Idem.quote:
Best geil jaquote:Op zondag 18 mei 2014 17:22 schreef Fascination het volgende:
Tamashii fantaseert erover om door een groep hells angels ruig te worden genomen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:22 schreef Fascination het volgende:
Tamashii fantaseert erover om door een groep hells angels ruig te worden genomen.
jij niet dan? we weten inmiddels dat ook jij veel met seks bezig bent, fasje.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:22 schreef Fascination het volgende:
Shit, net mijn motormatties naar huis gestuurdquote:Op zondag 18 mei 2014 17:22 schreef Fascination het volgende:
Maar ze valt toch niet op mannen met baarden?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:23 schreef perro. het volgende:
[..]
jij niet dan? we weten inmiddels dat ook jij veel met seks bezig bent, fasje.
Ik ben heel zedig.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:23 schreef perro. het volgende:
[..]
jij niet dan? we weten inmiddels dat ook jij veel met seks bezig bent, fasje.
ik zie jou niet echt voor me als een badass hells angel, vinnie.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Shit, net mijn motormatties naar huis gestuurd
Vin wil misschien ook ruig door ze genomen worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:26 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie jou niet echt voor me als een badass hells angel, vinnie.
Shit.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ze valt toch niet op mannen met baarden?
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Vin wil misschien ook ruig door ze genomen worden.
Ik heb m'n baard al laten staanquote:Op zondag 18 mei 2014 17:26 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie jou niet echt voor me als een badass hells angel, vinnie.
Nee dank je.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Fera!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Huh.quote:
Wat is dit voor kutgrap?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
Fera, heb je nog dingen nodig? Vergeet niet tot tien weken folium te slikken.
Too badquote:Op zondag 18 mei 2014 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Shit, net mijn motormatties naar huis gestuurd
Oh, je hebt het vast over iets anders dan.quote:
Nou, folium helpt tegen een openruggetje, is geen grap.quote:
Ik bedoel dat iedereen me ineens feliciteert.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, folium helpt tegen een openruggetje, is geen grap.
Ik poste door slotje :$quote:Op zondag 18 mei 2014 17:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, je hebt het vast over iets anders dan.
Dan hebben we het over hetzelfde.quote:
we mogen geen namen noemen.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel dat iedereen me ineens feliciteert.Wie heeft dit bedacht?
Oooooh jij ook, even terug kijkenquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel dat iedereen me ineens feliciteert.Wie heeft dit bedacht?
quote:
Oeh.quote:
Oké.quote:
Je was er toch al uit hoe die kleine gaat heten?quote:
Zo jammerquote:Op zondag 18 mei 2014 17:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha nee, ik denk ook niet dat je dat zou verwachten van mij adhv mijn foto's ;-)
hoelang is de rij?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo jammervolgens fas wil ik dit graag, dus ik stel me volledig open voor iedereen.
![]()
Als het aan mij ligt wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je was er toch al uit hoe die kleine gaat heten?
he he hequote:Op zondag 18 mei 2014 17:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo jammervolgens fas wil ik dit graag, dus ik stel me volledig open voor iedereen.
![]()
Ik zie niks in mijn tuin staan ofzo. En Bobby staat in de keuken, dus ik moet het maar zelf doenquote:
Ja kan er niks aan doen dat de zon er op staat!quote:
sneller opdrinkenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja kan er niks aan doen dat de zon er op staat!
Natuurlijk wel. In de koelkast zettenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja kan er niks aan doen dat de zon er op staat!
Ik leer het nog te drinken dus dat gaat niet zo snel :$quote:
Hey Aldo. Wil je peetoom worden?quote:
post op sexmarktplaats gezetquote:Op zondag 18 mei 2014 17:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor net van anderen dat ik zwanger ben.quote:
vrouwen die bier drinkenquote:
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor net van anderen dat ik zwanger ben.
Ik ben wel een awesome peetoom hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor net van anderen dat ik zwanger ben.
Tamashii Bundy?quote:
Ik lees de hele tijd pee-toomquote:Op zondag 18 mei 2014 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben wel een awesome peetoom hoor
Geen idee. Vandaar het vraagteken.quote:
Truste.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:03 schreef Royco1 het volgende:
Zo, en nu doe ik de rest van de dag niks meer
Ik ga niet slapen.quote:
Jij denkt dat FOK! serieus kan zijn?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:05 schreef artelligence het volgende:
Is KEL leuk voor wat serieuze gespreksstof?
Mag je niet over praten.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:05 schreef artelligence het volgende:
Dat dusquote:Op zondag 18 mei 2014 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar is het wel de moeite waard om er toegang voor aan te vragen?
Dat kan ik voor een ander niet bepalenquote:Op zondag 18 mei 2014 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar is het wel de moeite waard om er toegang voor aan te vragen?
Dat is waar :-) misschien stuur dan wel een motivatie, die hoef ik hier niet neer te zetten.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan ik voor een ander niet bepalen
Ja wat heb ik daar nu weer aanquote:Op zondag 18 mei 2014 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan ik voor een ander niet bepalen
Daarom vraag ik jou ook.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben wel een awesome peetoom hoor
een vrouw hoort thee of wijn te drinken en in de keuken te staan.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Of is dit een minpunt van Tamas? ;-)
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ken Tam alleen als een vuig meisje
Alsjeblieft zeg. Bovendien draag ik een jurkquote:
Ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:05 schreef artelligence het volgende:
Beter.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Bovendien draag ik een jurk
Ik drink ook thee en wijn. Maar jij maakt mij zo!quote:Op zondag 18 mei 2014 18:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
een vrouw hoort thee of wijn te drinken en in de keuken te staan.
Ja hij is alleen wel te klein. Of nietquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hij is alleen wel te klein. Of niet
Ik wil alleen wel even de naam van haar gynaecoloog. Dan weet ik dat ik een toekomstige vriendin naar iemand anders stuur.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
Fera, we weten het allemaal, je geheim is veilig bij ons
Jij hebt het in de planning staan om iemand te gaan bezwangeren?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil alleen wel even de naam van haar gynaecoloog. Dan weet ik dat ik een toekomstige vriendin naar iemand anders stuur.
Satudarah dan? Als Indo is dat toch niet vreemd?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha nee, ik denk ook niet dat je dat zou verwachten van mij adhv mijn foto's ;-)
Stuur hem even door, ik wil er ook weleens neuzen maar mijn vorige motivatie was blijkbaar niet goed genoegquote:Op zondag 18 mei 2014 18:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is waar :-) misschien stuur dan wel een motivatie, die hoef ik hier niet neer te zetten.
Zijn Molukkers hequote:Op zondag 18 mei 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
Satudarah dan? Als Indo is dat toch niet vreemd?
Nee, juist niet. Maar gezien de gesprekken tussen Bambi en Feer over spiraaltjes me nog goed bij staan vraag ik me af waar haar de gynaecoloog van feer haar diploma gehaald heeft.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt het in de planning staan om iemand te gaan bezwangeren?
Ik ben nog nooit bij een gynaecoloog geweest.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:43 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Maar gezien de gesprekken tussen Bambi en Feer over spiraaltjes me nog goed bij staan vraag ik me af waar haar de gynaecoloog van feer haar diploma gehaald heeft.
Nog niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een gynaecoloog geweest.
Misschien wel helemaal nooit. Tenzij ik klachten krijg aan m'n baarmoeder of andere onderdelen.quote:
jij in kel?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Stuur hem even door, ik wil er ook weleens neuzen maar mijn vorige motivatie was blijkbaar niet goed genoeg
Soms ben ik zo blij dat ik een man ben.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel helemaal nooit. Tenzij ik klachten krijg aan m'n baarmoeder of andere onderdelen.
Ik zou auto rijden. Heerlijk met open raam over landweggetjesquote:Op zondag 18 mei 2014 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm twijfel twijfel... nog een stukje auto rijden of niks meer doen en chillen?
nou, sommige dingen op bdsm-gebied vind ik erg leuk hoor. maar ik ben niet echt iemand die veel over seks praat eigenlijk. niet omdat ik me ongemakkelijk voel oid, maar gewoon. erover praten vind ik best saai eigenlijk, geen idee waarom.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:59 schreef Tamashii het volgende:
Kel is wel wat anders dan kpd. En met niet posten kom je er indd niet in. Elke drie maanden worden de users ververst. Helaas zijn er nou eenmaal mensen die naar doen.
Ik hoor er van alles over, maar ik heb nooit iets gehoord na mijn mail. Al was dat wel rond het vertrek van de vorige modquote:Op zondag 18 mei 2014 18:55 schreef perro. het volgende:
[..]
jij in kel?
ik heb wel kpd-toegang maar daar post ik al vrijwel nooit. in sex afgezien van hier ook niet heel vaak. dus kel laat ik maar zitten. anders schrijf ik een brief om vervolgens niks met de toegang te doen.
lurkersquote:Op zondag 18 mei 2014 18:59 schreef Tamashii het volgende:
Kel is wel wat anders dan kpd. En met niet posten kom je er indd niet in. Elke drie maanden worden de users ververst. Helaas zijn er nou eenmaal mensen die naar doen.
Yvonne doet de toegang, althans. deed.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoor er van alles over, maar ik heb nooit iets gehoord na mijn mail. Al was dat wel rond het vertrek van de vorige mod
Ben je nou alweer aan het werven?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:59 schreef Tamashii het volgende:
Toch maar eens een motivatie schrijven danquote:Op zondag 18 mei 2014 18:59 schreef Tamashii het volgende:
Ik denk dat ik dat maar even ga doen ja. Chillen kan straks ook nogquote:Op zondag 18 mei 2014 18:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou auto rijden. Heerlijk met open raam over landweggetjes
Waarom wil je er dan in?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:00 schreef perro. het volgende:
[..]
nou, sommige dingen op bdsm-gebied vind ik erg leuk hoor. maar ik ben niet echt iemand die veel over seks praat eigenlijk. niet omdat ik me ongemakkelijk voel oid, maar gewoon. erover praten vind ik best saai eigenlijk, geen idee waarom.
Nog steeds welquote:Op zondag 18 mei 2014 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Yvonne doet de toegang, althans. deed.
Doe maar jaquote:Op zondag 18 mei 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch maar eens een motivatie schrijven dan
Komt Yvonne kijken hoe je in de praktijk bent?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hoop overigens dat die motivaties streng nagekeken worden.
Nou nouquote:Op zondag 18 mei 2014 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hoop overigens dat die motivaties streng nagekeken worden.
Neequote:Op zondag 18 mei 2014 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt Yvonne kijken hoe je in de praktijk bent?
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt Yvonne kijken hoe je in de praktijk bent?
quote:
Doe nog es een nieuwe poging om mij te overtuigen.quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind het bij KEL naar als er ineens - nog meer - bekende users toegang hebben. KEL voelt voor mij toch wel wat "privé". Ik denk dat ik dan op een gegeven moment terughoudend ga posten.
Klinkt erg herkenbaar. Speelt bij mij zeker ook mee, naast mijn andere argumenten.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind het bij KEL naar als er ineens - nog meer - bekende users toegang hebben. KEL voelt voor mij toch wel wat "privé". Ik denk dat ik dan op een gegeven moment terughoudend ga posten.
quote:
Aan de andere kantquote:Op zondag 18 mei 2014 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt erg herkenbaar. Speelt bij mij zeker ook mee, naast mijn andere argumenten.
Maar het zijn dan wel op sommige gebieden gelijkgestemde.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
Maar sommige users hoeven van mij bepaalde dingen niet te weten.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het zijn dan wel op sommige gebieden gelijkgestemde.
Ja ergens begrijp ik je wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar sommige users hoeven van mij bepaalde dingen niet te weten.
Maar, dat kun je toch niet tegenhouden. weet ik wel
Weet ook wel dat het niet reeel is. Maar dat is een gevoel.quote:
Mijn belangrijkste argumenten:quote:Op zondag 18 mei 2014 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
Wat zijn jouw overige argumenten als ik vragen mag? AirwiN?
Je weet wel dat het dan waarschijnlijk niet de users zullen zijn die je zullen veroordelen om je voorkeuren.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ook wel dat het niet reeel is. Maar dat is een gevoel.
eens. mss dat ik daarom over seks praten meestal saai vind. thx air, nieuw inzicht.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn belangrijkste argumenten:
• Gebrek aan toegevoegde waarde op de lange termijn. Praten over seks en aanverwante zaken vind ik enkel interessant als het uiteindelijk ook tot opvolging leidt met diezelfde persoon/personen. Naar die opvolging ben ik op dit moment niet op zoek.
Ik vind het alleen leuk in een goede "discussie" ... uitwisselen van meningen en ervaringen en tips. Maar dat gaat niet altijd even goed, bijv in deze sc.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:19 schreef perro. het volgende:
[..]
eens. mss dat ik daarom over seks praten meestal saai vind. thx air, nieuw inzicht.
Zo af en toe komt er wel es iets relevants uit ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:19 schreef perro. het volgende:
eens. mss dat ik daarom over seks praten meestal saai vind. thx air, nieuw inzicht.
nee heb ik ook niet zoveel mee eigenlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het alleen leuk in een goede "discussie" ... uitwisselen van meningen en ervaringen en tips. Maar dat gaat niet altijd even goed, bijv in deze sc.
Dat was een prettige discussie jammer dat er toen iemand ging roepen dat hij een rel wilde.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:22 schreef perro. het volgende:
[..]
nee heb ik ook niet zoveel mee eigenlijk.
zo'n discussie als niet zo lang geleden hou ik meer van. met wat andersoortige diepgang.
Waar ging het over?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat was een prettige discussie jammer dat er toen iemand ging roepen dat hij een rel wilde.
Hoe bepaal je de waarde van iemands leven.quote:
Dat was een goede discussie jaquote:Op zondag 18 mei 2014 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bepaal je de waarde van iemands leven.
Vraag van mk, volgde een discussie waarbij elke mening werd gerespecteerd en niemand werd aangevallen omdat hij/zij anders dacht.
En toen kwam fax vragen wanneer de rel begon, dat vond ik zo jammer maar ook tekenend.
Helder. Da's wel een verfrissend onderwerp ten opzichte van normaal ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraag van mk, volgde een discussie waarbij elke mening werd gerespecteerd en niemand werd aangevallen omdat hij/zij anders dacht.
mee eens. eensgezindheid vandaag hier.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen kwam fax vragen wanneer de rel begon, dat vond ik zo jammer maar ook tekenend.
Hoe was het?quote:
Heeeeel erg fijnquote:
Waar heb je je mee vermaakt?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeeeel erg fijn![]()
'Terugkeren' in de 'bewoonde wereld' voelde ook echt even als een aanslag. Herrie en lawaai overal
met die vraag van mij toen? ja dat was leukquote:Op zondag 18 mei 2014 19:22 schreef perro. het volgende:
[..]
nee heb ik ook niet zoveel mee eigenlijk.
zo'n discussie als niet zo lang geleden hou ik meer van. met wat andersoortige diepgang.
jouw vraag was leuk idd, interessant.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
met die vraag van mij toen? ja dat was leuk
Iedereen moet gewoon eens een vraag erin gooien.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:40 schreef perro. het volgende:
[..]
jouw vraag was leuk idd, interessant.
mag je wel vaker doen katje. wmb.
Ja. Maar wel versleten.quote:
Sowiesoquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SowiesoIk heb nu zoveel meer vrede en kalmte in mijn hoofd
Zoveel inzichten verkregen waar ik mee aan de slag ga, om deze mindset, deze vrede en deze kalmte vast te houden
'ts begint'.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon eens een vraag erin gooien.
ik denk toch echt dat je niks aan mijn rug meer hebt hoor, na een paar dagen bank zonder zittingen en vandaag mijn oude-mensen-boodschappenwagentje kapot gemaakt met 5 zakken kattenbakzand dus die moest ik ook slepenquote:
Dan heb ik er niks aanquote:
Mijn rug is ook brakquote:Op zondag 18 mei 2014 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk toch echt dat je niks aan mijn rug meer hebt hoor, na een paar dagen bank zonder zittingen en vandaag mijn oude-mensen-boodschappenwagentje kapot gemaakt met 5 zakken kattenbakzand dus die moest ik ook slepen
ik ben naar bed gegaan.. Daar kan ik tenminste plat liggen en voel ik mn rug niet zoquote:
Je bent ook oudquote:Op zondag 18 mei 2014 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben naar bed gegaan.. Daar kan ik tenminste plat liggen en voel ik mn rug niet zo
Ik voel me wel oud
en het wordt alleen maar erger. als je nóg ouder bent over een tijdje.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben naar bed gegaan.. Daar kan ik tenminste plat liggen en voel ik mn rug niet zo
Ik voel me wel oud
Mooi dat je nu dan wat dingen hebt die je helpenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SowiesoIk heb nu zoveel meer vrede en kalmte in mijn hoofd
Zoveel inzichten verkregen waar ik mee aan de slag ga, om deze mindset, deze vrede en deze kalmte vast te houden
Jaquote:Op zondag 18 mei 2014 19:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi dat je nu dan wat dingen hebt die je helpen
Hoeveel kost dat nou, zo'n weekend stil zijn?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stiltehuis in Nijmegen![]()
www.stiltehuis-nijmegen.nl
Ik weet het.. Richting de 30 enzulksquote:
40 euro als je onder de 700p.m verdiend, 60 euro als je daarboven zit.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat nou, zo'n weekend stil zijn?
Nooit geweten dat dat een stiltehuis wasquote:Op zondag 18 mei 2014 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
maar dan krijg ik misschien wel een scootmobielquote:Op zondag 18 mei 2014 19:50 schreef perro. het volgende:
[..]
en het wordt alleen maar erger. als je nóg ouder bent over een tijdje.
Ah okquote:Op zondag 18 mei 2014 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo hard rijdenquote:
Sterkte met je rugquote:Op zondag 18 mei 2014 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja. Ik ga weer verder met chaggie zijn. Vaarwel
Herhaling toch? Bij die snelheid en dan al de hele achterkant in puinquote:Op zondag 18 mei 2014 20:02 schreef perro. het volgende:
oeh, zo bij wegmisbruikers weer eens wat sensatie. iemand die vlucht met een gejatte bmw.
Problemen met de auto?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee de auto liep weer kut dus ben z.s.m. weer naar huis gegaan.
heb het nog niet eerder gezien, maar is volgens mij idd wel een herhaling.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Herhaling toch? Bij die snelheid en dan al de hele achterkant in puin
Je had hem toch pas laten fixen?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee de auto liep weer kut dus ben z.s.m. weer naar huis gegaan.
Ze loopt op een stuk of wat minder cilinders. En zuipt ook kvs, net 0,7L bij moeten vullenquote:
Er is nog niks gefixed, want we wisten niet wat het probleem was.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had hem toch pas laten fixen?
Of was dat alleen een opgave ervan.
Regels zijn er om overtreden te wordenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik rij heel braaf en hou me altijd aan de regels
Daar ben ik wel goed in.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Regels zijn er om overtreden te worden
Das stom, al heb ik geen idee wat thermiek is.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was niksDe thermiek wilde niet doorkomen
Tieten posten!quote:
Dat is kut.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze loopt op een stuk of wat minder cilinders. En zuipt ook kvs, net 0,7L bij moeten vullen
[..]
Er is nog niks gefixed, want we wisten niet wat het probleem was.
Maar laten we het niet over auto's hebben voordat men weer gaat klagen
Koppakking?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze loopt op een stuk of wat minder cilinders. En zuipt ook kvs, net 0,7L bij moeten vullen
[..]
Er is nog niks gefixed, want we wisten niet wat het probleem was.
Maar laten we het niet over auto's hebben voordat men weer gaat klagen
En meteen mijn aantal notes verdubbelen zeker? Nee, dank je!quote:
Ja, behoorlijkquote:Op zondag 18 mei 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is kut.
En helemaal dat ze het dan niet kunnen vinden.
Zou kunnen. Zou ook verklaren waarom ze slecht loopt.quote:
Opstijgen van de lucht door opwarming van de grond. En als de temperatuur tussen zeewater en land ver genoeg uit elkaar ligt krijg je dan een circulatie. Zeewindquote:Op zondag 18 mei 2014 20:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das stom, al heb ik geen idee wat thermiek is.
Hoe was het stilteweekend?quote:
Maar dat zouden ze toch wel moeten kunnen vinden danquote:Op zondag 18 mei 2014 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk
[..]
Zou kunnen. Zou ook verklaren waarom ze slecht loopt.
Cilinders uitgevallen, en zuipt koelvloeistof.... witte rook ook zeker?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk
[..]
Zou kunnen. Zou ook verklaren waarom ze slecht loopt.
Fijnquote:
Er zijn nogal wat prutsers aanwezig bij veel garages....quote:Op zondag 18 mei 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat zouden ze toch wel moeten kunnen vinden dan
Ja dat helaas welquote:Op zondag 18 mei 2014 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat prutsers aanwezig bij veel garages....
Nouja ook niks mis met mainstream. Huisje boompje beestje jwzquote:Op zondag 18 mei 2014 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je aan de regels houden is ook maar zo mainstream
Aaaah okquote:Op zondag 18 mei 2014 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Opstijgen van de lucht door opwarming van de grond. En als de temperatuur tussen zeewater en land ver genoeg uit elkaar ligt krijg je dan een circulatie. Zeewind
Geen plassen te bekennen.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als die gebruikt wel. Of hij moet lekken.
Haterz gonna hate.
Lijkt me wel, zal eens navragen.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat zouden ze toch wel moeten kunnen vinden dan
Alleen als die koud is.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Cilinders uitgevallen, en zuipt koelvloeistof.... witte rook ook zeker?
Soms is er niks mis met mainstream neequote:Op zondag 18 mei 2014 20:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja ook niks mis met mainstream. Huisje boompje beestje jwz
Aanrader dus?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
FijnZoveel vrede en kalmte in mijn hoofd nu
Nee, dat zeg ik netquote:Op zondag 18 mei 2014 20:15 schreef artelligence het volgende:
Fax, heb je nog kunnen vliegeren op je plank?
Soms klinkt dat niet eens zo slecht nee.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja ook niks mis met mainstream. Huisje boompje beestje jwz
Nee die weet het niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
Weet Peu niet wat er is?
Die heeft veel verstand van Alfa's. En kan het waarschijnlijk ook wel voor je vervangen als het de koppakking is.
Wellicht dat door het uitzetten de afdichting weer iets beter wordt. Ik zeg koppakking, en dat is een duur geintje....quote:Op zondag 18 mei 2014 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen plassen te bekennen.
[..]
Lijkt me wel, zal eens navragen.
[..]
Alleen als die koud is.
Nee, dat slecht lopen komt voor bij warm en koud. Het is ook niet altijd.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht dat door het uitzetten de afdichting weer iets beter wordt. Ik zeg koppakking, en dat is een duur geintje....
Jaquote:
Die zijn gevoelig voor goed warmrijden....quote:Op zondag 18 mei 2014 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat slecht lopen komt voor bij warm en koud. Het is ook niet altijd.
Koppakking is een duur geintje ja
[..]
Ja
Pas als de koelvloeistof op isquote:Op zondag 18 mei 2014 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Als het de koppakking is dan geeft je temperatuur metertje dat toch aan? Wordt toch heel warm dan?
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Als het de koppakking is dan geeft je temperatuur metertje dat toch aan? Wordt toch herl warm dan?
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
Oei de dames verdwijnen![]()
Snel, schoenen posten!
[ afbeelding ]
Leuk, die heeft mijn oma ook. Daarmee hou je de dames wel hier.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
Snel, schoenen posten!
[ afbeelding ]
Nee dat hoeft niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Als het de koppakking is dan geeft je temperatuur metertje dat toch aan? Wordt toch heel warm dan?
Dat doe ik wel altijdquote:Op zondag 18 mei 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zijn gevoelig voor goed warmrijden....
Ik vrees er ook voorquote:Op zondag 18 mei 2014 20:22 schreef Royco1 het volgende:
Mijn vader denkt ook meteen aan de koppakking.
Ze wordt altijd netjes 90 graden.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Post dan wel mooie schoenenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
Snel, schoenen posten!
[ afbeelding ]
Wat een tiefuslelijke schoenenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
Snel, schoenen posten!
[ afbeelding ]
Hoop voor je dat het meevalt.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik wel altijd
[..]
Ik vrees er ook voor
[..]
Ze wordt altijd netjes 90 graden.
Deed de vorige eigenaar het ook?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik wel altijd
[..]
Ik vrees er ook voor
[..]
Ze wordt altijd netjes 90 graden.
Klaag je nu over vrouwen die snel komen?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ze kwam snel om de hoek piepen toen ik aan het typen was
Haha ja daar lijkt het opquote:Op zondag 18 mei 2014 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klaag je nu over vrouwen die snel komen?
Pakking vervangen is nog wel te doen, maar wel een flink karwei.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Anders kan ik vaarwel tegen mijn vakantiegeld zeggen
Ah, slimme taktiekquote:Op zondag 18 mei 2014 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Bij de proefrit wilde hij zelfs per se eerst rijden om hem goed warm te rijden.
Ik ga er niet aan beginnenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pakking vervangen is nog wel te doen, maar wel een flink karwei.
Zo kan je het ook zien. Die man had die auto al sinds 2006 in bezit en de onderhoudshistorie was gewoon helemaal compleet.quote:
Niet meteen, kan vaak wel even duren.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Olie is gewoon goed.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet meteen, kan vaak wel even duren.
Je kan ook naar je olie kijken vin, als die koffiemelk lijkt dan is het je koppakking. Maar goed dan os die al wel ver heen.
Ik snap wel waarom je haar aanspreekt met 'ze'. Volstrekt irrationeel en onvoorspelbaar in haar doen en laten.quote:
Precies, jij snapt het.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je haar aanspreekt met 'ze'. Volstrekt irrationeel en onvoorspelbaar in haar doen en laten.
De mijne is ook een 'ze', maar die is wel braafquote:Op zondag 18 mei 2014 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je haar aanspreekt met 'ze'. Volstrekt irrationeel en onvoorspelbaar in haar doen en laten.
Klinkt als een 'alleen maar standje missionaris met de lichten uit' auto.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
De mijne is ook een 'ze', maar die is wel braaf
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een 'alleen maar standje missionaris met de lichten uit' auto.
Het is een alfaquote:Op zondag 18 mei 2014 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor, ik rij d'r goed warm en daarna geef ik ze op d'r donderquote:Op zondag 18 mei 2014 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een 'alleen maar standje missionaris met de lichten uit' auto.
Donderquote:Op zondag 18 mei 2014 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik rij d'r goed warm en daarna geef ik ze op d'r donder
De labiele vrouw onder de auto's wil je zeggen?quote:
Vind ze wat standaardquote:Op zondag 18 mei 2014 20:40 schreef Tamashii het volgende:
Die ok? Die zijn mooi. En onbetaalbaar. Daarnaast zijn hakken van Zara of Mango ook prima.
Ik zeg niksquote:Op zondag 18 mei 2014 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De labiele vrouw onder de auto's wil je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |