quote:Op zondag 18 mei 2014 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[...]
Beetje vaag dit. Het buitenland kan in het geval van Limburg ook al Noord - Holland zijn
Bedoel.je cyc leren? Of skeelerenquote:
Hopelijk heb je een bel. Alhoewel dat bij al die bejaarden toch niet helptquote:Op zondag 18 mei 2014 14:47 schreef Starm het volgende:
Zo ik volg Appelen op en ga de drukke Zuid Hollandse fietspaden op. Gaat interessant worden met de racefiets.
niet roepen 'aan de kant kut' als je er langs wilquote:Op zondag 18 mei 2014 14:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een bel. Alhoewel dat bij al die bejaarden toch niet helpt
Door dit soort opmerkingen weet ik dat ik ondanks mijn leeftijd verstandiger overkom dan sommige volwassenen. Bedankt!quote:
succesquote:Op zondag 18 mei 2014 14:47 schreef Starm het volgende:
Zo ik volg Appelen op en ga de drukke Zuid Hollandse fietspaden op. Gaat interessant worden met de racefiets.
Lekker claxoneren in de autoquote:Op zondag 18 mei 2014 14:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet roepen 'aan de kant kut' als je er langs wil
appelenflap neemt zichzelf al heel serieusquote:Op zondag 18 mei 2014 14:49 schreef appelen het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen weet ik dat ik ondanks mijn leeftijd verstandiger overkom dan sommige volwassenen. Bedankt!
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
appelenflap neemt zichzelf al heel serieus![]()
hij is al bijna een grote jongen
Ik heb geen belquote:Op zondag 18 mei 2014 14:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een bel. Alhoewel dat bij al die bejaarden toch niet helpt
gewoon over het gras ja tochquote:Op zondag 18 mei 2014 14:51 schreef Starm het volgende:
[..]
Ik heb geen bel![]()
Meestal stop ik gewoon met trappen, dan komt er wat geluid van de ketting en dan hoort men mij wel.
Anders gewoon "wielrenner" roepen, dat werkt ook.
Bij bejaarden is het echt vreselijk, wil je er langs zwenken ze constant
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:54 schreef Stickertje het volgende:
hihi bij teleshopping hebben ze het over een slang die groeit en makkelijk te hanteren is.. en als hij klaar is krimpt hij weer
quote:
Niks mis met laptopquote:Op zondag 18 mei 2014 15:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik moet een nieuwe laptop voor school, maar moet ook een eigen desktop bouwen voor alledaags gebruik (laptop is dan kut)
Ik vind het niet chill om een laptop voor dagelijk gebruik te hebben. En aangezien ik voor school niks speciaal nodig heb (geen zware programma's) hoef ik ook geen zware laptop.quote:
Hoe kijk je dan tv met een pcquote:Op zondag 18 mei 2014 15:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet chill om een laptop voor dagelijk gebruik te hebben. En aangezien ik voor school niks speciaal nodig heb (geen zware programma's) hoef ik ook geen zware laptop.
Ik snap je nietquote:
lijkt me een pijnlijk nek na een zondagavondjequote:Op zondag 18 mei 2014 15:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik snap je niet
Heb gewoon een tv hier staan boven mn bureau, en daar onder de pc. Die is echter te oud nu (was ook niks bijzonders) dus moet nieuw.
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:18 schreef Stickertje het volgende:
je kan ook gewoon je pc mee naar school nemen
Macbook halen en een thunderbold display er thuis op aansluitenquote:Op zondag 18 mei 2014 15:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet chill om een laptop voor dagelijk gebruik te hebben. En aangezien ik voor school niks speciaal nodig heb (geen zware programma's) hoef ik ook geen zware laptop.
Appelquote:Op zondag 18 mei 2014 15:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Macbook halen en een thunderbold display er thuis op aansluiten
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Once you go Mac, you'll never go back![]()
Wat wil je er mee doen dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:55 schreef Stickertje het volgende:
heb ineens zin om een blokfluit te kopen
deep throatenquote:
En daarna je kontje verkopen achter centraal?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vals en luid spelen op centraal station tot ze me wegjagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |