maar dan moet je met je andere hand je haar vasthouden als een staart. Dan kun je zo hard borstelen als je wil.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of als je he haren kamt en het er bij bossen uit komt...
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Technisch gezien lijkt het me dat het onder bdsm kan vallen dus dan is geen seks, seks.
Met de groeten van wikipediaquote:Sadomasochisme (een combinatie van sadisme: plezier in het aandoen van pijn, en masochisme: plezier in het ondergaan en onderdrukken van pijn) is een vorm van seksuele beleving waarin één of meerdere van de partner(s) de ander pijn laat ondergaan. De term wordt volgens het Groene Boekje afgekort als sm, maar wordt ook vaak afgekort als SM, S&M, of S/M of het wordt geduid onder de bredere verzamelnaam BDSM. Bij sadomasochisme komt ook wel algolagnie voor, afgeleid van Griekse algos (pijn) en lagneia (lust).
bdsm hoeft geen seks te zijn, als je je dat afvroegquote:Op maandag 19 mei 2014 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus onthouding kan niet seksueel geladen zijn?
het spijt me.quote:
quote:
quote:
quote:
Dat zeg ik niet, maar bdsm is wel een seksuele beleving, dus valt niet onder geheel seksloos imhoquote:Op maandag 19 mei 2014 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus onthouding kan niet seksueel geladen zijn?
quote:Bambiseks is een neologisme om een vorm van vrijen aan te duiden zonder geslachtsgemeenschap of andere seksuele handelingen. De partners uiten hun genegenheid met knuffelen, zoenen, strelen of vrijerig stoeien, vaak met de kleren aan.
De uitdrukking is afgeleid van het hertje Bambi. In de film van Walt Disney die over dit hertje gaat, wordt het als zacht, lief en knuffelbaar neergezet. In meerdere scènes knuffelt en kust (likt) hij zijn vriendinnetje liefdevol.
Vooral pubers, maar ook wel jongere kinderen, kunnen op deze wijze hun eerste liefdesgevoelens voor elkaar uiten.
beetje blauwballenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar bdsm is wel een seksuele beleving, dus valt niet onder geheel seksloos imho
Kriebel?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
serieus? jullie houden van kriebelseks?
[..]
[..]
Nou, vooruit, ik vergeef het jequote:
Dus eigenlijk zijn ze onbewust toch ermee bezig.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bdsm hoeft geen seks te zijn, als je je dat afvroeg
Awww, wat snoezig.quote:
ik bedoel dus als hij zo hard heeft getrokken dat je haar los zit en je t er zo uitkamt.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar dan moet je met je andere hand je haar vasthouden als een staart. Dan kun je zo hard borstelen als je wil.
Ik vond dat soms best leuk om een kerel met blauwe ballen achter te latenquote:
Feeks.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond dat soms best leuk om een kerel met blauwe ballen achter te laten
Nee hoor niet altijd zoals ik zei. Soms heeft het echt niks met seks temaken.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn ze onbewust toch ermee bezig.
Duidelijk
Slotje.
oh. dat. ja dat wel ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bedoel dus als hij zo hard heeft getrokken dat je haar los zit en je t er zo uitkamt.
Ik ga stoppen met de tuin. Even vegen en de rest doe ik vrijdag wel, ben af en aan verdorie vanaf 11 uur ofzo bezig geweest.
klopt.quote:
Oh, ingewikkeldquote:Op maandag 19 mei 2014 16:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor niet altijd zoals ik zei. Soms heeft het echt niks met seks temaken.
De vonken moeten er vanaf spatten. Kan wel of niet letterlijk genomen wordenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
serieus? jullie houden van kriebelseks?
[..]
[..]
Geen idee wat er precies allemaal onder valt, maar het hoeft niet altijd hard en ruig.quote:
Als je het echt interessant vind wil ik het je wel eens vertellen.quote:
heb ik ook wel eens gedaan, maar de meeste mannen kunnen dat niet zo waarderen geloof ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook wel eens alleen hard of alleen ruig?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee wat er precies allemaal onder valt, maar het hoeft niet altijd hard en ruig.
Klopt, dat is het leukste gedeeltequote:Op maandag 19 mei 2014 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens gedaan, maar de meeste mannen kunnen dat niet zo waarderen geloof ik.
Dit dus inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee wat er precies allemaal onder valt, maar het hoeft niet altijd hard en ruig.
Zie net.quote:
zo zacht dat zn pener aanvoelt als een natte drol?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou je zelf met een blauw oog terug laten gaan. Eén keer gehad en toen de wereld en alles wat eromheen zweeft beloofd dat me dat nóóít meer overkomtquote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb zin schatjequote:Op maandag 19 mei 2014 16:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook wel eens alleen hard of alleen ruig?
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo zacht dat zn pener aanvoelt als een natte drol?
instant negative kippenvel.
Ik zag een natte drol aan de voorkant van een mannenlichaam hangen. Ik ben echt te visueel ingesteldquote:Op maandag 19 mei 2014 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou ook niet van die zachte net niet kusjesquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zag een natte drol aan de voorkant van een mannenlichaam hangen. Ik ben echt te visueel ingesteld
Nee, ik kan je wel vastbinden in het tuinhuis, rood lampje erin, tuindeur open zetten en een inloop avond voor de buurt organiseren, om zo wat tegemoet te komen aan je vernederingen fetisj.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb zin schatje![]()
Zullen we wat knuffelen en kroelen straks?
nee. Ik wil daarvoor te graag pleasenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt, dat is het leukste gedeelte
Godverquote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zag een natte drol aan de voorkant van een mannenlichaam hangen. Ik ben echt te visueel ingesteld
Klinkt haast als een uitdagingquote:Op maandag 19 mei 2014 16:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou je zelf met een blauw oog terug laten gaan. Eén keer gehad en toen de wereld en alles wat eromheen zweeft beloofd dat me dat nóóít meer overkomt![]()
gaat niet werken.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik kan je wel vastbinden in het tuinhuis, rood lampje erin, tuindeur open zetten en een inloop avond voor de buurt organiseren, om zo wat tegemoet te komen aan je vernederingen fetisj.
Ik reageer juist heel gevoelig op lichte aanrakingen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou ook niet van die zachte net niet kusjes
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
met dr rug over een ton? en armen en benen vast gebonden aan van die ringen in de vloer?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik kan je wel vastbinden in het tuinhuis, rood lampje erin, tuindeur open zetten en een inloop avond voor de buurt organiseren, om zo wat tegemoet te komen aan je vernederingen fetisj.
Ik please ook zeker wel graag.. Maar soms.. Soms ben ik gewoon iets minder onderdanigquote:Op maandag 19 mei 2014 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee. Ik wil daarvoor te graag pleasen
Één keer had die vent t gewoon verdient, de andere keren was ik gewoon n bitch.
ik welquote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou ook niet van die zachte net niet kusjes
srs? ik word daar agressief van. En dan heb ik ook geen zin meer in seks.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik reageer juist heel gevoelig op lichte aanrakingen.
Geen idee, maar ik zou het best willen proberen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ingewikkeld worden in folie is dan wel weer lekker.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Try me. Srs..quote:
of in een vacuumzak.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ingewikkeld worden in folie is dan wel weer lekker.
Agressief zelfs.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
srs? ik word daar agressief van. En dan heb ik ook geen zin meer in seks.
nee.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
met dr rug over een ton? en armen en benen vast gebonden aan van die ringen in de vloer?
Je moet er van houden. Ik vind het erg lekker voelen en als je goed bent ingewikkeld kun je geen kant meer op.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou het best willen proberen.
Jammer. Was best een leuke mi.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
We hebben geen ringen in de vloer
Als je vastgebonden ligt dan kan je zoveel willen natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
srs? ik word daar agressief van. En dan heb ik ook geen zin meer in seks.
daar gaat echt niemand op af komen hoor, veel te kort dag.quote:
Maar ga je dan niet enorm zweten? En je kunt je warmte ook niet echt kwijt, geloof ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Ik vind het erg lekker voelen en als je goed bent ingewikkeld kun je geen kant meer op.
Want daar heb je het onkruid nog niet weg?quote:
Die ringen maak ik er voor de gelegenheid nog even bij, de ton is er al.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
met dr rug over een ton? en armen en benen vast gebonden aan van die ringen in de vloer?
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is zo gemaakt natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
We hebben geen ringen in de vloer
Ik laat me alleen vastbinden door mensen die weten welke dingen ze absoluut niet moeten doen, en die zich daaraan houden. En anders schreeuw ik gewoon het code woord als het te ver over mijn grenzen gaat.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je vastgebonden ligt dan kan je zoveel willen natuurlijk.
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik het heerlijk vind om mannen te zien lijden?quote:
Jup, je gaat zeker zweten als je volledig bent ingewikkeld. Moet je er voor overhebbenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ga je dan niet enorm zweten? En je kunt je warmte ook niet echt kwijt, geloof ik.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar gaat echt niemand op af komen hoor, veel te kort dag.
Komt er politie, Ado opgepakt...
Ik zie het niet zo zitten.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Want daar heb je het onkruid nog niet weg?
[..]
Die ringen maak ik er voor de gelegenheid nog even bij, de ton is er al.
Zweten is op zich niet erg. Maar ik neem aan dat je niet te lang kan blijven zitten, anders droog je uit.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, je gaat zeker zweten als je volledig bent ingewikkeld. Moet je er voor overhebben
Ik laat me alleen vastbinden door mensen die ik volledig vertrouw. En dat geld ook voor speeltjes.. Ik zit er echt niet op te wachten om ineens per ongeluk een zweepje in mn oog te hebben ofzoquote:Op maandag 19 mei 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik laat me alleen vastbinden door mensen die weten welke dingen ze absoluut niet moeten doen, en die zich daaraan houden. En anders schreeuw ik gewoon het code woord als het te ver over mijn grenzen gaat.
Ik heb me bij onze plaatselijke politie al naar binnen geneukt en connecties aan overgehouden. Dat komt wel goedquote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar gaat echt niemand op af komen hoor, veel te kort dag.
Komt er politie, Ado opgepakt...
Ik zie het niet zo zitten.
Die hebben we ook nog.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Ooit wil ik ook nog zo'n seksschommel. Maar eerst sparen en naar een andere woning
of dat ze op je nieren meppenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik laat me alleen vastbinden door mensen die ik volledig vertrouw. En dat geld ook voor speeltjes.. Ik zit er echt niet op te wachten om ineens per ongeluk een zweepje in mn oog te hebben ofzo
nee, oa, en ik ben er inmiddels chagrijnig van :/quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Want daar heb je het onkruid nog niet weg?
[..]
Die ringen maak ik er voor de gelegenheid nog even bij, de ton is er al.
Beetje plagen af en toe moet kunnen toch.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik laat me alleen vastbinden door mensen die weten welke dingen ze absoluut niet moeten doen, en die zich daaraan houden. En anders schreeuw ik gewoon het code woord als het te ver over mijn grenzen gaat.
ik zou heel boos op je worden denk ikquote:Op maandag 19 mei 2014 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik het heerlijk vind om mannen te zien lijden?
Dat heb ik nog liever dan gebeft wordenquote:
Dan ben je zo erg verkeerd bij mijquote:Op maandag 19 mei 2014 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik het heerlijk vind om mannen te zien lijden?
Ah, dan heb je nu helemaal wat je wil!quote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, oa, en ik ben er inmiddels chagrijnig van :/
Ik wil écht niet meer...
Lijkt me geweldig spulquote:Op maandag 19 mei 2014 16:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb me bij onze plaatselijke politie al naar binnen geneukt en connecties aan overgehouden. Dat komt wel goed
[..]
Die hebben we ook nog.
Je zou de eerste niet zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou heel boos op je worden denk ik
Valt op zich wel mee. Ik heb wel eens 4 uur lang in folie gelegen, geen enkel probleem. Denk dat het ook per persoon verschilt dus als je geen ervaring hebt is het van belang je 'mummy' goed in de gaten te houden.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Zweten is op zich niet erg. Maar ik neem aan dat je niet te lang kan blijven zitten, anders droog je uit.
Ik doe het zelden hoor.. Maar ik vind het heerlijk om woede te zien tijdens een seksueel geladen momentquote:Op maandag 19 mei 2014 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ben je zo erg verkeerd bij mij
[..]
Ah, dan heb je nu helemaal wat je wil!
o, jij bent er zoeen!quote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heb ik nog liever dan gebeft worden
Ach, wees niet bang, ik weet dat ie bij jou hoortquote:Op maandag 19 mei 2014 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bedoel als je dat bij Ado zou doen.
Boh, vier uur.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee. Ik heb wel eens 4 uur lang in folie gelegen, geen enkel probleem. Denk dat het ook per persoon verschilt dus als je geen ervaring hebt is het van belang je 'mummy' goed in de gaten te houden.
hoe-een?quote:
Ik ook. Bij de vrouw wel te verstaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik doe het zelden hoor.. Maar ik vind het heerlijk om woede te zien tijdens een seksueel geladen moment
dat bedoel ik nietquote:Op maandag 19 mei 2014 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, wees niet bang, ik weet dat ie bij jou hoort
Bij een man ook. Dat je gewoon in zn ogen ziet dat ie je pijn wil doen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ook. Bij de vrouw wel te verstaan.
Hoewel niet perse woede, maar onmacht, frustratie, boosheid, tegenstribbelen, afzetten en willen wegkruipen.
Geen verkeerd doelquote:Op maandag 19 mei 2014 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Buiten dat is het niet mijn doel om heel fok af te werken
Aan de andere kant. Echt blauwe ballen zou ie niet hebben als jij m daarna afwerktquote:
Wat doe je in deze SC dan met dat afwijkend gedrag?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Begon op den duur erg oncomfortabel te worden dus toen maar gestopt. Vier uur vast liggen is imo ook lang genoeg.quote:
Oei, JB ontleedt GvsE. Hoe zal GvsE hierop reageren.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iemand die moeite heeft zich te ontspannen en de controle los te laten
fixedquote:Op maandag 19 mei 2014 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij een man ook. Dat je gewoon in zn ogen ziet dat ie je pijn wil gaat doen.
oh nee, absoluut niet.. Ik ben vrij onderdanig in bed.. Maar ik kom clitoraal haast niet klaar en dus is het in mijn ogen tijdsverspillingquote:Op maandag 19 mei 2014 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iemand die moeite heeft zich te ontspannen en de controle los te laten
Ik denk niet dat ik het vol zou kunnen houden.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Begon op den duur erg oncomfortabel te worden dus toen maar gestopt. Vier uur vast liggen is imo ook lang genoeg.
Seksvakanties allesquote:
aanwezig zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 16:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat doe je in deze SC dan met dat afwijkend gedrag?
Kunnen wel wel een keer testenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het vol zou kunnen houden.
Ook goedquote:
Ik zou het nog geen minuut volhoudenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ik wat folie meebrengen?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom jij ook uit brabant?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Echt blauwe ballen zou ie niet hebben als jij m daarna afwerkt
Dan gaat mijn voorkeur toch eerder uit naar touwen, denk ik.quote:
Ik noem geen namen, maar er schijnen 2 dames actief op fok te zijn die die wens wel hebbenquote:
Twee maar?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar er schijnen 2 dames actief op fok te zijn die die wens wel hebben![]()
Succes met zoeken
quote:
Waar naartoe?quote:
waarom dat danquote:Op maandag 19 mei 2014 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik voel me ineens een grijze muis hier
das niet hetzelfde.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh nee, absoluut niet.. Ik ben vrij onderdanig in bed.. Maar ik kom clitoraal haast niet klaar en dus is het in mijn ogen tijdsverspilling
Geboren en getogen Nijmeegse, maar opa kwam uit Vierlingsbeek en oma uit Boxmeer. En pa officieel uit Den Bosch, maar daar heeft ie maar tot zn 3e gewoond, dus dat telt nietquote:
Met al die in folie gewikkelde gagstrap-slikkende pyromanen-seks fetisjisten hier.quote:
Is ook een optie.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan gaat mijn voorkeur toch eerder uit naar touwen, denk ik.
Ik heb het gezien. Mooie foto's.quote:
ik las trouwenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan gaat mijn voorkeur toch eerder uit naar touwen, denk ik.
Ik kom de hele week bijna langs je op, kan ik wel ff snel inwikkelen met bouwfoliequote:Op maandag 19 mei 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]Maar dat is zo zonde van de moeite die de ander gedaan heeft.
[..]
Waar naartoe?
quote:
Gewoon "nee" was ook goed geweestquote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geboren en getogen Nijmeegse, maar opa kwam uit Vierlingsbeek en oma uit Boxmeer. En pa officieel uit Den Bosch, maar daar heeft ie maar tot zn 3e gewoond, dus dat telt niet
Ah joh, gemiddelde fokker verhalen ditquote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met al die in folie gewikkelde gagstrap-slikkende pyromanen-seks fetisjisten hier.
Even snel?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom de hele week bijna langs je op, kan ik wel ff snel inwikkelen met bouwfolie
Dan eindig ik waarschijnlijk als één van de laatsten dus ik pasquote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar er schijnen 2 dames actief op fok te zijn die die wens wel hebben![]()
Succes met zoeken
Hmm.. Ik zou dat eens na moeten vragen of ik de controle ooit uit handen geef, ik denk het wel namelijk..quote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das niet hetzelfde.
Onderdanig zijn en de controle niet volledig uit handen geven spreekt elkaar niet tegen.
En als je het alleen zag als tijdverspilling, zou je er niet zo'n hekel aan hebben. Bovendien is beffen niet puur om klaar te konen. Of iig, dat hoeft niet.
Die in de trant van ''30 cm'' en ''8.500 euro per maand als starter'' ?quote:
Bondagetapequote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef Tamashii het volgende:
Touw vind ik niet zo, duurt zoooo lang. Handboeien wel ok. Of duimboeien
Polonaisequote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
Gut gut gut, wat zijn we allemaal kinky, heur.
Enige wat ik doe is lui op m'n rug liggen. Geen polonaise aan m'n lijf.
ik geloof je nietquote:Op maandag 19 mei 2014 16:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm.. Ik zou dat eens na moeten vragen of ik de controle ooit uit handen geef, ik denk het wel namelijk..
Nee, die haat is wel omdat ik het pure tijdsverspilling vind. Ik word er droog van omdat ik naar het plafond lig te staren tot het over is omdat ik er niet van geniet
Oke, twee waarvan ik weet dat ze al goed op weg zijn danquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
25quote:
Zelfde als dat ik doe.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
dat mag, dat doet scharrel ook niet.. Maar ik vind er gewoon echt niks aan en zie het eigenlijk ook niet als een seksueel iets.. Nogmaals, je maakt me gelukkiger met een paar rake tikkenquote:
je wilt geen overheerlijke spermasoep uit een warm kutje zuigen?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan eindig ik waarschijnlijk als één van de laatsten dus ik pas
Ik heb hier 300 meter vliegerlijnquote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef Tamashii het volgende:
Touw vind ik niet zo, duurt zoooo lang. Handboeien wel ok. Of duimboeien
Je kan niet zomaar ieder soort touw gebruikenquote:
halve abrahamquote:
Dat spul is sterker dan staalquote:Op maandag 19 mei 2014 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar ieder soort touw gebruiken
Dit tast mijn smaakpapillen inderdaad niet op positieve wijze aan.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je wilt geen overheerlijke spermasoep uit een warm kutje zuigen?!
Inderdaad, pijn willen en dan zeuren over dat het snijdtquote:Op maandag 19 mei 2014 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wil je nou pijn of niet?
Tsjonge jonge jonge
Hoe graag heb jij een vriendin/scharrel zonder handen?quote:
Maar niet met bloedende polsenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wil je nou pijn of niet?
Tsjonge jonge jonge
Ah, misschien willen ze het wel eerst wassen voor jequote:Op maandag 19 mei 2014 16:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit tast mijn smaakpapillen inderdaad niet op positieve wijze aan.
Dan mag er toch flink wat gootsteenontstopper ingemieterd worden vooraleer het nog aantrekkelijk voor mij gaat klinkenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah, misschien willen ze het wel eerst wassen voor je
ik heb het niet over dat beffen, ik heb het over je reden.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat mag, dat doet scharrel ook niet.. Maar ik vind er gewoon echt niks aan en zie het eigenlijk ook niet als een seksueel iets.. Nogmaals, je maakt me gelukkiger met een paar rake tikken
Beetje GHB erbij en zuigen inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2014 16:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan mag er toch flink wat gootsteenontstopper ingemieterd worden vooraleer het nog aantrekkelijk voor mij gaat klinken
Dat heb ik al lang niet meer op, binnenkort ook maar eens makenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voor het eerst zelf witlof met ham en kaas makenBen benieuwd of het net zo goed wordt (of misschien zelf beter!) dan thuis
JB.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb het niet over dat beffen, ik heb het over je reden.
Ik vond beffen zó kut altijd. Net als jij, ik kwam er niet van klaar, er werd teveel gefocust op dat klaarkomen door de vent, ik wilde niet níks doen terwijl hij maar bezig was (voelde niet goed, ik had dan teveel de touwtjes in handen voor m'n gevoel) ik ben niet iemand die zegt: nee, iets naar links, omhoog, sneller, weet ik t en ik kon er gewoon echt niks mee, blijf maar lekker gewoon weg daar.![]()
Inmiddels heb ik n vent die ik écht vertrouw, waar ik me echt bij durf en kan ontspannen en de controle uit handen kan geven (als hij dat wil) en besef ik me dat ik me gewoon nooit volledig heb ontspannen of gegeven. Hoewel ik altijd erg van seks heb genoten, onderdanig was en me overgaf aan m'n partners.
Maar das dus iets wat ik me nu pas echt besef.
ik gok zo dat t dan helemaal niet meer aantrekkelijk is.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan mag er toch flink wat gootsteenontstopper ingemieterd worden vooraleer het nog aantrekkelijk voor mij gaat klinken
Vastbinden is geen probleem hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe graag heb jij een vriendin/scharrel zonder handen?
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 19 mei 2014 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang niet meer op, binnenkort ook maar eens maken
Fap ze.quote:
Ik maak ook veel te weinig dingenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookEn toen ik op mezelf ging (4 jaar geleden) had ik zo'n ovenschaaltje gekocht waar dat mooi mee kon, maar dat ding heb ik nog nooit gebruikt
Nu dus voor het eerst
ik geloof niet dat dat zo werktquote:Op maandag 19 mei 2014 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
JB kan zo de sales in, als je gebeft worden zo kunt verkopen!
Ja, ook natuurlijk.quote:
Die gif.quote:
Ik durf die aanwijzingen zeker wel te geven en het heeft niks te maken met ontspanning, want ontspannen ben ik wel tijdens de seks.. Mijn clit is gewoon niet zo gevoelig en ik word dus gewoon liever geneukt zodat ik met een minuut klaarkomquote:Op maandag 19 mei 2014 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb het niet over dat beffen, ik heb het over je reden.
Ik vond beffen zó kut altijd. Net als jij, ik kwam er niet van klaar, er werd teveel gefocust op dat klaarkomen door de vent, ik wilde niet níks doen terwijl hij maar bezig was (voelde niet goed, ik had dan teveel de touwtjes in handen voor m'n gevoel) ik ben niet iemand die zegt: nee, iets naar links, omhoog, sneller, weet ik t en ik kon er gewoon echt niks mee, blijf maar lekker gewoon weg daar.![]()
Inmiddels heb ik n vent die ik écht vertrouw, waar ik me echt bij durf en kan ontspannen en de controle uit handen kan geven (als hij dat wil) en besef ik me dat ik me gewoon nooit volledig heb ontspannen of gegeven. Hoewel ik altijd erg van seks heb genoten, onderdanig was en me overgaf aan m'n partners.
Maar das dus iets wat ik me nu pas echt besef.
dus die mannen mogen wel blauwe ballen, maar jij niet?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik durf die aanwijzingen zeker wel te geven en het heeft niks te maken met ontspanning, want ontspannen ben ik wel tijdens de seks.. Mijn clit is gewoon niet zo gevoelig en ik word dus gewoon liever geneukt zodat ik met een minuut klaarkom
Ik heb vroeger te vaak seks gehad zonder klaar te komen met mn eerste vriendje, dat risico wil ik nooit meer lopen denk ik eerder
ik heb nergens beweerd dat ik niet gemeen benquote:Op maandag 19 mei 2014 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus die mannen mogen wel blauwe ballen, maar jij niet?![]()
Das gemeen
En dat zal de man met blauwe ballen ook wel doen uiteindelijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nergens beweerd dat ik niet gemeen ben
Ik hou wel van geteased worden, mag je ook uren volhouden.. Maar als je me dan niet neukt, laat ik mezelf wel komen
Same here. Het verpest naar mijn idee een beetje de mood.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens heeft dat geen aanwijzingen geven bij mij geen reet te maken met niet durven, ik heb er gewoon een hekel aan.
Oh nee, ik vind het echt niet erg om tussendoor eens een keer een aanwijzing te mompelen, maar dat heeft bij beffen gewoon geen nut voor mijquote:Op maandag 19 mei 2014 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens heeft dat geen aanwijzingen geven bij mij geen reet te maken met niet durven, ik heb er gewoon een hekel aan.
Niets mis met aan de oren grijpen en richting je buik te trekken wanneer ze niet diep genoeg pijpt.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik heb er alleen moeite mee bij onzekere mannen omdat ik niet nog eens een kerel jankend op mn bedrand wil hebbenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here. Het verpest naar mijn idee een beetje de mood.
Ik doe dat meestal dan achteraf, als het een blijvertje is
Wordt voor hem ook lastig om tijdens het beffen aanwijzingen te geven over hoe je best je bekken kan manouvreren. Mpfmrwfmrwquote:Op maandag 19 mei 2014 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, ik vind het echt niet erg om tussendoor eens een keer een aanwijzing te mompelen, maar dat heeft bij beffen gewoon geen nut voor mij'
op de een of andere manier klink je niet echt onderdanigquote:Op maandag 19 mei 2014 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er alleen moeite mee bij onzekere mannen omdat ik niet nog eens een kerel jankend op mn bedrand wil hebben
Daar zou je dan toch je handen voor kunnen gebruiken?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Wordt voor hem ook lastig om tijdens het beffen aanwijzingen te geven over hoe je best je bekken kan manouvreren. Mpfmrwfmrw
Oh, ik dacht dat die aan de bedrand gekneveld zaten terwijl facesitting gebezigd werdquote:Op maandag 19 mei 2014 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar zou je dan toch je handen voor kunnen gebruiken?
In het dagelijks leven ben ik dat ook niet, alleen in bed. Maar dat jankende mannetje was mijn eerste vriendje die er heel onzeker van werd dat ie me niet kon laten komen en zat dus te janken omdat ie me niet had laten komen en ik dat eerlijk gezegd hadquote:Op maandag 19 mei 2014 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op de een of andere manier klink je niet echt onderdanig
In dat geval lijkt het me dat je niet veel te vertellen hebtquote:Op maandag 19 mei 2014 17:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die aan de bedrand gekneveld zaten terwijl facesitting gebezigd werd
Iemand niet kunnen laten komen is 1. maar er dan nog over huilen is wel heel treurigquote:Op maandag 19 mei 2014 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In het dagelijks leven ben ik dat ook niet, alleen in bed. Maar dat jankende mannetje was mijn eerste vriendje die er heel onzeker van werd dat ie me niet kon laten komen en zat dus te janken omdat ie me niet had laten komen en ik dat eerlijk gezegd had
Misschien was de Mpfmrwfmrw dan ook wel een wanhoopskreetquote:Op maandag 19 mei 2014 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In dat geval lijkt het me dat je niet veel te vertellen hebt
samme zeg, ik kom zelden klaar bij de seks, nog nooit een vent gehad die zich daarover gedroeg als n wijfquote:Op maandag 19 mei 2014 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In het dagelijks leven ben ik dat ook niet, alleen in bed. Maar dat jankende mannetje was mijn eerste vriendje die er heel onzeker van werd dat ie me niet kon laten komen en zat dus te janken omdat ie me niet had laten komen en ik dat eerlijk gezegd had
Inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2014 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
samme zeg, ik kom zelden klaar bij de seks, nog nooit een vent gehad die zich daarover gedroeg als n wijf![]()
Even voor de duidelijkheid: ik wíl meestal ook helemaal niet klaarkomen.
Ik kom dus tegenwoordig zelden (lees:nooit) niet klaar. Klaarkomen is zeker wel mijn doel van seks.. Ik vind het niet zo erg dat het een keer niet zou gebeuren, maar nooit meer naar een klaarkomloze-relatiequote:Op maandag 19 mei 2014 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
samme zeg, ik kom zelden klaar bij de seks, nog nooit een vent gehad die zich daarover gedroeg als n wijf![]()
Even voor de duidelijkheid: ik wíl meestal ook helemaal niet klaarkomen.
Daarom vind ik het dus wel lastig om tegen iemand die onzeker is te vertellen dat ie iets beter anders kan doen. Ik blijf bang dat er tranen gaan stromenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Iemand niet kunnen laten komen is 1. maar er dan nog over huilen is wel heel treurig
Gelijk er op los slaan wanneer die tranen vloeien. Hoe durven zequote:Op maandag 19 mei 2014 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom vind ik het dus wel lastig om tegen iemand die onzeker is te vertellen dat ie iets beter anders kan doen. Ik blijf bang dat er tranen gaan stromen
Ik ben wel een keer weggelopen van zn tranen.. Dat waardeerde ie ook niet echt.. Maar ik had gewoon werkelijk geen idee wat ik met al die onzekerheid aanmoest..quote:Op maandag 19 mei 2014 17:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelijk er op los slaan wanneer die tranen vloeien. Hoe durven ze
Ligt ook aan de manier waarop je het zegt he.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom vind ik het dus wel lastig om tegen iemand die onzeker is te vertellen dat ie iets beter anders kan doen. Ik blijf bang dat er tranen gaan stromen
Zo'n iemand vertellen dat hij zich eens als een vent moet gedragen zal waarschijnlijk niet het gewenste effect opleveren maar het is daarentegen wel zo eerlijk als het maar kanquote:Op maandag 19 mei 2014 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer weggelopen van zn tranen.. Dat waardeerde ie ook niet echt.. Maar ik had gewoon werkelijk geen idee wat ik met al die onzekerheid aanmoest..
Ik vind het juist belangrijk dat een vrouw dat aangeeft, ze moet er zoveel mogelijk van genietenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Man, ik word nog liever uitgehongerd.quote:
Ongetwijfeld.. Ik kan heel lomp uit de hoek komen en dat weet ik. In deze had ik geen lompe opmerking gemaakt, ik vertelde m geregeld dat de seks niet om het klaarkomen ging, want ik wist toen nog niet beterquote:Op maandag 19 mei 2014 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt ook aan de manier waarop je het zegt he.
En ik denk dat het daar bij jou dan fout gaat
Alles is beter dan uitgehongerd worden.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Man, ik word nog liever uitgehongerd.
ach, uiteindelijk heb ik m gewoon gedumpt en nu is ie al een flink aantal jaren gelukkig met een andere chick, ondanks een aantal misstappen die ie heeft gedaan. Ik heb wel medelijden met haar, ik zou er niet aan moeten denken om daar nog een aantal jaar onder te liggenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo'n iemand vertellen dat hij zich eens als een vent moet gedragen zal waarschijnlijk niet het gewenste effect opleveren maar het is daarentegen wel zo eerlijk als het maar kan
Misschien passen ze ook op dat gebied wel goed bij elkaarquote:Op maandag 19 mei 2014 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, uiteindelijk heb ik m gewoon gedumpt en nu is ie al een flink aantal jaren gelukkig met een andere chick, ondanks een aantal misstappen die ie heeft gedaan. Ik heb wel medelijden met haar, ik zou er niet aan moeten denken om daar nog een aantal jaar onder te liggen
En bij iemand die niet zo onzeker is zal ik dat ook zeker doen. Genieten sowieso, want daar draait het omquote:Op maandag 19 mei 2014 17:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind het juist belangrijk dat een vrouw dat aangeeft, ze moet er zoveel mogelijk van genieten
wie weet heeft hij zich wel enorm verbeterd en is hij nu een seksgod en spuit zij elke avond het hele bed onder.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, uiteindelijk heb ik m gewoon gedumpt en nu is ie al een flink aantal jaren gelukkig met een andere chick, ondanks een aantal misstappen die ie heeft gedaan. Ik heb wel medelijden met haar, ik zou er niet aan moeten denken om daar nog een aantal jaar onder te liggen
Misschien is ze wel frigide.. Zou me niks verbazen iigquote:Op maandag 19 mei 2014 17:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien passen ze ook op dat gebied wel goed bij elkaar
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat dat niet het geval is. Hij is nog steeds even slechtquote:Op maandag 19 mei 2014 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wie weet heeft hij zich wel enorm verbeterd en is hij nu een seksgod en spuit zij elke avond het hele bed onder.
Hoeven ze in elk geval niet elke avond het bed te verschonenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat dat niet het geval is. Hij is nog steeds even slecht
Is imo ook niets mis mee. Iedereen ervaart het op een andere manier en aangeven wat je er van vind vind ik een groot pluspunt.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En bij iemand die niet zo onzeker is zal ik dat ook zeker doen. Genieten sowieso, want daar draait het om
Hij belt je iedere keer dat het niet lukt op?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat dat niet het geval is. Hij is nog steeds even slecht
wist niet beter?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.. Ik kan heel lomp uit de hoek komen en dat weet ik. In deze had ik geen lompe opmerking gemaakt, ik vertelde m geregeld dat de seks niet om het klaarkomen ging, want ik wist toen nog niet beter
Nee, mijn beste vriendin belde me op dat ie haar zat te versieren en of ik er problemen mee had, waarop ik zei dat ze lekker dr gang moest gaan en dat ik hem niet zou aanraden .. Daar was ze het achteraf gezien toch ook wel mee eensquote:Op maandag 19 mei 2014 17:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij belt je iedere keer dat het niet lukt op?
Ah.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, mijn beste vriendin belde me op dat ie haar zat te versieren en of ik er problemen mee had, waarop ik zei dat ze lekker dr gang moest gaan en dat ik hem niet zou aanraden .. Daar was ze het achteraf gezien toch ook wel mee eens
Ik had met hem voor het eerst seks, en op dat moment telde alleen de liefde voor mij.. Maar als ik nu ooit nog eens zo'n relatie aan zou gaan, zou ik het heel snel afkappen. Ik kan niet goed met emoties omgaan, die van mezelf en die van een ander, en eerlijk, seks draait bij mij WEL om klaarkomen.. Ik heb dat nodig, anders heb je een chagrijn in huisquote:Op maandag 19 mei 2014 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wist niet beter?
Mij gaat seks écht niet om t klaarkomen en ik ken allebei, dus daar ligt t niet aan
Doe ik ook niet als ik er wel in neukquote:Op maandag 19 mei 2014 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoeven ze in elk geval niet elke avond het bed te verschonen
Maar dan spuit jij ook niet het hele bed onderquote:Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Doe ik ook niet als ik er wel in neuk
Dan nog, als ik een weekend porno heb, ga ik op zeker niet iedere dag mn bed verschonen, ik weet veel leukere dingen, dat verschonen komt na het weekend welquote:Op maandag 19 mei 2014 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan spuit jij ook niet het hele bed onder
Vind het toch wel prettig om in een droog bed te slapenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan nog, als ik een weekend porno heb, ga ik op zeker niet iedere dag mn bed verschonen, ik weet veel leukere dingen, dat verschonen komt na het weekend wel
Gewoon om de natte plek heen gaan liggen, droogt vanzelf welquote:Op maandag 19 mei 2014 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het toch wel prettig om in een droog bed te slapen
we hebben een breakthrough.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had met hem voor het eerst seks, en op dat moment telde alleen de liefde voor mij.. Maar als ik nu ooit nog eens zo'n relatie aan zou gaan, zou ik het heel snel afkappen. Ik kan niet goed met emoties omgaan, die van mezelf en die van een ander, en eerlijk, seks draait bij mij WEL om klaarkomen.. Ik heb dat nodig, anders heb je een chagrijn in huis
Scharrel op de natte plek laten slapen toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon om de natte plek heen gaan liggen, droogt vanzelf wel
Oh, ik dacht dat iedereen dat hier wel wistquote:
dat sowieso. Maar mijn kant blijft mijn kant, daar staat het drinken en de asbakquote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Scharrel op de natte plek laten slapen toch?
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat sowieso. Maar mijn kant blijft mijn kant, daar staat het drinken en de asbak
Jij bent niet onderdanig in bed. Jij bent lui in bed en wil graag dat hij initiatief neemt, zodat jij niet na hoeft te denken tijdens seks.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat sowieso. Maar mijn kant blijft mijn kant, daar staat het drinken en de asbak
na een goede pijpbeurt of na 400x klaarkomen heb ik vocht en een joint nodigquote:Op maandag 19 mei 2014 17:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent niet onderdanig in bed. Jij bent lui in bed en wil graag dat hij initiatief neemt, zodat jij niet na hoeft te denken tijdens seks.
Die joint kun je beter roken voordat je aan het seksen gaatquote:Op maandag 19 mei 2014 17:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na een goede pijpbeurt of na 400x klaarkomen heb ik vocht en een joint nodig
gebeurd ook welquote:Op maandag 19 mei 2014 17:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Die joint kun je beter roken voordat je aan het seksen gaat
Die die vent kan gaan halen als je glas onverhoopt al leeg is van alle porno die je van hem wou zekerquote:Op maandag 19 mei 2014 17:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na een goede pijpbeurt of na 400x klaarkomen heb ik vocht en een joint nodig
Standaard een fles mee naar de slaapkamer, en verder de regel mijn huis, mijn taakquote:Op maandag 19 mei 2014 17:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die die vent kan gaan halen als je glas onverhoopt al leeg is van alle porno die je van hem wou zeker
"de regel"quote:Op maandag 19 mei 2014 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Standaard een fles mee naar de slaapkamer, en verder de regel mijn huis, mijn taak
Die hebben we allebei ingevoerd hoor. Alhoewel ik toch vaker naar de koelkast loop ondanks dat ik mijn glas niet heb leeggedronkenquote:
Zal best, maar blijf erbij dat jij niet onderdanig bent, maar het gewoon geil vind als je stevig vastgepakt wordt en een ander de kunstjes met je flikt. En daarna gewoon weer lekker bazig en stoer kan doenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die hebben we allebei ingevoerd hoor. Alhoewel ik toch vaker naar de koelkast loop ondanks dat ik mijn glas niet heb leeggedronken
trollquote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heb ik nog liever dan gebeft worden
Mijn doel ook nietquote:Op maandag 19 mei 2014 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Succes met zoeken
vind ik ook geil btwquote:Op maandag 19 mei 2014 18:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal best, maar blijf erbij dat jij niet onderdanig bent, maar het gewoon geil vind als je stevig vastgepakt wordt en een ander de kunstjes met je flikt. En daarna gewoon weer lekker bazig en stoer kan doen
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
Haha, dat mag je denken hoor..quote:Op maandag 19 mei 2014 18:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal best, maar blijf erbij dat jij niet onderdanig bent, maar het gewoon geil vind als je stevig vastgepakt wordt en een ander de kunstjes met je flikt. En daarna gewoon weer lekker bazig en stoer kan doen
oh, jij weet de namen ook?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn doel ook nietMaar sommige hebben die ambities wel geloof het
ik vast ook, al 3 dagen vergeten te etenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:21 schreef Royco1 het volgende:
Hoppa, weer 3 kilo afgevallen
Wie wil me aanraken?
Ik eet wel gewoon.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vast ook, al 3 dagen vergeten te eten
ik hou ook niet zo van aanwijzingen gevenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
geen lichaamsbeweging toch?quote:
* Moeraskat makes mental note.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Man, ik word nog liever uitgehongerd.
misschien bij wat meer kilo's eraf.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:21 schreef Royco1 het volgende:
Hoppa, weer 3 kilo afgevallen
Wie wil me aanraken?
Ja, en jij en ik zijn het niet.quote:
waarom zou je dat doen?quote:
gelukkig ben ik een natuurtalentquote:Op maandag 19 mei 2014 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou ook niet zo van aanwijzingen geven
gelukkig maarquote:
ik beweeg gewoon met m'n bekken, en als ze dan snugger genoeg zijn verschuiven ze zelf. En als ze niet snugger zijn dan was het de laatste keer.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gelukkig ben ik een natuurtalent
In eerste plaats omdat werken.quote:
zo bedoelde ik het nietquote:
jij wil toch afvallen?quote:
dat doe ik ookquote:Op maandag 19 mei 2014 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik beweeg gewoon met m'n bekken, en als ze dan snugger genoeg zijn verschuiven ze zelf. En als ze niet snugger zijn dan was het de laatste keer.
dat "biertje" daarna alleen nietquote:Op maandag 19 mei 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In eerste plaats omdat werken.
En verder af en toe zelf nog omdat dat goed voor je schijnt te zijn.
ik blijf echt geen drie kwartier naar het plafond staren of zoquote:Op maandag 19 mei 2014 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat doe ik ook
En dat laatste geldt dan weer niet voor mij
zet die amstel maar weg danquote:Op maandag 19 mei 2014 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Qua gewicht zit ik nu wel goed eigenlijk.
Nu die 6pack nog een keer terug zien te krijgen.
drie kwartier?!quote:Op maandag 19 mei 2014 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik blijf echt geen drie kwartier naar het plafond staren of zokeer op keer.
meestal rol ik dan gewoon weg, om iets anders te doen, bij die gene meestal.
Drink dan op zn minst een fatsoenlijk biertje ipv amstelquote:Op maandag 19 mei 2014 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik eet tegenwoordig een stuk gezonder dus dat biertje mag van mezelf
Bij amstel niet hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu is ie al open, zonde om weg te gooien
Ik vind Amstel een lekker biertjequote:Op maandag 19 mei 2014 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Drink dan op zn minst een fatsoenlijk biertje ipv amstel
onbegrijpelijkquote:
dat sowiesoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |