ik wil ook, we zouden toch met zijn 3en doen danquote:Op maandag 19 mei 2014 18:07 schreef Joezi het volgende:
misschien een SC Koning BBQ organiseren, lekker in mn uppie
als het al bereid is een dag of 4, ff ruiken kan helpen om er achter te komenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:13 schreef Joezi het volgende:
Hoe lang kun je iets in de koelkast bewaren? een groenteprutje met gehakt en tomatensaus?
hmm 6 dagen schat ik, kan best tochquote:Op maandag 19 mei 2014 18:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als het al bereid is een dag of 4, ff ruiken kan helpen om er achter te komen
ik volgens mij niet meer, hihi mensen in het echt ontmoeten, gelijk de anonimiteit wegquote:Op maandag 19 mei 2014 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik kan en het niet uren reizen is, ja hoor, waarom niet. Durven jullie wel te meeten?
Dit ja. Tenminste niet dat ik me kan herinneren.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb veel meets meegemaakt, maar dat nog nooit.
Ik vind het juist leuk een beeld te hebben van mensen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik volgens mij niet meer, hihi mensen in het echt ontmoeten, gelijk de anonimiteit weg
soms wel ja, maar mijn fantasie de vrije loop laten gaan vind ik ook wel leukquote:Op maandag 19 mei 2014 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk een beeld te hebben van mensen.
Ja is wel handig als we het een beetje centraal houden, qua locatie.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik kan en het niet uren reizen is, ja hoor, waarom niet. Durven jullie wel te meeten?
jij bent altijd goed genoegquote:Op maandag 19 mei 2014 18:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en dan zijn wij ineens goed genoeg. lekker dan
ja dat je niet spoort wisten de meeste alquote:Op maandag 19 mei 2014 18:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja is wel handig als we het een beetje centraal houden, qua locatie.
Jullie weten toch al dat ik niet spoor, waar zou ik bang voor moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |