maar dan moet je met je andere hand je haar vasthouden als een staart. Dan kun je zo hard borstelen als je wil.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of als je he haren kamt en het er bij bossen uit komt...
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Technisch gezien lijkt het me dat het onder bdsm kan vallen dus dan is geen seks, seks.
Met de groeten van wikipediaquote:Sadomasochisme (een combinatie van sadisme: plezier in het aandoen van pijn, en masochisme: plezier in het ondergaan en onderdrukken van pijn) is een vorm van seksuele beleving waarin één of meerdere van de partner(s) de ander pijn laat ondergaan. De term wordt volgens het Groene Boekje afgekort als sm, maar wordt ook vaak afgekort als SM, S&M, of S/M of het wordt geduid onder de bredere verzamelnaam BDSM. Bij sadomasochisme komt ook wel algolagnie voor, afgeleid van Griekse algos (pijn) en lagneia (lust).
bdsm hoeft geen seks te zijn, als je je dat afvroegquote:Op maandag 19 mei 2014 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus onthouding kan niet seksueel geladen zijn?
het spijt me.quote:
quote:
quote:
quote:
Dat zeg ik niet, maar bdsm is wel een seksuele beleving, dus valt niet onder geheel seksloos imhoquote:Op maandag 19 mei 2014 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus onthouding kan niet seksueel geladen zijn?
quote:Bambiseks is een neologisme om een vorm van vrijen aan te duiden zonder geslachtsgemeenschap of andere seksuele handelingen. De partners uiten hun genegenheid met knuffelen, zoenen, strelen of vrijerig stoeien, vaak met de kleren aan.
De uitdrukking is afgeleid van het hertje Bambi. In de film van Walt Disney die over dit hertje gaat, wordt het als zacht, lief en knuffelbaar neergezet. In meerdere scènes knuffelt en kust (likt) hij zijn vriendinnetje liefdevol.
Vooral pubers, maar ook wel jongere kinderen, kunnen op deze wijze hun eerste liefdesgevoelens voor elkaar uiten.
beetje blauwballenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar bdsm is wel een seksuele beleving, dus valt niet onder geheel seksloos imho
Kriebel?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
serieus? jullie houden van kriebelseks?
[..]
[..]
Nou, vooruit, ik vergeef het jequote:
Dus eigenlijk zijn ze onbewust toch ermee bezig.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bdsm hoeft geen seks te zijn, als je je dat afvroeg
Awww, wat snoezig.quote:
ik bedoel dus als hij zo hard heeft getrokken dat je haar los zit en je t er zo uitkamt.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar dan moet je met je andere hand je haar vasthouden als een staart. Dan kun je zo hard borstelen als je wil.
Ik vond dat soms best leuk om een kerel met blauwe ballen achter te latenquote:
Feeks.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond dat soms best leuk om een kerel met blauwe ballen achter te laten
Nee hoor niet altijd zoals ik zei. Soms heeft het echt niks met seks temaken.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn ze onbewust toch ermee bezig.
Duidelijk
Slotje.
oh. dat. ja dat wel ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bedoel dus als hij zo hard heeft getrokken dat je haar los zit en je t er zo uitkamt.
Ik ga stoppen met de tuin. Even vegen en de rest doe ik vrijdag wel, ben af en aan verdorie vanaf 11 uur ofzo bezig geweest.
klopt.quote:
Oh, ingewikkeldquote:Op maandag 19 mei 2014 16:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor niet altijd zoals ik zei. Soms heeft het echt niks met seks temaken.
De vonken moeten er vanaf spatten. Kan wel of niet letterlijk genomen wordenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
serieus? jullie houden van kriebelseks?
[..]
[..]
Geen idee wat er precies allemaal onder valt, maar het hoeft niet altijd hard en ruig.quote:
Als je het echt interessant vind wil ik het je wel eens vertellen.quote:
heb ik ook wel eens gedaan, maar de meeste mannen kunnen dat niet zo waarderen geloof ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook wel eens alleen hard of alleen ruig?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee wat er precies allemaal onder valt, maar het hoeft niet altijd hard en ruig.
Klopt, dat is het leukste gedeeltequote:Op maandag 19 mei 2014 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens gedaan, maar de meeste mannen kunnen dat niet zo waarderen geloof ik.
Dit dus inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee wat er precies allemaal onder valt, maar het hoeft niet altijd hard en ruig.
Zie net.quote:
zo zacht dat zn pener aanvoelt als een natte drol?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou je zelf met een blauw oog terug laten gaan. Eén keer gehad en toen de wereld en alles wat eromheen zweeft beloofd dat me dat nóóít meer overkomtquote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb zin schatjequote:Op maandag 19 mei 2014 16:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook wel eens alleen hard of alleen ruig?
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo zacht dat zn pener aanvoelt als een natte drol?
instant negative kippenvel.
Ik zag een natte drol aan de voorkant van een mannenlichaam hangen. Ik ben echt te visueel ingesteldquote:Op maandag 19 mei 2014 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou ook niet van die zachte net niet kusjesquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zag een natte drol aan de voorkant van een mannenlichaam hangen. Ik ben echt te visueel ingesteld
Nee, ik kan je wel vastbinden in het tuinhuis, rood lampje erin, tuindeur open zetten en een inloop avond voor de buurt organiseren, om zo wat tegemoet te komen aan je vernederingen fetisj.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb zin schatje![]()
Zullen we wat knuffelen en kroelen straks?
nee. Ik wil daarvoor te graag pleasenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt, dat is het leukste gedeelte
Godverquote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zag een natte drol aan de voorkant van een mannenlichaam hangen. Ik ben echt te visueel ingesteld
Klinkt haast als een uitdagingquote:Op maandag 19 mei 2014 16:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou je zelf met een blauw oog terug laten gaan. Eén keer gehad en toen de wereld en alles wat eromheen zweeft beloofd dat me dat nóóít meer overkomt![]()
gaat niet werken.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik kan je wel vastbinden in het tuinhuis, rood lampje erin, tuindeur open zetten en een inloop avond voor de buurt organiseren, om zo wat tegemoet te komen aan je vernederingen fetisj.
Ik reageer juist heel gevoelig op lichte aanrakingen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou ook niet van die zachte net niet kusjes
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
met dr rug over een ton? en armen en benen vast gebonden aan van die ringen in de vloer?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik kan je wel vastbinden in het tuinhuis, rood lampje erin, tuindeur open zetten en een inloop avond voor de buurt organiseren, om zo wat tegemoet te komen aan je vernederingen fetisj.
Ik please ook zeker wel graag.. Maar soms.. Soms ben ik gewoon iets minder onderdanigquote:Op maandag 19 mei 2014 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee. Ik wil daarvoor te graag pleasen
Één keer had die vent t gewoon verdient, de andere keren was ik gewoon n bitch.
ik welquote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou ook niet van die zachte net niet kusjes
srs? ik word daar agressief van. En dan heb ik ook geen zin meer in seks.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik reageer juist heel gevoelig op lichte aanrakingen.
Geen idee, maar ik zou het best willen proberen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ingewikkeld worden in folie is dan wel weer lekker.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Try me. Srs..quote:
of in een vacuumzak.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ingewikkeld worden in folie is dan wel weer lekker.
Agressief zelfs.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
srs? ik word daar agressief van. En dan heb ik ook geen zin meer in seks.
nee.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
met dr rug over een ton? en armen en benen vast gebonden aan van die ringen in de vloer?
Je moet er van houden. Ik vind het erg lekker voelen en als je goed bent ingewikkeld kun je geen kant meer op.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou het best willen proberen.
Jammer. Was best een leuke mi.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
We hebben geen ringen in de vloer
Als je vastgebonden ligt dan kan je zoveel willen natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
srs? ik word daar agressief van. En dan heb ik ook geen zin meer in seks.
daar gaat echt niemand op af komen hoor, veel te kort dag.quote:
Maar ga je dan niet enorm zweten? En je kunt je warmte ook niet echt kwijt, geloof ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Ik vind het erg lekker voelen en als je goed bent ingewikkeld kun je geen kant meer op.
Want daar heb je het onkruid nog niet weg?quote:
Die ringen maak ik er voor de gelegenheid nog even bij, de ton is er al.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
met dr rug over een ton? en armen en benen vast gebonden aan van die ringen in de vloer?
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is zo gemaakt natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
We hebben geen ringen in de vloer
Ik laat me alleen vastbinden door mensen die weten welke dingen ze absoluut niet moeten doen, en die zich daaraan houden. En anders schreeuw ik gewoon het code woord als het te ver over mijn grenzen gaat.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je vastgebonden ligt dan kan je zoveel willen natuurlijk.
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik het heerlijk vind om mannen te zien lijden?quote:
Jup, je gaat zeker zweten als je volledig bent ingewikkeld. Moet je er voor overhebbenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ga je dan niet enorm zweten? En je kunt je warmte ook niet echt kwijt, geloof ik.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar gaat echt niemand op af komen hoor, veel te kort dag.
Komt er politie, Ado opgepakt...
Ik zie het niet zo zitten.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Want daar heb je het onkruid nog niet weg?
[..]
Die ringen maak ik er voor de gelegenheid nog even bij, de ton is er al.
Zweten is op zich niet erg. Maar ik neem aan dat je niet te lang kan blijven zitten, anders droog je uit.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, je gaat zeker zweten als je volledig bent ingewikkeld. Moet je er voor overhebben
Ik laat me alleen vastbinden door mensen die ik volledig vertrouw. En dat geld ook voor speeltjes.. Ik zit er echt niet op te wachten om ineens per ongeluk een zweepje in mn oog te hebben ofzoquote:Op maandag 19 mei 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik laat me alleen vastbinden door mensen die weten welke dingen ze absoluut niet moeten doen, en die zich daaraan houden. En anders schreeuw ik gewoon het code woord als het te ver over mijn grenzen gaat.
Ik heb me bij onze plaatselijke politie al naar binnen geneukt en connecties aan overgehouden. Dat komt wel goedquote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar gaat echt niemand op af komen hoor, veel te kort dag.
Komt er politie, Ado opgepakt...
Ik zie het niet zo zitten.
Die hebben we ook nog.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Ooit wil ik ook nog zo'n seksschommel. Maar eerst sparen en naar een andere woning
of dat ze op je nieren meppenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik laat me alleen vastbinden door mensen die ik volledig vertrouw. En dat geld ook voor speeltjes.. Ik zit er echt niet op te wachten om ineens per ongeluk een zweepje in mn oog te hebben ofzo
nee, oa, en ik ben er inmiddels chagrijnig van :/quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Want daar heb je het onkruid nog niet weg?
[..]
Die ringen maak ik er voor de gelegenheid nog even bij, de ton is er al.
Beetje plagen af en toe moet kunnen toch.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik laat me alleen vastbinden door mensen die weten welke dingen ze absoluut niet moeten doen, en die zich daaraan houden. En anders schreeuw ik gewoon het code woord als het te ver over mijn grenzen gaat.
ik zou heel boos op je worden denk ikquote:Op maandag 19 mei 2014 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik het heerlijk vind om mannen te zien lijden?
Dat heb ik nog liever dan gebeft wordenquote:
Dan ben je zo erg verkeerd bij mijquote:Op maandag 19 mei 2014 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik het heerlijk vind om mannen te zien lijden?
Ah, dan heb je nu helemaal wat je wil!quote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, oa, en ik ben er inmiddels chagrijnig van :/
Ik wil écht niet meer...
Lijkt me geweldig spulquote:Op maandag 19 mei 2014 16:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb me bij onze plaatselijke politie al naar binnen geneukt en connecties aan overgehouden. Dat komt wel goed
[..]
Die hebben we ook nog.
Je zou de eerste niet zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou heel boos op je worden denk ik
Valt op zich wel mee. Ik heb wel eens 4 uur lang in folie gelegen, geen enkel probleem. Denk dat het ook per persoon verschilt dus als je geen ervaring hebt is het van belang je 'mummy' goed in de gaten te houden.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Zweten is op zich niet erg. Maar ik neem aan dat je niet te lang kan blijven zitten, anders droog je uit.
Ik doe het zelden hoor.. Maar ik vind het heerlijk om woede te zien tijdens een seksueel geladen momentquote:Op maandag 19 mei 2014 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ben je zo erg verkeerd bij mij
[..]
Ah, dan heb je nu helemaal wat je wil!
o, jij bent er zoeen!quote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heb ik nog liever dan gebeft worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |