Aan jullie kan ik net zo goed niets vragen..quote:Op maandag 19 mei 2014 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, je speelt op je 15e met je vetpens in een toekomstig bierelftal tegen jochies die net aan hun schoenveters kunnen strikken en blij mogen zijn als ze de bal recht vooruit kunnen schieten. Vervolgens gebruik je het feit dat je daar aardig voetbalt als maatstaf om een opstap te maken naar een niveau dat niet 3, 4 of 5 maar toch zeker wel een keer of 20 zo hoog ligt. Dat gaat je gewoonweg niet lukken.
Weddenschap staat, wanneer gaan we even een duurloopje doen?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:59 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Wedden dat ik meer conditie heb dan jou.
Kijk, en met je mentaliteit is het ook al ruk gesteld. Lets face it; je hebt niks in je om het te schoppen tot profvoetballer. Toornstra kon nog bogen op inzet en mentaliteit waardoor hij op latere leeftijd het nog tot prof schopte, jij hebt gewoon niks in je behalve een semi gesloten aanname.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:03 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Aan jullie kan ik net zo goed niets vragen..
Haha mafkees.. waarom iemand omlaag halen om je zelf beter te voelen ofsoo.
In je kontje gepakt door je vader miss??
Probeer eens een keer mee te trainen met een C-team dat bijvoorbeeld eerste divisie speelt. Ik denk dat je daarna huilend om je moeder vraagt. Wilde gokquote:Op maandag 19 mei 2014 13:05 schreef afcathebest14 het volgende:
Miss vraag ik jullie gewoon niks meer, dat jullie niet het maximale eruit hebben gehaald is niet mijn probleem.. of zijn jullie gewoon allemaal Ajax haters?
Het niveau van de JL is altijd nog veel hoger dan derde klasse. Ja de echte topteams in het amateurvoetbal kunnen daar nog wel eens per ongeluk van winnen, maar echt geen derdeklasser.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Prima, maar het niveau JL lijkt mij niet zo hoog, maar hier in de buurt is niet echt een heel goede club, weten jullie misschien goede teams omstreken Roermond..
Ik ben zelf een Ajacied, knuppel van de bovenste plank dat je er bent. En ik kan wel zeggen dat ik het maximale uit mijn korte voetbalcarrière heb gehaald, hoogste was divisie niveau, daarna hield het op.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:05 schreef afcathebest14 het volgende:
Miss vraag ik jullie gewoon niks meer, dat jullie niet het maximale eruit hebben gehaald is niet mijn probleem.. of zijn jullie gewoon allemaal Ajax haters?
Die lweft niet meer mafkeesquote:Op maandag 19 mei 2014 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeer eens een keer mee te trainen met een C-team dat bijvoorbeeld eerste divisie speelt. Ik denk dat je daarna huilend om je moeder vraagt. Wilde gok
Lol die markt is idd grootquote:Op maandag 19 mei 2014 13:00 schreef silverhill het volgende:
[..]
En als je eenmaal JL-niveau bereikt hebt, is er in Limburg iig keuze te over.
Klopt.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:07 schreef WJMW het volgende:
[..]
Het niveau van de JL is altijd nog veel hoger dan derde klasse. Ja de echte topteams in het amateurvoetbal kunnen daar nog wel eens per ongeluk van winnen, maar echt geen derdeklasser.
Vergeet zijn gebrek aan intelligentie en spelinzicht niet. Het is een wonder dat TS weet wat buitenspel is.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Laten we wel zijn. Met jouw frikandellenpens en schrijnend gebrek aan kwaliteit ga je het nooit tot een profbestaan schoppen natuurlijk. Je speelt nu in één of ander G- team in de 4e klasse en bent al 15 jaar met nooit enige vorm van techniektraining o.i.d. achter de kiezen. Je bent gewoon ongeschikt, niet-competent en hebt last van morbide obesitas.
Kies maar een andere hobby.
Niet om lullig te doen, maar ik vrees dat jij ook al aan je plafond zit hoor als je op je 15e met je overgewicht en grote bek in de derde klasse rondhangt. Maar zoek eens een club in de buurt die hoger speelt en train daar een paar keer mee, weet je direct dat je veel tekort komt voor het niveau dat je stiekem nastreeft.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:05 schreef afcathebest14 het volgende:
Miss vraag ik jullie gewoon niks meer, dat jullie niet het maximale eruit hebben gehaald is niet mijn probleem.
Wel grappig dat hij juist die uitzonderingen op de regel als strohalm gebruikt. Terwijl ik zo op het eerste gezicht, TS meer capabel acht om in de rust een lekker broodje frikandel mayo achterover te stouwen.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vergeet zijn gebrek aan intelligentie en spelinzicht niet. Het is een wonder dat TS weet wat buitenspel is.
Das wel het enige wat ik mis aan voetbal, ik was zo ripped als maar zijn kon op mijn 20e.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar ik vrees dat jij ook al aan je plafond zit hoor als je op je 15e met je overgewicht en grote bek in de derde klasse rondhangt. Maar zoek eens een club in de buurt die hoger speelt en train daar een paar keer mee, weet je direct dat je veel tekort komt voor het niveau dat je stiekem nastreeft.
Als je op het veld net zo'n kut karakter hebt zie ik je enkel nog verder afdalen trouwens, niveautje 3 kroket voor de wedstrijd en een biertje in de rust, past ook beter bij je omvang trouwens.
TS zou echt zo`n 'balvast aanspeelpunt' zijn in de 7e klasse reserve zeg maar; van dei gasten van 120kg+ die op randje 16 beetje balletjes staan af te wachten.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel grappig dat hij juist die uitzonderingen op de regel als strohalm gebruikt. Terwijl ik zo op het eerste gezicht, TS meer capabel acht om in de rust een lekker broodje frikandel mayo achterover te stouwen.
Ik denk daarnaast dat intelligentie en spelinzicht nog niet eens de eerste dwarsbomen zijn in TS' z'n pad naar het profbestaan
Waar is de tijd gebleven, hehe.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das wel het enige wat ik mis aan voetbal, ik was zo ripped als maar zijn kon op mijn 20e.
Keihard zwoegen en iedere dag bij het hek staan van je lokale BVO en dan roepen dat je goed kunt kiepen.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:22 schreef Kreator het volgende:
Om even op dit topic in te haken:
Mijn naam is Krea. Ik wil graag weten wat ik nog kan berijken? Ik ben 35 maar mijn bmi is 21. Ik ben 1.94m en ik heb 7 jaar gekeept bij DZC (Doetinchemse Zaterdags Club) en daar ben ik tijdens een toernooi een keer gescout door een jeugdtrainer van de Graafschap. Ik heb daar toen nooit meer wat van gehoord.
Ik keep nu sinds een jaar of 22 niet meer maar ik heb het gevoel nog wel. Ik denk dat het nog wel kan, want keepers kunnen best oud zijn en nog spelen.
Advies ofso?
Groetjes,
K.
Ik ken wel een voetballer. Die zei toen ik mijn wens vertelde 'haha, kneus. Je weet maar nooit hè. De wonderen zijn de wereld nog niet uit."quote:Op maandag 19 mei 2014 13:25 schreef inslagenreuring het volgende:
Keihard zwoegen en iedere dag bij het hek staan van je lokale BVO en dan roepen dat je goed kunt kiepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |