"Vind ik leuk"quote:
"Shared knuffel met buurmeisje"quote:Op maandag 19 mei 2014 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet op een terras. Maar wel buiten![]()
[..]
"Vind ik leuk"
Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 19 mei 2014 13:16 schreef Tamashii het volgende:
Heh ik wil ook buiten zitten maar heb nog zo weinig aan en heb koffie
ik ben in bikini de tuin aan t doenquote:Op maandag 19 mei 2014 13:16 schreef Tamashii het volgende:
Word je gelijk bruin. Opgelost slotjequote:Op maandag 19 mei 2014 13:16 schreef Tamashii het volgende:
Geen hele dichte tuin en ik ben nogal preuts :$quote:
Ja maar wij nietquote:Op maandag 19 mei 2014 13:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen hele dichte tuin en ik ben nogal preuts :$
Hallo VA. Alles goed daar.quote:
In het gras, starend naar boven. Dan kom je wel eens wat tegen.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou ik naar vliegtuigen gaan kijken?
Dat is echt een super goed ideequote:Op maandag 19 mei 2014 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben in bikini de tuin aan t doen
SLOTJEEEEEquote:Op maandag 19 mei 2014 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Word je gelijk bruin. Opgelost slotje
Really?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen hele dichte tuin en ik ben nogal preuts :$
Ooowww wat zit je dan te zeuren eigenlijk? Hop hop, naar de tuin jijquote:
Wat maakt van de absoluut een opzichquote:
Ik heb nog nooit een terras gezien waar je in het gras kan liggenquote:Op maandag 19 mei 2014 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het gras, starend naar boven. Dan kom je wel eens wat tegen.
Oja dat is wel kwalijk ja. Ook een paar jaartjes last van gehad. Regelrechte hel. Soms spijbelen van school omdat ik niet als een bergje snot op school wilde zittenquote:
quote:
ik moet ook nog andere dingen. Ga nu even tussendoor boodschappen doen.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is echt een super goed ideemaar moet zo naar het asiel en blablabla
Boodschappen doen in je bikini?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet ook nog andere dingen. Ga nu even tussendoor boodschappen doen.
En dan was ophangen en verder in de tuin.
Welk verschil?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb het Zoveelste zomerjurkje aan. Zonder bh en dan zie ik toch verschil
das vrij normaal toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb het Zoveelste zomerjurkje aan. Zonder bh en dan zie ik toch verschil
Weet ik veel waar het over ging zegquote:Op maandag 19 mei 2014 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een terras gezien waar je in het gras kan liggen
Over dat het geen weer is om te werken en ik op het terras wil zitten. Toen kwam fax ineens met vliegtuigen kijken?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik veel waar het over ging zeg
'Jet terras'quote:Op maandag 19 mei 2014 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou ik naar vliegtuigen gaan kijken?
Trying....to......work.............over......................here.............quote:Op maandag 19 mei 2014 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zonder BH is fijnBH-loos weekend gehad. Nu een BH-loze dag
Not... my... fucking.... problem..quote:Op maandag 19 mei 2014 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Trying....to......work.............over......................here.............
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Trying....to......work.............over......................here.............
Ik zit lekker thuis. Hup, broek uitquote:Op maandag 19 mei 2014 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Not... my... fucking.... problem..
Ik had wel gezien dat hij 'jet terras' had getypt, maar ging er vanuit dat hij dat nog wel zou aanpassen. Ik vind je grap erop geniaalquote:
Ik zit ook lekker thuis. Op mn balkon. Met een boek. Blote benen, geen BH. Kopje theequote:
Ja maar....quote:Op maandag 19 mei 2014 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had wel gezien dat hij 'jet terras' had getypt, maar ging er vanuit dat hij dat nog wel zou aanpassen. Ik vind je grap erop geniaal
Ja het leven van een vrouw is hard.quote:
Ik zit achter m'n computer in m'n bijna zolderkamertjequote:Op maandag 19 mei 2014 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit ook lekker thuis. Op mn balkon. Met een boek. Blote benen, geen BH. Kopje thee
Ah, op die manier.quote:
Het is ook nooit goed hequote:Op maandag 19 mei 2014 14:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit achter m'n computer in m'n bijna zolderkamertje![]()
Was daarnet even buiten bezig met de fontein, maar veels te fokking warm bleh. Binnen lekker koel
quote:
Ik was gisteren al de hele dag buitenquote:
ik ben naakt mijn verhuisdozen aan het inpakken.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:33 schreef artelligence het volgende:
Ik zit op kantoor, heb mijn broek op de enkels.
Secretaresse onder het bureau?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:33 schreef artelligence het volgende:
Ik zit op kantoor, heb mijn broek op de enkels.
Maar je kan wel buiten zitten. In je tuin.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was gisteren al de hele dag buiten
Wachten op wind.... die niet kwam
Vandaag ziet er beter uit, want 2 graadjes warmer. Maarja nu durf ik eigenlijk niet om weer een uur te rijden voor iets wat weer tegen kan vallen
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben naakt mijn verhuisdozen aan het inpakken.
Moet.... me .... inhouden.... hij's....heel......slecht.....quote:Op maandag 19 mei 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zou kunnen jaquote:Op maandag 19 mei 2014 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je kan wel buiten zitten. In je tuin.
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moet mijn kleren ook verhuizenquote:
Geen laptop? Telefoon?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen jaMaar dan moet ik zonder jullie doen
In slow-motion hopelijk?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan ben ik volgend jaar pas overquote:
Beetje tempo mag wel. Dan jigglet wat moet jigglenquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje tempo mag wel. Dan jigglet wat moet jigglen
Geeft niks, ik heb dan tenminste wat om naar te kijken, al is het maar mentaal!quote:
quote:
ben wel benieuwd hoe je me nu ineens voor je zietquote:Op maandag 19 mei 2014 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geeft niks, ik heb dan tenminste wat om naar te kijken, al is het maar mentaal!
Tussendoor even scheren, iets levends uitpoepen, je weetquote:Op maandag 19 mei 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan al die tijd naakt. Wat vervelend
Ja dat doe ik al regelmatig op het waterquote:Op maandag 19 mei 2014 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen laptop? Telefoon?
En dan nog, het is wel lekker om eens gewoon te genieten van het weer zonder technologie
komt niet uit je poepert hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tussendoor even scheren, iets levends uitpoepen, je weet
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op maandag 19 mei 2014 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe je me nu ineens voor je ziet
Touchéquote:Op maandag 19 mei 2014 14:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat doe ik al regelmatig op het water
Daar heb ik hem anders wel ingestoptquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar heb ik hem anders wel ingestopt
heb je zo'n dun dingetje dat ik het niet voel?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar heb ik hem anders wel ingestopt
Eigenlijk nog nooit echt gedaanquote:Op maandag 19 mei 2014 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
TouchéMaar in je tuin, even zitten, boekje erbij? Niet?
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je zo'n dun dingetje dat ik het niet voel?
Weet ik niet, ik gebruik hem nooitquote:Op maandag 19 mei 2014 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of je hebt een gapend gatquote:Op maandag 19 mei 2014 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |