omdat ik nog niet weg kanquote:Op zondag 18 mei 2014 13:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
waarom woon jij in maastricht als er nog meer plaatsen in Nederland zijn?
Loosdrechtse Plassenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:44 schreef tralalala het volgende:
Doe mij maar een huisje aan de Loosdrechtse Plassen, gewoon elke ochtend een frisse duik nemen![]()
Kan het alleen niet betalen.
neequote:Op zondag 18 mei 2014 13:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
kut smoes, gewoon klagen bij jeugdzorg, word je uit huis geplaatst
wij hebben een garage van 400 plaatsen onder ons huisquote:Op zondag 18 mei 2014 13:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarschijnlijk verhuist hij dan van zijn kamer naar de garage
Flatquote:Op zondag 18 mei 2014 13:45 schreef appelen het volgende:
[..]
wij hebben een garage van 400 plaatsen onder ons huis
Maastrichtquote:Op zondag 18 mei 2014 13:46 schreef appelen het volgende:
[..]
nee, ze hebben de huizen hier boven de garage getyft
Dat kan natuurlijk ook al een grote stap zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarschijnlijk verhuist hij dan van zijn kamer naar de garage
Beetje vaag dit. Het buitenland kan in het geval van Limburg ook al Noord - Holland zijnquote:
of hello goodbye en dan meeten op schipholquote:Op zondag 18 mei 2014 13:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet vergeten je op te geven voor ik vertrek
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook al een grote stap zijn.
[..]
Beetje vaag dit. Het buitenland kan in het geval van Limburg ook al Noord - Holland zijn
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:47 schreef Flippiee het volgende:
Beetje vaag dit. Het buitenland kan in het geval van Limburg ook al Noord - Holland zijn
Ik heb pas deze weer gekeken: http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=12901quote:Op zondag 18 mei 2014 13:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet vergeten je op te geven voor ik vertrek
Genèvequote:Op zondag 18 mei 2014 13:56 schreef appelen het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
?
Dit je eerste tochquote:
Als je lief bent misschien. Maar wel pas als je 20 bent. Geen goede buurt voor pubers ben je dalijk een dealerquote:
Heerlenheide ja?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:11 schreef AF_ het volgende:
[..]
Als je lief bent misschien. Maar wel pas als je 20 bent. Geen goede buurt voor pubers ben je dalijk een dealer
Mooi toch, kunnen we ook bij Appelen highmiles sparen + speciale korting voor de TV SCquote:Op zondag 18 mei 2014 14:11 schreef AF_ het volgende:
[..]
Als je lief bent misschien. Maar wel pas als je 20 bent. Geen goede buurt voor pubers ben je dalijk een dealer
Heel heerlenquote:
Fuck ja vergetenquote:
Ja dit is natuurlijk een winkelgebied van groot formaatquote:Op zondag 18 mei 2014 14:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat vind je van ons winkelgebied?![]()
we hebben ongeveer 10 winkels
Gratis parkeren?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat vind je van ons winkelgebied?![]()
we hebben ongeveer 10 winkels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |