SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I knew you were. You were gonna come to me. And here you are, but you better choose carefullyquote:
zo goed ken ik het liedje nou ook weer nietquote:Op maandag 19 mei 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Goede TT
[..]
I knew you were. You were gonna come to me. And here you are, but you better choose carefully
because... I, I’m capable of anything of anything and everything.
Ik ben aan het mee typen terwijl het nummer op repeat staatquote:Op maandag 19 mei 2014 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo goed ken ik het liedje nou ook weer niet
ik heb kempi op staan nuquote:Op maandag 19 mei 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben aan het mee typen terwijl het nummer op repeat staat
en een naakt wijfquote:Op maandag 19 mei 2014 18:01 schreef FL_Freak het volgende:
als je dan spamt zet dan iig een lekker wijf neer
sinds wanneer heb jij normale standards danquote:Op maandag 19 mei 2014 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en een naakt wijf
hier hebben we godverdomme toch niks aan
Keihard. WP zal spoedig zijn uitdaging ook wel intrekken. Want ik heb nog altijd de belofte gedaan hem te slaan voor al zijn mensonterende wandaden.quote:
heel geestig ditquote:Op maandag 19 mei 2014 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij normale standards dan
beetje raar dat jij nog niet geband bent.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
jammer dat ze zo een kwaliteitsuser bannen
kutflipsquote:Op maandag 19 mei 2014 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
beetje raar dat jij nog niet geband bent.
Gelukkig hebben we jou nog.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
jammer dat ze zo een kwaliteitsuser bannen
Welnee.quote:
sop ze flipquote:Op maandag 19 mei 2014 19:18 schreef Flippiee het volgende:
gvd gvd![]()
![]()
http://instagram.com/p/oLVAYEt-eI/
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:18 schreef Flippiee het volgende:
gvd gvd![]()
![]()
Nee dat doe ik wel voor jequote:
Dat komt gvdquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]had je er niet even bij kunnen zeggen dat ik mijn ogen zou beschadigen
[..]
Nee dat doe ik wel voor je
Hey Ronaldquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:18 schreef Flippiee het volgende:
gvd gvd![]()
![]()
Alles goed?quote:
Oke tot ik van plan was om in de vbl slowchat te posten.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja man mooie weertje ik vind helemaal mooi. Met jou?
Haha wat dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke tot ik van plan was om in de vbl slowchat te posten.
Zo jammer om na het filmpje die kop van dat joch te zien.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Maar doe mij gewoon Louis maar.
[ afbeelding ]
Nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |