SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I knew you were. You were gonna come to me. And here you are, but you better choose carefullyquote:
zo goed ken ik het liedje nou ook weer nietquote:Op maandag 19 mei 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Goede TT
[..]
I knew you were. You were gonna come to me. And here you are, but you better choose carefully
because... I, I’m capable of anything of anything and everything.
Ik ben aan het mee typen terwijl het nummer op repeat staatquote:Op maandag 19 mei 2014 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo goed ken ik het liedje nou ook weer niet
ik heb kempi op staan nuquote:Op maandag 19 mei 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben aan het mee typen terwijl het nummer op repeat staat
en een naakt wijfquote:Op maandag 19 mei 2014 18:01 schreef FL_Freak het volgende:
als je dan spamt zet dan iig een lekker wijf neer
sinds wanneer heb jij normale standards danquote:Op maandag 19 mei 2014 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en een naakt wijf
hier hebben we godverdomme toch niks aan
Keihard. WP zal spoedig zijn uitdaging ook wel intrekken. Want ik heb nog altijd de belofte gedaan hem te slaan voor al zijn mensonterende wandaden.quote:
heel geestig ditquote:Op maandag 19 mei 2014 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij normale standards dan
beetje raar dat jij nog niet geband bent.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
jammer dat ze zo een kwaliteitsuser bannen
kutflipsquote:Op maandag 19 mei 2014 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
beetje raar dat jij nog niet geband bent.
Gelukkig hebben we jou nog.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
jammer dat ze zo een kwaliteitsuser bannen
Welnee.quote:
sop ze flipquote:Op maandag 19 mei 2014 19:18 schreef Flippiee het volgende:
gvd gvd![]()
![]()
http://instagram.com/p/oLVAYEt-eI/
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:18 schreef Flippiee het volgende:
gvd gvd![]()
![]()
Nee dat doe ik wel voor jequote:
Dat komt gvdquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]had je er niet even bij kunnen zeggen dat ik mijn ogen zou beschadigen
[..]
Nee dat doe ik wel voor je
Hey Ronaldquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:18 schreef Flippiee het volgende:
gvd gvd![]()
![]()
Alles goed?quote:
Oke tot ik van plan was om in de vbl slowchat te posten.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja man mooie weertje ik vind helemaal mooi. Met jou?
Haha wat dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke tot ik van plan was om in de vbl slowchat te posten.
Zo jammer om na het filmpje die kop van dat joch te zien.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Maar doe mij gewoon Louis maar.
[ afbeelding ]
Nouquote:
Someting really bad happend.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je beste vriend is weer wedergekeerd.
Ik moet nog steeds lachen om sommige van je notes Mikey. Mis je onze vete nou nooit?quote:
Ik ben al die vetes een beetje moe,quote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nog steeds lachen om sommige van je notes Mikey. Mis je onze vete nou nooit?
Inhoud notes verspreiden. Note gemaaktquote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nog steeds lachen om sommige van je notes Mikey. Mis je onze vete nou nooit?
Oh, je bent er weer opgeklommenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo jammer om na het filmpje die kop van dat joch te zien.
Ieder zijn smaak natuurlijk.![]()
[..]
NouValt mee.
Niet tof.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon gaan slapen en nooit meer wakker worden
werkt gegarandeerd
Doodsverwensing ban.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon gaan slapen en nooit meer wakker worden
werkt gegarandeerd
hoezo doodsverwensing?quote:
''Gewoon gaan slapen en nooit meer wakker worden werkt gegarandeerd'' Je zei het niet als een optie.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo doodsverwensing?
het is niet zo dat ik zeg dat hij moet gaan slapen en nooit meer wakker worden ik geef het alleen aan als optie
wil je me graag geband hebben?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
''Gewoon gaan slapen en nooit meer wakker worden werkt gegarandeerd'' Je zei het niet als een optie.
Haha grapje Gquote:Op maandag 19 mei 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jmr dat je onze vriendschap zo ziet ronald
dit soort grapjes kan ik niet waarderen ronaldquote:
Hahahaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit soort grapjes kan ik niet waarderen ronald
ik denk dat onze vriendschap een eindpunt heeft bereikt
matige grapquote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hebt er niet bij verteld welke kleuren ie niet moet mengen.
Gewoon eentje bij de gevonden voorwerpen meenemenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:38 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgen
Ik ben vergeten een paraplu mee te nemen. En dat met de weersvoorspelling voor vanmiddag. Niet alles in het leven zit mee.
Joeeequote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:38 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgen
Ik ben vergeten een paraplu mee te nemen. En dat met de weersvoorspelling voor vanmiddag. Niet alles in het leven zit mee.
Klein kantoor dus dat kennen we nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gewoon eentje bij de gevonden voorwerpen meenemen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Joeee
hier heeft het gisteravond al keihard geregend. succes
Gewoon op station dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klein kantoor dus dat kennen we niet
[..]
Zal wel goed komen. Ben meer bang voor mijn laptop dan voor mezelf.
Is toch zeker niet normaal. Ik ga Willemijn Hoebert bij deze een boze brief schrijven voor al haar mensonterende leugens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:38 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgen
Nou nou nou. Zij doet toch ook alleen maar haar werk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch zeker niet normaal. Ik ga Willemijn Hoebert bij deze een boze brief schrijven voor al haar mensonterende leugens.
jij danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Willemijn, wat een kutnaam is dat toch
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij dan
ncfk
dat kan toch niemand uistrepeken?
Voorliegen en bedrog, maar oké oké. Ik houd mij rustig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou nou nou. Zij doet toch ook alleen maar haar werk.
Ik heb mijn best gedaan maar dat uistrepeken gaat mij inderdaad weinig goed af.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij dan
ncfk
dat kan toch niemand uistrepeken?
dat zou wel raar zijn jaquote:
Ms_Awesome was al bezetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet je nagaan
dit heb je zelf kunnen kiezen
waarom je oude account niet gehouden?quote:
Mehquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom je oude account niet gehouden?
Tevens de beste waarheidquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha jij en awesome
slechtste grap van de 21ste eeuw
Mjaquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
dus toen kwam je uit op
onneukengetiteld
maar dan zonder wat klinkers
Fotoboek van Userquote:
fucking is een woord dat overal past als zijnde het woord fucking, die moet je dus niet vertalen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
dus toen kwam je uit op
onneukengetiteld
maar dan zonder wat klinkers
Neequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
17 utreg centraal station bij de starbucks
twitter:NinodeVries twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 13:11:01Eén of ander meisje heeft zich 12 uur met een laptop opgesloten voor het goede doel. Vanaf nu zijn al mijn zondagen ook voor het goede doel. reageer retweet
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:15 schreef Typisch het volgende:
twitter:NinodeVries twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 13:11:01Eén of ander meisje heeft zich 12 uur met een laptop opgesloten voor het goede doel. Vanaf nu zijn al mijn zondagen ook voor het goede doel. reageer retweet
![]()
deze mantwitter:NinodeVries twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 13:12:45Ik zit nu 40 minuten in de trein met m'n laptop. Voor het goede doel. reageer retweet
Stiekem ben jij dat gewoon en loop je hier te spammen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:15 schreef Typisch het volgende:
deze mantwitter:NinodeVries twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 13:12:45Ik zit nu 40 minuten in de trein met m'n laptop. Voor het goede doel. reageer retweet
had ik maar zo'n bazenbaardquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stiekem ben jij dat gewoon en loop je hier te spammen.
Krijg je dat niet vergoed?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:23 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet straks naar het stadhuis om godverdomme een ''verklaring omtrent gedrag'' te halen.
Kost 30 euro
Nu slapen danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee weet niet
dus heb helemaal niet geslapen
Vaak welquote:
and this is crazy?quote:
Oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:26 schreef Ro-ald het volgende:
Trouwens Unf bosvruchten eiwittenshake is echt lekker.
so here's my number?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt. Als ik jou zo zie, klinkt een symfonie
Sorryquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een songtekst voor je typen.
Dat heb ik met Nick en Simon en Jan Smit. Bij mij kan het toeval zijn of aan mijn locatie liggen.quote:
Wel van FC Volendam?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sorry
maar ik ben gewoon geen fan van Jantje smit en co uit Volendam
ik kreeg altijd kaartjes voor concert at sea, ik geef dat maar de schuldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik met Nick en Simon en Jan Smit. Bij mij kan het toeval zijn of aan mijn locatie liggen.
Mijn hart behoort toe aan een andere FC uit de eerste divisiequote:
Dat wil ook wel met dat zeer sterke rijmschema. Sinterklaas is er niks bij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:35 schreef Typisch het volgende:
hier aan de kust
de zeeuwse kust
waar de liefde van de lust
steeds maar weer zal gaan verliezen
omdat ze nooit kan kiezen
tussen goed en niet zo kwaad
maar dat is zoals het gaat
Er zijn vliegtuigstoelenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wil ook wel met dat zeer sterke rijmschema. Sinterklaas is er niks bij.
misschien, neem ik spanje als besluitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er zijn vliegtuigstoelen
Miljoenen bijbedoelingen en bovendien zijn er limousines
En er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien
Dat is ook een goede reden om het te kennenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kreeg altijd kaartjes voor concert at sea, ik geef dat maar de schuld
Welke?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn hart behoort toe aan een andere FC uit de eerste divisie![]()
Misschien neem ik Spanje als besluitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er zijn vliegtuigstoelen
Miljoenen bijbedoelingen en bovendien zijn er limousines
En er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien
Het is ook wel een beetje een Never Ending Story zoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee lr ik ben niet klaar voor magie
ik vind deze never ending story mooierquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een Never Ending Story zo
Hatenquote:
Hahahahaha watquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:44 schreef wietparkiet het volgende:
als een jochie van 5 's ochtends de videoband van never ending story opzetten
en bijna meehuilen als atreyu zijn paard verliest
Hah! val jij even door de mand. Zing nou maar gewoon mee met Limahlquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:44 schreef wietparkiet het volgende:
Toen was je dus al een pussy.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:44 schreef wietparkiet het volgende:
Jij durft mij geen pussy in mijn gezicht te noemen internetriddertjequote:
Nee within temptation is mooierquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah! val jij even door de mand. Zing nou maar gewoon mee met Limahl
Show no fear. For she may fade awaaaaaaaaaaay
In your hands. The birth of a new daaaaaaaaaay
Die titel zegt mij wel watquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hadden die film vroeger op vhs
en die keek ik graag, net als george van de jungle
origineel van dat nummer is best lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook een goede reden om het te kennen
[..]
Welke?
[..]
Misschien neem ik Spanje als besluit
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Limahl kijkt je ietwat geschokt aan.
Van de zomer. Dan bak ik ook wel wat spannender dan hamburgersquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb ze op mijn faptop dus we kunnen ze wel een keertje samen kijken![]()
zoals watquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van de zomer. Dan bak ik ook wel wat spannender dan hamburgers
george van de junglequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hadden die film vroeger op vhs
en die keek ik graag, net als george van de jungle
gewaagde keuzequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel gewoon één van de main acts op festivals met 200k bezoekers in het buitenland. Doen het toch beter in het buitenland dan het eigen Nederlandquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]sharon geeft geen neuk
Marsepeintaart met glitters?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was ook gewoon een bazen filmquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die heb ik wel 100 keer gezien ofzo
Friet.quote:
quote:
Dat is geen avondeten toch.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel gewoon één van de main acts op festivals met 200k bezoekers in het buitenland. Doen het toch beter in het buitenland dan het eigen Nederland
[..]
Marsepeintaart met glitters?
ik ben al dikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Friet.
[..]
[..]
Dat is geen avondeten toch.
ja, wij hadden weet ik het hoeveel van die videobanden maar een stuk of 5 moesten het elke keer zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die heb ik wel 100 keer gezien ofzo
hahah inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, wij hadden weet ik het hoeveel van die videobanden maar een stuk of 5 moesten het elke keer zijn
Dat maakt het des te spannender. Een beetje rebels zelfs wel.quote:
Die had ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahah inderdaad
ook alle floris afleveringen op videoband nog
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
en villa achterwerk met roos en de mannen
Dit ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook
dan koelt het tenminste nog wat af
Zit er bij mij al inquote:
Nice, ik heb gewoon chicken wings van AH Basic prima te eten haha.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit er bij mij al inBeetje in de tuin verplicht moeten wachten tot het klaar is. Mijn leven was wel eens minder ellendig.
ík ga dadelijk naar de snackbar. Ook mijn leven is eens minder ellendig geweest.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit er bij mij al inBeetje in de tuin verplicht moeten wachten tot het klaar is. Mijn leven was wel eens minder ellendig.
Neem P_z mee naar de snackbar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ík ga dadelijk naar de snackbar. Ook mijn leven is eens minder ellendig geweest.
Kipfilet in braadzak. Ook prima te eten, is het wachten waard.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice, ik heb gewoon chicken wings van AH Basic prima te eten haha.
Dinsdag patatdagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ík ga dadelijk naar de snackbar. Ook mijn leven is eens minder ellendig geweest.
Vast een mannen dingetje om dan juist naar een snackbar te gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Om de twee weken komt altijd een maat langs en dit is vaste stek
Bier & patatje oorlogquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:57 schreef OllieWilliams het volgende:
Straks ff vreten halen.wat zal ik nemen?
ze hadden ook al beelden moeten knippen op last van de rechter blijkbaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:56 schreef Ro-ald het volgende:
Haha een school is beklad na een uitzending van Project P
[ afbeelding ]
Zo warm is het niet eensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook
dan koelt het tenminste nog wat af
Ja er was inderdaad een rechtszaak.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ze hadden ook al beelden moeten knippen op last van de rechter blijkbaar
ik had hier een leuke inkopper op maar ik zal lief zijn huehue ok doei gr.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vast een mannen dingetje om dan juist naar een snackbar te gaan.
dat bepaal ik zelf welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf welGewoon wachten tot een uurtje of 8 dan derpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
jajajaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot een uurtje of 8 dan derpje
wowowow, dat is zo nicequote:
Hilarisch weer, deze vage hint. Alsof het nog grappig is na al die tijd. Of uberhaupt 'leuk', infantiel debiel ben je ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik had hier een leuke inkopper op maar ik zal lief zijn huehue ok doei gr.
Logic?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
jajaja
maar als het nou gewoon ging regenen kon ik nu gaan
[..]
wowowow, dat is zo nice
snap dat dan
Warm is relatief. Het is wel feitelijk gezien extreem benauwd.quote:
Poeh. Had ik je toch bijna voor een avondje snackbar uitgenodigd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hilarisch weer, deze vage hint. Alsof het nog grappig is na al die tijd. Of uberhaupt 'leuk', infantiel debiel ben je ook.
Haal dan Broodje kebab, Turkse Pizza of kapsalon of zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geen toko die dat heeft in de buurt en helemaal geen zin om te gaan koken
OK.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Warm is relatief. Het is wel feitelijk gezien extreem benauwd.
[..]
Poeh. Had ik je toch bijna voor een avondje snackbar uitgenodigd.
Om zes uur beginnenquote:
Hier zit helemaal niks op loopafstand. Op een snackbar en een Italiaan na. En bezorgen is ook vrij weinig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Logic?
Ja hier in tilburg zitten er volgens mij naar 2 of 3 waar je kan halenen ik haalde laatst, hadden ze er geen roti (pannenkoek) bij gedaan
![]()
faalnegers
Smooth LR, smooth.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Haha dan ga je gewoon om tien uur avondeten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Om zes uur beginnenals je het als avondeten gaat eten
Roald alsjeblieft
inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha dan ga je gewoon om tien uur avondeten.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geen toko die dat heeft in de buurt en helemaal geen zin om te gaan koken
Ik eet nog liever m'n eigen stront op dan dat zatlappenvoer te eten (en er dan ook nog voor te betalenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haal dan Broodje kebab, Turkse Pizza of kapsalon of zo.
Zelfs lief zijn is niet goed meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hilarisch weer, deze vage hint. Alsof het nog grappig is na al die tijd. Of uberhaupt 'leuk', infantiel debiel ben je ook.
ja dan weet ik ook het niet godverdomme :Squote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik eet nog liever m'n eigen stront op dan dat zatlappenvoer te eten (en er dan ook nog voor te betalen)
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Benauwd? Nee manquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Blijf je tenminste een slanke denquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier zit helemaal niks op loopafstand. Op een snackbar en een Italiaan na. En bezorgen is ook vrij weinig.
#struggles
[..]
Smooth LR, smooth.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:06 schreef Rodawa het volgende:
Gvd, ik voel me meteen schuldig.Volgende keer dat je me de muur induwt op CF zal ik je niet uitschelden.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Blijf je tenminste een slanke den
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:06 schreef Rodawa het volgende:
Gvd, ik voel me meteen schuldig.Volgende keer dat je me de muur induwt op CF zal ik je niet uitschelden.
ik heb zo'n gevoel dat hier beloftes gebroken gaan wordenquote:
JOEEEE.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, jawel. En ik ben toch wel een kenner op dit gebied aldus ikzelf.
[..]
SORRY
Eh, ik heb vandaag mijn haren gestijld en als het benauwd is en dus vochtig schiet het gelijk in de krul. Dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, jawel. En ik ben toch wel een kenner op dit gebied aldus ikzelf.
[..]
SORRY
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eh, ik heb vandaag mijn haren gestijld en als het benauwd is en dus vochtig schiet het gelijk in de krul. Dus.
Ik heb vandaag helemaal niks aan mijn haar gedaan en desalniettemin meer krullen dan anders. Bij deze heb ik gelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eh, ik heb vandaag mijn haren gestijld en als het benauwd is en dus vochtig schiet het gelijk in de krul. Dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
keiharde feiten, right herequote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag helemaal niks aan mijn haar gedaan en desalniettemin meer krullen dan anders. Bij deze heb ik gelijk.
Foto van mijn halve afro ter bewijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tr gemacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |