Is het ook niet sneller een overdosis met pillen? Met alcohol denk ik dat mensen sneller de grens opzoeken en overheen gaan.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook niet gelukkigMaar er is veel vaker gedonder met alcoholgebruik dan met mensen die een pilletje nemen voor de fun. Zie soms niet in waarom mensen zo hard haten eigenlijk.
Mwoah, je kan er inderdaad dood aan gaan. Met alcohol moet je je wel echt in coma drinken.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
Waar
[..]
Is het ook niet sneller een overdosis met pillen? Met alcohol denk ik dat mensen sneller de grens opzoeken en overheen gaan.
Zoveel goede artiesten dit jaar!!!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leuk feestje jaHoor ik veel goede verhalen over.
Je kan precies uitrekenen hoeveel goed is. Tuurlijk is het een gok maar als je te veel neemt heb je ook oplossingen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
Waar
[..]
Is het ook niet sneller een overdosis met pillen? Met alcohol denk ik dat mensen sneller de grens opzoeken en overheen gaan.
Superman filmpje op Decibel. Die ging veels te hard.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan precies uitrekenen hoeveel goed is. Tuurlijk is het een gok maar als je te veel neemt heb je ook oplossingen.
En ach een bad trip is ook een trip!!1!!!
Dat sowieso...quote:
Ik wil op Underworldquote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Superman filmpje op Decibel. Die ging veels te hard.
Uhu dat inderdaadquote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, je kan er inderdaad dood aan gaan. Met alcohol moet je je wel echt in coma drinken.
Punt is dat je met pillen inderdaad over een soort 'grens' heen gaat. Vooral de eerste keer moet je gewoon uitkijken en voorzichtig aan zoiets doen.
Ik had altijd de gouden regel, eerst laten testen, weten dat er geen rotzooi in zit waar je kapot aan gaat, en afhankelijk van de sterkte opbouwen.
Dan ben je er al wat meer overna aa het denken natuurlijk, denk dat dat bij alcohol gewoon minder is omdat het maatschappelijk meer 'geaccepteerd' is.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan precies uitrekenen hoeveel goed is. Tuurlijk is het een gok maar als je te veel neemt heb je ook oplossingen.
En ach een bad trip is ook een trip!!1!!!
Genoeg knuffels hebben bestaat niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb je vast genoeg gehad dit weekend
Gewoon chill. Zelfs met z'n allen een joint gedeeld.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso...
Hoe was de meet met 'la mamma'?
Voldoende danquote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Genoeg knuffels hebben bestaat niet.
[..]
Gewoon chill. Zelfs met z'n allen een joint gedeeld.
Jij wil ook met Hep knuffelen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
Hebbert Feer
Laat ook wat voor een ander over
Oew, klinkt als een prima weekend. Seks, knuffels en een joint.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
Gewoon chill. Zelfs met z'n allen een joint gedeeld.
Ik geef ook graag.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
Hebbert Feer
Laat ook wat voor een ander over
Wie zegt dat er seks was?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
Oew, klinkt als een prima weekend. Seks, knuffels en een joint.
Ach, een keer in het weekend wat zuipen is niets mis mee. Heb ik ook met joints, alleen in het weekend, werkt tot nu toe prima.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef Monopoly het volgende:
Alcohol is inderdaad zo'n geaccepteerd iets. Je drinkt op een verjaardag bier of wijn, in de kroeg, als je relatie uit is, na een dag hard werken op je balkon, op het terras etc etc.
Gewoon omdat het lekker is en het geeft je een goed gevoel. Als je gaat zuipen om het zuipen kan dat ook prima eens in de zoveel tijd, maar je gaat ook met alcohol over een bepaalde grens als je je kapot zuipt omdat je verdrietig bent, en je heil in drank gaat zoeken. Dan is het een gevaarlijk goedje in mijn ogen.
Je hebt wel gelijk. En geen solo seks.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is altijd seks.Desnoods dromen over seks, of solo seks als het niet anders kan.
Wait a minute.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is altijd seks.Desnoods dromen over seks, of solo seks als het niet anders kan.
Precies. Dat vind ik ookquote:Op zondag 18 mei 2014 23:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, een keer in het weekend wat zuipen is niets mis mee. Heb ik ook met joints, alleen in het weekend, werkt tot nu toe prima.
Neen, ik heb innig gedroomd over copulatie met derden.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wait a minute.
Heb jij toen solo seks gehad toen we een luchtbed deelde?
Eh, niet dan? Dit is toch de SEX SC?quote:
Dan is het goedquote:Op zondag 18 mei 2014 23:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neen, ik heb innig gedroomd over copulatie met derden.
Nee, voel je niks van.quote:
quote:
Faxie, where art thou?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
in be4 'ik heb ook wat te geven' [ afbeelding ]
quote:
Hij was er eerder vanavond wel.quote:
Tuurlijk, beetje ontspanning na een week werken is wel lekker. Gewoon ff doen waar je zin in hebt.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies. Dat vind ik ookKwam er misschien niet helemaal zo uit in mijn betoog, maar zuipen om het zuipen moet kunnen
Dat heb ik maar één dag een beetje gehad, daarna was 't over. Binnenkort ongesteld worden, ben benieuwd of het dan erger wordt. Ze zeggen van wel ...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Top! Ik bloed nog steeds een beetje, dus nog even geen (solo)seks voor mij...
quote:
Beste beslissing ooit iig. Mijn vriendin heeft ook een spiraaltje. Nergens druk om hoeven te maken is wel heel fijnquote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Top! Ik bloed nog steeds een beetje, dus nog even geen (solo)seks voor mij...
Subtropisch weer en je hebt er ''last'' van. Pls.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
Wut, 28 Graden woensdag
Goed dat ik niet buiten kom, geen last van dus
Awwww.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:32 schreef yats het volgende:
Fax moet even opgevrolijkt worden feer. Hij had weer een (mis)match.
Meh, zo slapenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik maar één dag een beetje gehad, daarna was 't over. Binnenkort ongesteld worden, ben benieuwd of het dan erger wordt. Ze zeggen van wel ...
[..]
Nogal jaquote:Op zondag 18 mei 2014 23:32 schreef yats het volgende:
Fax moet even opgevrolijkt worden feer. Hij had weer een (mis)match.
Groot gelijk.quote:
20 Graden is zatquote:Op zondag 18 mei 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Subtropisch weer en je hebt er ''last'' van. Pls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |