Gelukkig maar !quote:Op maandag 19 mei 2014 17:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik val op karakter dus hoeft niet hoor
Ik vind sneeuw wel leuk, maar het wordt hier in Nederland zo gauw een drek en dat vind ik minder.quote:
weet je al wat het is want ik wil het ook wel weten want nu denk ik alleen maar verkeerde dingen denk ikquote:
#nohomoquote:Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
weet je al wat het is want ik wil het ook wel weten want nu denk ik alleen maar verkeerde dingen denk ik![]()
ik ga er ook graag heen! ik zit tussen twee chinesen in. vind het lekker ruikenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook leuk, mijn ex had er jaren een kraam met dierendingen. Ik kwam daar vaak. (nieuwmark) Plus de chinese supermarkten zijn heerlijk.
zeg jij nou niets...quote:Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gelukkig maar !![]()
Wacht jij bent al bezet...
Dooie mus weer
dat is waar.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vind sneeuw wel leuk, maar het wordt hier in Nederland zo gauw een drek en dat vind ik minder.
Hoezo slecht ? en nee ik ken het niet. Je zit verdomme vlakbij de grootste toko van A'damquote:Op maandag 19 mei 2014 19:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik ga er ook graag heen! ik zit tussen twee chinesen in. vind het lekker ruiken![]()
hey misschien weet jij dat wel. ken jij misschien tjin's toko? ben van plan binnen kort er heen te fietsen maar weet niet of het wat is.
toko's in amsterdam zijn soms echt slecht
Mijn ervaring is dat iedereen op het laatste moment weer afhaaktquote:
lol van een afstandje kijken en dan nokken!quote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat iedereen op het laatste moment weer afhaakt
Dat idee krijg ik ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik weet het, zijn me matties geworden.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo slecht ? en nee ik ken het niet. Je zit verdomme vlakbij de grootste toko van A'dam
ja ik heb al wat dingen voorbij zien komen die je bij de toko had gehaaldquote:Op maandag 19 mei 2014 19:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet het, zijn me matties geworden.![]()
ik moet alleen mexicaanse dingetjes hebben dus had die toko gevonden
ga er maar heen fietsen
Als ik toevallig kan wil ik ook wel he!quote:Op maandag 19 mei 2014 19:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Okay dan. Tot nu toe: Joezi, Choco, Perse, Liesje en Soury.
is echt mijn opvoedingquote:Op maandag 19 mei 2014 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik heb al wat dingen voorbij zien komen die je bij de toko had gehaald
jij houd er wel vantoko's dan, de rest weet ik natuurlijk niet
te laat, we komen er net achter dat er waarschijnlijk toch niemand komt danquote:Op maandag 19 mei 2014 19:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als ik toevallig kan wil ik ook wel he!
Joezi (wil eerst buddymeet), Choco (wil genoeg mannen/lees:piemols), Perse, Liesje, Soury en Inodder (als we ons aanpassen aan zijn schema).quote:Op maandag 19 mei 2014 19:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als ik toevallig kan wil ik ook wel he!
Arnhem lijkt me veel centraler...quote:Op maandag 19 mei 2014 19:24 schreef Joezi het volgende:
Vondelpark is voor zwervers.. Sonsbeek verkozen tot mooiste park van Nederland
is toch juist leukquote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef isax het volgende:
[..]
is echt mijn opvoeding![]()
oma ging altijd naar van die wazige tentjes en dan ging ik gewoon vrolijk mee.
ik wil ook modder worstelenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Joezi (wil eerst buddymeet), Choco (wil genoeg mannen/lees:piemols), Perse, Liesje, Soury en Inodder (als we ons aanpassen aan zijn schema).
We komen er wel.![]()
jaaaaa die is ook leuk, die wil ik ookquote:Op maandag 19 mei 2014 19:45 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik wil zo'n hele lange glijbaan/luchtkussen met zeep en dan rennen, duiken en een eind glijen
dat heb ik niet, dus wie gaat faciliteren?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jaaaaa die is ook leuk, die wil ik ook
dus we zoeken iemand met een heeeeeeeele grote tuin inmiddels![]()
Zie geregeld Glee Gifjes voorbij komen trouwens... Volgen jullie dat?quote:
Bij mij beland je halverwege in de vijver. Op zich wel grappig maar een beetje zonde.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dat heb ik niet, dus wie gaat faciliteren?
ja kijk ik ook alleen ga ik bij de liedjes snel vooruit hihi ja ik weet daar draait het toch om.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zie geregeld Glee Gifjes voorbij komen trouwens... Volgens jullie dat?
paar jaar geleden had ik er wel plek voorquote:Op maandag 19 mei 2014 19:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dat heb ik niet, dus wie gaat faciliteren?
met warm weer wel lekkerquote:Op maandag 19 mei 2014 19:48 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Bij mij beland je halverwege in de vijver. Op zich wel grappig maar een beetje zonde.
Een waterglijbaan!quote:Op maandag 19 mei 2014 19:48 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Bij mij beland je halverwege in de vijver. Op zich wel grappig maar een beetje zonde.
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja kijk ik ook alleen ga ik bij de liedjes snel vooruit hihi ja ik weet daar draait het toch om.
maar ja ik kijk zoveel
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
mensen ik ga nog ff wat doen voordat de stemming zo is![]()
tot zo allemaal
Laatste paar jaar niet...quote:Op maandag 19 mei 2014 19:55 schreef Persefoneia het volgende:
Inodder, ik zag een keer een post van jouw voorbij komen met een char van wow.
Speel jij dat?
Op de voet ..quote:Op maandag 19 mei 2014 19:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zie geregeld Glee Gifjes voorbij komen trouwens... Volgen jullie dat?
Ik speel momenteel niet heel veel. Heb de pre-order van WoD al gekocht en nu een boost naar 90 staan. Ik weet alleen nog niet wat ik doe. En pala of een monk of een char op een andere server maken.quote:
In ABO blijft alles privequote:Op maandag 19 mei 2014 19:55 schreef Inodder het volgende:
Joezi hoe is dat daar in abo? Missen we veel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |