Is het ook niet sneller een overdosis met pillen? Met alcohol denk ik dat mensen sneller de grens opzoeken en overheen gaan.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook niet gelukkigMaar er is veel vaker gedonder met alcoholgebruik dan met mensen die een pilletje nemen voor de fun. Zie soms niet in waarom mensen zo hard haten eigenlijk.
Mwoah, je kan er inderdaad dood aan gaan. Met alcohol moet je je wel echt in coma drinken.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
Waar
[..]
Is het ook niet sneller een overdosis met pillen? Met alcohol denk ik dat mensen sneller de grens opzoeken en overheen gaan.
Zoveel goede artiesten dit jaar!!!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leuk feestje jaHoor ik veel goede verhalen over.
Je kan precies uitrekenen hoeveel goed is. Tuurlijk is het een gok maar als je te veel neemt heb je ook oplossingen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
Waar
[..]
Is het ook niet sneller een overdosis met pillen? Met alcohol denk ik dat mensen sneller de grens opzoeken en overheen gaan.
Superman filmpje op Decibel. Die ging veels te hard.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan precies uitrekenen hoeveel goed is. Tuurlijk is het een gok maar als je te veel neemt heb je ook oplossingen.
En ach een bad trip is ook een trip!!1!!!
Dat sowieso...quote:
Ik wil op Underworldquote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Superman filmpje op Decibel. Die ging veels te hard.
Uhu dat inderdaadquote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, je kan er inderdaad dood aan gaan. Met alcohol moet je je wel echt in coma drinken.
Punt is dat je met pillen inderdaad over een soort 'grens' heen gaat. Vooral de eerste keer moet je gewoon uitkijken en voorzichtig aan zoiets doen.
Ik had altijd de gouden regel, eerst laten testen, weten dat er geen rotzooi in zit waar je kapot aan gaat, en afhankelijk van de sterkte opbouwen.
Dan ben je er al wat meer overna aa het denken natuurlijk, denk dat dat bij alcohol gewoon minder is omdat het maatschappelijk meer 'geaccepteerd' is.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan precies uitrekenen hoeveel goed is. Tuurlijk is het een gok maar als je te veel neemt heb je ook oplossingen.
En ach een bad trip is ook een trip!!1!!!
Genoeg knuffels hebben bestaat niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb je vast genoeg gehad dit weekend
Gewoon chill. Zelfs met z'n allen een joint gedeeld.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso...
Hoe was de meet met 'la mamma'?
Voldoende danquote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Genoeg knuffels hebben bestaat niet.
[..]
Gewoon chill. Zelfs met z'n allen een joint gedeeld.
Jij wil ook met Hep knuffelen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
Hebbert Feer
Laat ook wat voor een ander over
Oew, klinkt als een prima weekend. Seks, knuffels en een joint.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
Gewoon chill. Zelfs met z'n allen een joint gedeeld.
Ik geef ook graag.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
Hebbert Feer
Laat ook wat voor een ander over
Wie zegt dat er seks was?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
Oew, klinkt als een prima weekend. Seks, knuffels en een joint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |