Minachting van de kijker.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we al de bingo klaarstaan voor morgen?
Mensonterend
Prietpraat
Onzin
Ordinair
Zelfingenomen
Vies dik
''voorzichtig gesponsord''quote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Evertjan het volgende:
dit programma mist een gesponsord item van bijv. Amstel, Gamma of de TOTO
lolquote:
Ik sta volledig achter Die Mannschaft.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Haha, die gamma rotzooi van VI Oranje destijds.
Ik heb hem even gemist.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vooral Johannes zou dat moeten kunnen waarderen.
Ik sta volledig achter die Mannschaft!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Haha, die gamma rotzooi van VI Oranje destijds.
Jeunesse d'Esch, lekker in Luxemburg op een trapveldje ballen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
17 juli FC Groningen - Metselaars en Bakkers uit Kazachstan
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een ongelooflijke onzin kraam jij uit Vermeulen, vuile tyfushond. Ik heb aanhanger van NEC al voordat ene Boekhoorn zich daar binnen kwam wandelen en nu doe jij voorkomen dat ik heel Nederland moet bedanken, dat NEC Jupiler League speelt, mafkees.
Eéntje maar hoor. xDquote:Op zondag 18 mei 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kopenhagen, Luik en Besiktas moet je verslaan.
Er komt weer één of andere Kuban Krasnodar opduiken.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:39 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat Feijenoord niet de CL poule fase gaat halen
Dat zijn insidejokes.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Na die grap had ik dezelfde gezichtsuitdrukking als jouw UI
Aan z'n gezicht te zien, lijkt hij gestoken te zijn door een malariamug.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Jan, ga toch achter de geraniums man man man
De aanvoerder is nog steeds van Realquote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef Evertjan het volgende:
Arno denkt dat Spanje alleen maar bestaat uit Barcelona spelers
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kut Jack ga niet haten op Diego Costa wats met jou
Of Cazorlaquote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
Iniesta niet fit? Ochjee, dan maar Silva opstellen.
Arno denkt niet, die heeft van de redactie een lijstje aantal mogelijke meningen/standpunten toegespeeld gekregen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef Evertjan het volgende:
Arno denkt dat Spanje alleen maar bestaat uit Barcelona spelers
Sunri5e aka Dirk Kuijtquote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was een fout van Veltman
-random Feyenoord supporter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |