Soms heb ik mijn dagen hihi.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Onwetende![]()
Verder is de postgeschiedenis van TS een beetje raar .
Ik ben geen 40+ dus move alongquote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Soms heb ik mijn dagen hihi.
Maar hoe is het met je Mord_Sith?
Hoe moet ik dat nu weten vanaf mijn zolderkamertjequote:Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Onwetende![]()
Verder is de postgeschiedenis van TS een beetje raar .
Da's waar.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:14 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nu weten vanaf mijn zolderkamertje
Pff, wat een superervaring moet dat zijn voor je man/vriend.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan dat echt supergoed, maar alleen als ik gevingerd word, niet bij penetratie. Kan ook echt ver en hoog squirten, dat is wel geil, soms ook irritant omdat ik dan weer m'n bed moet verschonen.
Ja, mijn man vindt dat ook echt geweldig. Hij likt dat zo graag op ook, haha.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:16 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Pff, wat een superervaring moet dat zijn voor je man/vriend.
En tijds clitorisstimulatie, werkt het dan ook?
Wat een luckyman is dat haha.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, mijn man vindt dat ook echt geweldig. Hij likt dat zo graag op ook, haha.
Nee, niet bij enkel clitstimulatie maar wel als er dan ook vingers in me zitten.
Lees je eens in liefje, is meer voor nodig.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:16 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
En tijds clitorisstimulatie, werkt het dan ook?
Het valt vies tegen hoor, ze overdrijft wat, op den duur raak je er zelfs wat verveeld van.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:20 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wat een luckyman is dat haha.
Pff, was ik hem maar.
Maar ehm, heb je hem weleens gevraagd hoe het smaakt? Zo ja, wat heeft hij dan geantwoord?
Een deskundigequote:Op maandag 19 mei 2014 20:22 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Lees je eens in liefje, is meer voor nodig.
Haha, zou zeggen, kom een keer proeven, haha.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:20 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wat een luckyman is dat haha.
Pff, was ik hem maar.
Maar ehm, heb je hem weleens gevraagd hoe het smaakt? Zo ja, wat heeft hij dan geantwoord?
Bedoel tijdens*, maar wil je het mij leren Mord_Sith?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:22 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Lees je eens in liefje, is meer voor nodig.
Godver, ik wil je echt een DM sturen, maar je hebt al een man..quote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, zou zeggen, kom een keer proeven, haha.![]()
Hij zegt dat het niet heel veel smaak heeft maar het idee dat het uit me komt spuiten vindt hij gewoon megageil.
Je proeft zelf zeker ook wel ff tussendoor he?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, zou zeggen, kom een keer proeven, haha.![]()
Hij zegt dat het niet heel veel smaak heeft maar het idee dat het uit me komt spuiten vindt hij gewoon megageil.
Oké, Dima.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Godver, ik wil je echt een DM sturen, maar je hebt al een man..![]()
Hoe dan ook, wie weet zit ik ooit daar tussen je beentjes..
Dan zijn mijn tong en vingertjes eindelijk geen maagd meer!!
Ben toch een Marokkaan, dus wat maakt het uit.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
Vrijwillig vrouwen over je heen laten pissen
Mijn man en ik hebben een open relatie. Zou je het erg vinden als hij kijkt?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Godver, ik wil je echt een DM sturen, maar je hebt al een man..![]()
Hoe dan ook, wie weet zit ik ooit daar tussen je beentjes..
Dan zijn mijn tong en vingertjes eindelijk geen maagd meer!!
Nee hoor, zolang hij niet aan mijn billetjes gaat zitten, of met een zweep naast me zit..quote:Op maandag 19 mei 2014 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn man en ik hebben een open relatie. Zou je het erg vinden als hij kijkt?
Anticlimaxquote:Op maandag 19 mei 2014 20:24 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe leerzaam Google is
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ben toch een Marokkaan, dus wat maakt het uit.
Hij zal niks doen hoor hahaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang hij niet aan mijn billetjes gaat zitten, of met een zweep naast me zit..
Vind ik het best. Of, mag ik hem dan wel vastbinden? Zodat ik met plezier je kan laten genieten?
Bedankt, door jou ga ik nu een pyjamabroek aan doen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij zal niks doen hoor haha![]()
Dus ja, wie weet.
Pics?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:30 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bedankt, door jou ga ik nu een pyjamabroek aan doen.
Je pyjamabroekje? Sexyquote:
Alle Marokkanen hadden toch grote piemels??????quote:Op maandag 19 mei 2014 20:49 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zijn, ben een Eerlijke MarokkaanseHeld.![]()
Klein is fijn toch?
Is niet waar joh, tenzij is 1.90+ is dan wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:50 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Alle Marokkanen hadden toch grote piemels??????![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |