Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Het topic is op slot, kan niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je even de edit-knop gebruiken ipv de quote-knop
Hoop dat het ook op RTL komt. VI + CLquote:Op zondag 18 mei 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste jaar toch?
Hopelijk naar RTL 7 daarna
Helemaal niets in Heerenveenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef alors het volgende:
Ik wil jullie feestje niet verpesten hoor maar jongens, play offs voor EL voetbal, dat blijft toch een verschrikking?
De enge hork blijft dus trainer lijkt mequote:"Utrecht heeft mijn zaakwaarnemer benaderd. Dat is alles. Ik was genomineerd als een van de vijf beste trainers uit het betaalde voetbal, dan ga je toch niet als assistent bij FC Utrecht aan de slag, hoe mooi die club ook is."
Vervelend is dat ja. Dan mis ik de eerste minuten van studio sport.quote:
Ben ik met je eens. Kan je beter 't ticket aan de best geklasseerde gevenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef alors het volgende:
Ik wil jullie feestje niet verpesten hoor maar jongens, play offs voor EL voetbal, dat blijft toch een verschrikking?
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef alors het volgende:
Je hebt wel gelijk, zowel play-offs voor Europees als voor degradatie horen er niet te zijn. Gewoon op basis van eindstand bepalen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef alors het volgende:
Zou die volgend jaar nog in het AFAS spelen?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Met een Estebannetje het seizoen uit, zoals het hoort.
PD-playoff tussen nummer 2 JL en nummer 17 ED kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, zowel play-offs voor Euroepees als voor degradatie horen er niet te zijn. Gewoon op basis van eindstand bepalen.
Maar als ze er eenmaal zijn, en er niets anders is, dan kijken we dit maar. Objectief bekeken vaak wel veel leuke duels tussen, zeker in de degradatie/promotiestrijd.
Ik zie Van Basten er nog wel voor aan om die Hobie (niet hobby) Verhulst een kans te geven.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou die volgend jaar nog in het AFAS spelen?
Ja schijtlol, maar het blijft gewoon oneerlijk en al die extra wedstrijden en dan heel vroeg weer moeten beginnen voor al die voorrondesquote:
Degradatie-playoff's vind ik prima.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, zowel play-offs voor Europees als voor degradatie horen er niet te zijn. Gewoon op basis van eindstand bepalen.
Maar als ze er eenmaal zijn, en er niets anders is, dan kijken we dit maar. Objectief bekeken vaak wel veel leuke duels tussen, zeker in de degradatie/promotiestrijd.
Vroeger had je échte nacompetitie.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja schijtlol, maar het blijft gewoon oneerlijk en al die extra wedstrijden en dan heel vroeg weer moeten beginnen voor al die voorrondesAls je extra wedstrijden wil gooi er dan gewoon twee eerste divisie clubs bij.
16 t/m 18 laten degraderenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, zowel play-offs voor Europees als voor degradatie horen er niet te zijn. Gewoon op basis van eindstand bepalen.
Ik vind de promotie-degradatie playoffs wel leuker, die zijn ook minder in het voordeel van de eredivisie club.quote:
Pino en Johannes zijn het hier niet mee eens.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen en PEC in Europa.
Weer weinig punten
Boeie, Feyenoord zorgt ook voor slechts 2 į 3 punten.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen en PEC in Europa.
Weer weinig punten
Gewoon allebei in de groepsfase.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pino en Johannes zijn het hier niet mee eens.
Engels model. Zou ik ook wel een kans willen geven. Je ziet in Engeland wel dat het echt alles of niets is voor clubs die onderaan staan dan. Nu heb je hier altijd nog een kans in de nacompetitie.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
16 t/m 18 laten degraderen
1 + 2 promoveren
Play-offs tussen de 3-4-5-6.
Die kansloze periodetitels afschaffen (sterkte Jong PSV).
Periodetitels snap ik ook niet echt neequote:Op zondag 18 mei 2014 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Engels model. Zou ik ook wel een kans willen geven. Je ziet in Engeland wel dat het echt alles of niets is voor clubs die onderaan staan dan. Nu heb je hier altijd nog een kans in de nacompetitie.
Periodetitels heb ik sowieso nooit begrepen.
Moet je mijn kat even lenen?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zit een vliegje op mijn kamer.
Ik vind dit niet zo leuk.
xdquote:Op zondag 18 mei 2014 19:19 schreef Grifte het volgende:
Ik dacht dat we de Bundesliga-beelden in Studio Sport beperkt hielden tot Heracles, FC Twente en Roda.
Oké stuur hem maar op pad.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:20 schreef alors het volgende:
[..]
Moet je mijn kat even lenen?
Die kan er niks van hoor, maar hij vliegt er wel leuk achteraan
En daarna Raymann.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond bij Sjek een herhaling van Nederland - Spanje.
Ik heb er zin in
Ik hou meer van bordspellenquote:
Ik zal er zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen (of overmorgen) kan je bij de Lidl een topspel halen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn Schaars gaat niet nar het WK tamme
Hopelijk daalt hij nog even af naar de favelas, waarna hem nooit meer terugzien.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat Joep ook nog naar Beljoe Horizontje?
Waar kan ik tekenen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk daalt hij nog even af naar de favelas, waarna hem nooit meer terugzien.
Tot 10 augustusquote:Op zondag 18 mei 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot zover het voetbal.
Tot 10 augustus
4 juni concept.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al een speelschema bekend van de eredivisie 2014/2015?
Jazeker.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:30 schreef Grifte het volgende:
Die Tour-rit die hij won, was dat niet die fotofinish vs Klöden?
Sinds wanneer volg jij wielrennen?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik een Nederlander zag winnen
Wat een domme avatar, moeten we jou serieus nemen?quote:
okéquote:Op zondag 18 mei 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen jullie eens optyfen met die irritante Waterreusicons.
Gr gr.
Mag nog niet van Heeinz.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Gr gr.
Ik heb een weddenschap verloren, en ik ben een man van mijn woord.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Gr gr.
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Gr gr.
Cavaliers en ik vinden dit een goede post.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koop allemaal Trials Fusion op PS4.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koop allemaal Trials Fusion op PS4.
Nee, bedankt voor het meldenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat Ronald Waterreus vanavond te gast is bij SV?
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat Ronald Waterreus vanavond te gast is bij SV?
Het zal me een zorg zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, wat vind jij van die Waterreusicons
Hoezo?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal me een zorg zijn.
Overigens vind ik dat jij de laatste bent die daar een mening over mag hebben, maar dat geheel terzijde.
Nee.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is minder irritant dan 100 users die dezelfde UI hebben.
Jij zou ook eens zo'n Waterreus UI moeten nemen, want als jij echt een topuser wilt zijn kun je niet met die gedateerde UI van jou komen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is minder irritant dan 100 users die dezelfde UI hebben.
Ik heb het niet gekeken, maar als dit over Ajax klopt dit gewoon. Zo'n beetje de enige ploeg die Ajax de afgelopen twee seizoenen in de competitie heeft verslagenquote:
Dat ging over Ajax ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekeken, maar als dit over Ajax klopt dit gewoon. Zo'n beetje de enige ploeg die Ajax de afgelopen twee seizoenen in de competitie heeft verslagen
Waarom roept iedereen dat?quote:
Oh, dat is me niet echt bijgeblevenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekeken, maar als dit over Ajax klopt dit gewoon. Zo'n beetje de enige ploeg die Ajax de afgelopen twee seizoenen in de competitie heeft verslagen
Volgens mij speelt mido niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:36 schreef alors het volgende:
Ik wil eigenlijk Precious zien... Maar ik heb het eerste halfuur ook al gemist.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij speelt mido niet meer
Ik was Raw Deal aan het kijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:36 schreef alors het volgende:
Ik wil eigenlijk Precious zien... Maar ik heb het eerste halfuur ook al gemist.
Ikstampoptacos is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
'Het best voetballende team was vanavond Cambuur, niet Twente'
Inhoudelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ikstampoptacos is het hier niet mee eens.
Oh dan is het niet waar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ikstampoptacos is het hier niet mee eens.
quote:
Jammer, was vast een hele leuke grap, gyan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu kan ik mijn grap niet maken. Ik haat je![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer, was vast een hele leuke grap, gyan.
Waarom niet, je bent zelf toch ook een papzak?quote:
Nee, ik ben gewoon viesdik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom niet, je bent zelf toch ook een papzak?
ja toch wel hčquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dordrecht is echt slecht
Heerenveen gaat dit niet meer weggeven.
Nou vies valt wel mee, dik wel ja. Maar daar kun je wat aan doen.quote:
Omdat hij het een seizoen leuk deed bij Cambuur. Marco bakte er niks van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Waarom Dwight Lodeweges als coach aantrekken? Waarom?
Ja, die heeft vandaag z'n dag niet. We zullen straks zien waarom, kijkbuiskinderen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
Dordrecht gaat maar 5 punten pakken dit seizoen.
- Littlerabbit.
mwah, dat lijkt me niet, maar een topelftal hebben ze ook niet neequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Zonder Ziyech gaat Heerenveen degraderen.
ADO speelt morgen pas tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die heeft vandaag z'n dag niet. We zullen straks zien waarom, kijkbuiskinderen.
Hij deed nog een slimme uitspraakquote:
Dankzij Louis van Gaal dachten we nog dat eredivisie iets voorsteldequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Lekker begin wel, verliezen van Dordrecht.
Oke is goed bedankt alorsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:56 schreef alors het volgende:
Ik ga weer Precious kijken.
Paula PattonRobin Thicke is echt een zak.
Het kan zo erg niet, dat het weer wel kan.quote:
Perzische mensen zouden daar een moord voor doenquote:
Is goed alors, spreek je later he.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:56 schreef alors het volgende:
Uh, okéquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:56 schreef alors het volgende:
Okequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:56 schreef alors het volgende:
Precious is vies dik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:56 schreef alors het volgende:
ik ga nu poepen, dat je het weetquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:56 schreef alors het volgende:
Het was een wit t-shirt met een grote tijger erop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |