok ik Simon saysquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:08 schreef dyonvbaal het volgende:
De film waarin hij zichzelf speelt is uit 96. Van de andere film heeft de titel iets te maken met wat BW en SLJ moeten doen in Die hard (hopelijk is dit niet te cryptisch)
Dat is inderdaad wat er ontbreekt aan de quote. Ik wil alleen wel de "goede" spelling aangezien het de filmtitel isquote:
Die inderdaadquote:
Ja dat is 1, de andere film is Knowingquote:
Dank, maar het punt is voor pipsterquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat is 1, de andere film is Knowing
Horn + 1
Oeps, snel aanpassenquote:
The Abyssquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:51 schreef drakin het volgende:
Die onderwaterfilm, shit waarom kom ik niet op de titel
6/6quote:
quote:
Niemand die een film kent met al deze namen? De film heeft 75000 votes en komt uit 2010quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:18 schreef Asap het volgende:
[..], ook met Anne, Topher, Hector, Patrick, Taylor Lautner, Queen, Eric, Kathy, Julia en Emma
Inderdaadquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
6/6
Proceed. DF geeft je het punt wel.
Die jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:07 schreef dyonvbaal het volgende:
k*t, ik heb die film gezien. Is ze zo'n domme bimbo met een reuze teddybeer...
quote:
Correctquote:
Nee. De eene film gaat over een amerikaans football speler die vader word en de ander gaat over een gek die een spelletje van een x aantal ronden wil spelen met de worstelaar...quote:
ehh... nee. De worstelaar speelt geen worstelaar in de film. En BW speelt de collega agent van de worstelaar..quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:29 schreef sasquatsch het volgende:
Die laatste doet mij denken aan Spiderman
Horni +1quote:
Devon Aoki, nog meer ook uit Sin City!quote:
Niet Nederlandsquote:
Speelt zich wel af in de oorlog.quote:
Nee hoorquote:
quote:
quote:
quote:
4/8quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
is de jonge magneto Fassbender?
Ik weet niet meer hoe de oude heet...
jawel hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef dyonvbaal het volgende:
owhja, Ian mckellen sh*t, das niet goed
7/8quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
oeh zit halle berry er weer in? en ik zit aan jenifer lawrence te denken?
nope. Acteur die ik zoek zou in dit plaatje in het midden staanquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:09 schreef dyonvbaal het volgende:
kelsey grammer zal er vast niet inzitten dit keer?
quote:
lego moviequote:
epicquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
lego movie
guardians of the galaxy
epic?
Die ja, maar dan met meer woordenquote:
quote:A woman looks back at the past twenty men she's had relationships with in her life and wonders if one of them might be her one true love.
quote:An affable underachiever finds out he's fathered 533 children through anonymous donations to a fertility clinic 20 years ago. Now he must decide whether or not to come forward when 142 of them file a lawsuit to reveal his identity.
quote:One year after meeting, Tom proposes to his girlfriend, Violet, but unexpected events keep tripping them up as they look to walk down the aisle together.
6/6quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef DragonFodder het volgende:
...
delivery man
the 5 year engagement
quote:
bijnaquote:
quote:
2/3quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:18 schreef picodealion het volgende:
Cloudy with a Chance of Meatballs ja, of Het Regent Gehaktballen
Forum Opties | |