Kom je ook op de BBQ?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:54 schreef Persefoneia het volgende:
Hallootje hier. Alles goed met iedereen?
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:54 schreef Persefoneia het volgende:
Hallootje hier. Alles goed met iedereen?
BBQquote:
Je komt ook? Dat zou ik bazig vinden.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
BBQik heb wel lekkere saus.Ik maak lekkere balletjes en rook spare ribs. Douchen nu
Ik zit onder plaksel
ja die saus wil ik wel proeven en die spare ribs ook, heb je me van de week lekker mee gemaakt.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
BBQik heb wel lekkere saus.Ik maak lekkere balletjes en rook spare ribs. Douchen nu
Ik zit onder plaksel
olieworstelen met chocoquote:Op maandag 19 mei 2014 19:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je komt ook? Dat zou ik bazig vinden.
ja maar niet zo geweldadig als in utopia, dat ging wel hard somsquote:
Okay dan. Tot nu toe: Joezi, Choco, Perse, Liesje en Soury.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:08 schreef Persefoneia het volgende:
BBQ Altijd leuk![]()
![]()
Gooi de kolen er maar op.
nu zijn het weer meer vrouwen, ik wil wel wat meer mannen om me heen danquote:Op maandag 19 mei 2014 19:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Okay dan. Tot nu toe: Joezi, Choco, Perse, Liesje en Soury.
Gezocht: mannen voor de Fok!BBQquote:Op maandag 19 mei 2014 19:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nu zijn het weer meer vrouwen, ik wil wel wat meer mannen om me heen dan
voldelparkquote:Op maandag 19 mei 2014 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
Nu nog iemand met een grote tuin, lekker centraal.
en dat sommige dan blijven slapen, ja jaquote:Op maandag 19 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
We kunnen ook een huisje huren in de Ardennen
maar mag je wel bbq stokenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
das toch amsterdam, das wel ver voor mij hoor
gewoon swinger club afhurenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
We kunnen ook een huisje huren in de Ardennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |