omdat ik nog niet weg kanquote:Op zondag 18 mei 2014 13:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
waarom woon jij in maastricht als er nog meer plaatsen in Nederland zijn?
Loosdrechtse Plassenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:44 schreef tralalala het volgende:
Doe mij maar een huisje aan de Loosdrechtse Plassen, gewoon elke ochtend een frisse duik nemen![]()
Kan het alleen niet betalen.
neequote:Op zondag 18 mei 2014 13:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
kut smoes, gewoon klagen bij jeugdzorg, word je uit huis geplaatst
wij hebben een garage van 400 plaatsen onder ons huisquote:Op zondag 18 mei 2014 13:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarschijnlijk verhuist hij dan van zijn kamer naar de garage
Flatquote:Op zondag 18 mei 2014 13:45 schreef appelen het volgende:
[..]
wij hebben een garage van 400 plaatsen onder ons huis
Maastrichtquote:Op zondag 18 mei 2014 13:46 schreef appelen het volgende:
[..]
nee, ze hebben de huizen hier boven de garage getyft
Dat kan natuurlijk ook al een grote stap zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarschijnlijk verhuist hij dan van zijn kamer naar de garage
Beetje vaag dit. Het buitenland kan in het geval van Limburg ook al Noord - Holland zijnquote:
of hello goodbye en dan meeten op schipholquote:Op zondag 18 mei 2014 13:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet vergeten je op te geven voor ik vertrek
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook al een grote stap zijn.
[..]
Beetje vaag dit. Het buitenland kan in het geval van Limburg ook al Noord - Holland zijn
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:47 schreef Flippiee het volgende:
Beetje vaag dit. Het buitenland kan in het geval van Limburg ook al Noord - Holland zijn
Ik heb pas deze weer gekeken: http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=12901quote:Op zondag 18 mei 2014 13:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet vergeten je op te geven voor ik vertrek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |