quote:Op zondag 18 mei 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat Ronald Waterreus vanavond te gast is bij SV?
Het zal me een zorg zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, wat vind jij van die Waterreusicons
Hoezo?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal me een zorg zijn.
Overigens vind ik dat jij de laatste bent die daar een mening over mag hebben, maar dat geheel terzijde.
Nee.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is minder irritant dan 100 users die dezelfde UI hebben.
Jij zou ook eens zo'n Waterreus UI moeten nemen, want als jij echt een topuser wilt zijn kun je niet met die gedateerde UI van jou komen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is minder irritant dan 100 users die dezelfde UI hebben.
Ik heb het niet gekeken, maar als dit over Ajax klopt dit gewoon. Zo'n beetje de enige ploeg die Ajax de afgelopen twee seizoenen in de competitie heeft verslagenquote:
Dat ging over Ajax ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekeken, maar als dit over Ajax klopt dit gewoon. Zo'n beetje de enige ploeg die Ajax de afgelopen twee seizoenen in de competitie heeft verslagen
Waarom roept iedereen dat?quote:
Oh, dat is me niet echt bijgeblevenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekeken, maar als dit over Ajax klopt dit gewoon. Zo'n beetje de enige ploeg die Ajax de afgelopen twee seizoenen in de competitie heeft verslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |