In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
ONGELOOFLIJK HE WAT EEN VERSCHRIKKELIJEK DINGEN ZEI ARNO ALLEMAAAL!!! OOOOONGELOOFLIJK!quote:
zitten en pratenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wat doet Arno eigenlijk aan deze tafel?
Moet je de Chef Voetbal vragen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Is me wel eens opgevallen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand die het opvalt dat Arno een beugelbekkie is?
Hij is de baas van het voetbal van de NOS en vindt het leuk om zelf ook mee te praten.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dit viel Gramulanion en mij al maanden geleden op.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja net, heel bizar.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
xdquote:Op zondag 18 mei 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij mag daar zitten omdat hij het goed kan vinden met de Chef Voetbal van de NOS
KAPOT, ik zeg het je. KAPOT.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arno wordt morgen helemaal KAPOT gemaakt![]()
![]()
XD XD XDquote:
Dit programma mist het item Voetbalvrienden.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou SV leuker zijn als er publiek bij was en een bar met barvrouw?
Niveau humor van superniger blijkbaarquote:
dat komt er niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef Paul het volgende:
Ben wel benieuwd naar studio sportzomer, Sjek in Brazil, niets mis mee ouwe reus
Dat komt er nietquote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef Paul het volgende:
Ben wel benieuwd naar studio sportzomer, Sjek in Brazil, niets mis mee ouwe reus
Gaat niet doorquote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef Paul het volgende:
Ik zit nog bij te komenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Paul het volgende:
[..]
ONGELOOFLIJK HE WAT EEN VERSCHRIKKELIJEK DINGEN ZEI ARNO ALLEMAAAL!!! OOOOONGELOOFLIJK!
nopequote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef Paul het volgende:
Viergever gaat er toch al heen. Die kan er al helemaal niks van.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef Caland het volgende:
Gouweleeuw is sowieso matig. Die zal dus wel naar PSV gaan.
Dat is wel treurig ja. Wat vond je van mijn WhoDamn imitatie?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niveau humor van superniger blijkbaar
Sterkquote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is wel treurig ja. Wat vond je van mijn WhoDamn imitatie?
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niveau humor van superniger blijkbaar
Minachting van de kijker.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we al de bingo klaarstaan voor morgen?
Mensonterend
Prietpraat
Onzin
Ordinair
Zelfingenomen
Vies dik
''voorzichtig gesponsord''quote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Evertjan het volgende:
dit programma mist een gesponsord item van bijv. Amstel, Gamma of de TOTO
lolquote:
Ik sta volledig achter Die Mannschaft.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Haha, die gamma rotzooi van VI Oranje destijds.
Ik heb hem even gemist.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vooral Johannes zou dat moeten kunnen waarderen.
Ik sta volledig achter die Mannschaft!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Haha, die gamma rotzooi van VI Oranje destijds.
Jeunesse d'Esch, lekker in Luxemburg op een trapveldje ballen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
17 juli FC Groningen - Metselaars en Bakkers uit Kazachstan
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een ongelooflijke onzin kraam jij uit Vermeulen, vuile tyfushond. Ik heb aanhanger van NEC al voordat ene Boekhoorn zich daar binnen kwam wandelen en nu doe jij voorkomen dat ik heel Nederland moet bedanken, dat NEC Jupiler League speelt, mafkees.
Eéntje maar hoor. xDquote:Op zondag 18 mei 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kopenhagen, Luik en Besiktas moet je verslaan.
Er komt weer één of andere Kuban Krasnodar opduiken.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:39 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat Feijenoord niet de CL poule fase gaat halen
Dat zijn insidejokes.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Na die grap had ik dezelfde gezichtsuitdrukking als jouw UI
Aan z'n gezicht te zien, lijkt hij gestoken te zijn door een malariamug.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Jan, ga toch achter de geraniums man man man
De aanvoerder is nog steeds van Realquote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef Evertjan het volgende:
Arno denkt dat Spanje alleen maar bestaat uit Barcelona spelers
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kut Jack ga niet haten op Diego Costa wats met jou
Of Cazorlaquote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
Iniesta niet fit? Ochjee, dan maar Silva opstellen.
Arno denkt niet, die heeft van de redactie een lijstje aantal mogelijke meningen/standpunten toegespeeld gekregen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef Evertjan het volgende:
Arno denkt dat Spanje alleen maar bestaat uit Barcelona spelers
Sunri5e aka Dirk Kuijtquote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was een fout van Veltman
-random Feyenoord supporter
Dat zei hij niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben ze nog een fragmentje over Louis die de bus gemaakt heeft?
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Heel Redcafe wil hem bij United hebben nadat ze die pass zagen![]()
van Persie heeft het hele seizoen bij United nog niet zo pass gekregen iddquote:Op zondag 18 mei 2014 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Haha had ik gelezen ja. Hilarischquote:Op zondag 18 mei 2014 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ook ergens een hoogtepuntje van Bakkal en Schaken hebben, lijken me prima aanwinsten om United hogerop te helpen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Deze manquote:
Die blijven in de Bundesligaquote:Op zondag 18 mei 2014 22:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hoe is het trouwens met Hamburg afgelopen?
Ze blijven behouden voor de Bundesliga.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Met hangen en wurgen er in gebleven.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
1-1 dus net gered, Hun keeper hield ze op de been in de slotfase.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Smakeloze wedstrijd.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Op uitdoelpunten langs Greuther Furthquote:Op zondag 18 mei 2014 22:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ben je daarna naar de Mac geweest voor een hamburger?quote:
Maar als ze het afdwingen...quote:Op zondag 18 mei 2014 22:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Mooi. Niemand zit te wachten op Greuter Furth.
V/d Vaart welquote:Op zondag 18 mei 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je daarna naar de Mac geweest voor een hamburger?
Riedewald ookquote:
Co ook niet.. Louis heeft een bus gemaakt, zat me af te vragen of Co ook zoiets bijzonders heeft gedaan in zijn carričre.quote:
Meer een zakelijke maar overtuigende ''Niet doen.''quote:
Doorgebroken bij ADO.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee toch.. komt uit de jeugd van Feyenoord..daarna naar ADO
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:50 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Welke stagiair heeft dit in elkaar gefrutseld?. Wat een grafbord zeg
quote:
Jij keek niet meer toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Aanholt.. en Blind erin laten staan.. krankjorem
Jij denkt dat Co al zijn kennis in één week kan overdragen?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/video/647963-adriaanse-over-nieuwe-systeem.html
Co heeft dit vorige week ook al gedaan.
lachenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Goede opstelling. Alleen jammer van al die Feyenoorders.
Ik zou kiezen voor Van Rhijn en Veltman.
Ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt dat Co al zijn kennis in één week kan overdragen?
Eens. En Lukoki.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Goede opstelling. Alleen jammer van al die Feyenoorders.
Ik zou kiezen voor Van Rhijn en Veltman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |