Ben toch een Marokkaan, dus wat maakt het uit.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
Vrijwillig vrouwen over je heen laten pissen
Mijn man en ik hebben een open relatie. Zou je het erg vinden als hij kijkt?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Godver, ik wil je echt een DM sturen, maar je hebt al een man..![]()
Hoe dan ook, wie weet zit ik ooit daar tussen je beentjes..
Dan zijn mijn tong en vingertjes eindelijk geen maagd meer!!
Nee hoor, zolang hij niet aan mijn billetjes gaat zitten, of met een zweep naast me zit..quote:Op maandag 19 mei 2014 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn man en ik hebben een open relatie. Zou je het erg vinden als hij kijkt?
Anticlimaxquote:Op maandag 19 mei 2014 20:24 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe leerzaam Google is
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ben toch een Marokkaan, dus wat maakt het uit.
Hij zal niks doen hoor hahaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang hij niet aan mijn billetjes gaat zitten, of met een zweep naast me zit..
Vind ik het best. Of, mag ik hem dan wel vastbinden? Zodat ik met plezier je kan laten genieten?
Bedankt, door jou ga ik nu een pyjamabroek aan doen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij zal niks doen hoor haha![]()
Dus ja, wie weet.
Pics?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:30 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bedankt, door jou ga ik nu een pyjamabroek aan doen.
Je pyjamabroekje? Sexyquote:
Alle Marokkanen hadden toch grote piemels??????quote:Op maandag 19 mei 2014 20:49 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zijn, ben een Eerlijke MarokkaanseHeld.![]()
Klein is fijn toch?
Is niet waar joh, tenzij is 1.90+ is dan wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:50 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Alle Marokkanen hadden toch grote piemels??????![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |