In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
ONGELOOFLIJK HE WAT EEN VERSCHRIKKELIJEK DINGEN ZEI ARNO ALLEMAAAL!!! OOOOONGELOOFLIJK!quote:
zitten en pratenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wat doet Arno eigenlijk aan deze tafel?
Moet je de Chef Voetbal vragen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Is me wel eens opgevallen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand die het opvalt dat Arno een beugelbekkie is?
Hij is de baas van het voetbal van de NOS en vindt het leuk om zelf ook mee te praten.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dit viel Gramulanion en mij al maanden geleden op.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja net, heel bizar.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
xdquote:Op zondag 18 mei 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij mag daar zitten omdat hij het goed kan vinden met de Chef Voetbal van de NOS
KAPOT, ik zeg het je. KAPOT.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arno wordt morgen helemaal KAPOT gemaakt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |