quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
wat last van mijn enkels, maar verder heb ik nu (nog) nergens last van...quote:
je gaat of faxen of slapen...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
Duurt lang
Heb iets belangrijks te melden sorry
i knew itquote:
ik had Giel Draait Door als TT verzonnenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
Duurt lang
Heb iets belangrijks te melden sorry
het is.......DE MINT! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Pet hangt er grandioos goed bij, dus positiefquote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is.......DE MINT! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
en die waah kun je positief danwel negatief opvatten al gelang hoe je pet staat
hoppa. dat dacht ik ook! met je ouwe stoelenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Pet hangt er grandioos goed bij, dus positief
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Pet hangt er grandioos goed bij, dus positief
we zien je niet meer zo vaak hier vandaar, maar volgens mij ben je ook druk met andere dingen tegenwoordigquote:
ze is helemaal into rubber......quote:Op zondag 18 mei 2014 23:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we zien je niet meer zo vaak hier vandaar, maar volgens mij ben je ook druk met andere dingen tegenwoordig
MORGEN ROCK!!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed. dromen van m'n 32.58slaap lekker
Druk met beter worden, druk met dingen doen, online word ik steeds rustiger en offline steeds drukkerquote:Op zondag 18 mei 2014 23:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we zien je niet meer zo vaak hier vandaar, maar volgens mij ben je ook druk met andere dingen tegenwoordig
is toch goed!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Druk met beter worden, druk met dingen doen, online word ik steeds rustiger en offline steeds drukker
Dat ook, wat ik enorm fijn vindquote:Op zondag 18 mei 2014 23:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is toch goed!Ik lees je twitter dus ik snapte al een beetje dat het beter met je gaat in de liefde enzo
Kusjekroel voor jou mop!quote:
Knotsgekquote:Op maandag 19 mei 2014 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Kusjekroel voor jou mop!![]()
![]()
Misschien meeten we eens als er voor Sport weer iets is
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ook, wat ik enorm fijn vind![]()
![]()
Maar sowieso gaat het tienmiljoenmiljard keer beter met mij dan vorig jaar rond deze tijd, toen was ik net uitgevallen met een burnout en een zware depressie. Het is er een stuk beter op geworden gelukkig. En dan een rubbereend op het juiste moment, het kan gewoon niet beter
12/5 6:00 begonnen, +190u is 20/5 4:00,quote:
En dan straks Alain Clark nog in de studio. Die recordpoging sneuvelt net voor de laatste horde.quote:Op maandag 19 mei 2014 07:00 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb Giel bijna niet gehoord dit weekend, maar tering wat een verschil met vrijdagmiddag! Hij klinkt aardig gaar en vooral traag
Gisteravond klonk hij echt ontzettend fris nogquote:Op maandag 19 mei 2014 07:00 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb Giel bijna niet gehoord dit weekend, maar tering wat een verschil met vrijdagmiddag! Hij klinkt aardig gaar en vooral traag
laatste keer dat ik hem hoorde was zaterdag heel even rond 1 uur. Ik zette vanochtend aan en schrok van het enorme verschilquote:Op maandag 19 mei 2014 08:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gisteravond klonk hij echt ontzettend fris nog
Inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
laatste keer dat ik hem hoorde was zaterdag heel even rond 1 uur. Ik zette vanochtend aan en schrok van het enorme verschil![]()
Maar nu gaat't wel weer eigenlijk, op sommige slordigheidsfoutjes na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |