normaal wordt gevaar geel/zwart geverfd, dit is een blinkend ding, heb het zelf btw nog nooit gezien.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ze belde net.
helemaal hotel de botel dat er een agent voor haar deur stond.
En ze wilde niks verkeerds doen, en het was een ongeluk, en ze wist niet waar ze wezen moest om het te melden nog enz.
Geloof het verder wel hoor, daar twijfel ik niet meer over, maar hoe moeilijk is het.
Je drukt op het knopje op je afstdansbedieing en hij gaat omlaag. Je drukt nog een keer en hij gaat omhoog. Moet je niet gaan drukken als je aan komt sjezen, of er nog overheen rijd o.i.d.
no pain, no gainquote:Op maandag 19 mei 2014 10:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Geen melk in huis
Oats gegeten met water
kankersmerig
feeling of accomplishment toen de bak leeg was.quote:
whehehe, betrapt.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:53 schreef no1uknow het volgende:
Laatst stond ik in m'n keuken, ik kijk vanaf keukenbalkon beneden op de stoep uit, waar ook ingang van portiek zit. Stond met bovenbuurman te lullen, horen we buiten stemmen. Wij kijken, staan er twee van die krakers, gaat de mannelijke vorm geïnteresseerd naar m'n fiets staan kijken waarop ik zeg, mooie fiets he. 'Wat suggereer je nou?' licht geïrriteerd.
Hij had ook geen enkele reden om voor mijn portiek te staan, want dat is een doodlopend stuk stoep.
Ik kon toen ik nog op kamers woonde via alle balkons van de buren weer naar binnen als ik mijn sleutel vergeten was. De balkons dienden bij ons tevens als nooduitgang met een paar krakkemikkige ladders kon je in ieder geval ergens anders heen (niet naar beneden). Weet je zeker dat het niet je buren zijn geweest? Je gaat waarschijnlijk niet zomaar even met 4 kratten zeulen over langere afstand.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:48 schreef no1uknow het volgende:
Vannacht zijn er 3 of 4 bierkratten van m'n balkon gejat. Ik woon 2 hoog, het moeten echt acrobaten zijn geweest, wtf
Ik heb van die kleine raampjes boven m'n deuren bij beide balkons. Met zo'n hendel die je dan uit moet klappen, dus daar kom je niet zomaar langs maar je kan er makkelijke doorheen klimmen als je die beugel losschroeft. Ga denk ik maar ff een balk er tussen schroevenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
whehehe, betrapt.
kut is dat als zulk volk niet van je spullen af kan blijven....
Er zit een gevarenbordje in (die zie je nu niet want ligt op de grond)quote:Op maandag 19 mei 2014 10:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
normaal wordt gevaar geel/zwart geverfd, dit is een blinkend ding, heb het zelf btw nog nooit gezien.
Nee niet directe buren, kan niet. We zijn goed bevriend geraakt met de bovenburen, maar ook die ontkennen en ik geloof ze nu wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kon toen ik nog op kamers woonde via alle balkons van de buren weer naar binnen als ik mijn sleutel vergeten was. De balkons dienden bij ons tevens als nooduitgang met een paar krakkemikkige ladders kon je in ieder geval ergens anders heen (niet naar beneden). Weet je zeker dat het niet je buren zijn geweest? Je gaat waarschijnlijk niet zomaar even met 4 kratten zeulen over langere afstand.
Dit. Je hebt het begrepen G.R.S.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kon toen ik nog op kamers woonde via alle balkons van de buren weer naar binnen als ik mijn sleutel vergeten was. De balkons dienden bij ons tevens als nooduitgang met een paar krakkemikkige ladders kon je in ieder geval ergens anders heen (niet naar beneden). Weet je zeker dat het niet je buren zijn geweest? Je gaat waarschijnlijk niet zomaar even met 4 kratten zeulen over langere afstand.
Dit ja. Gewoon van andermans spullen afblijven.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
whehehe, betrapt.
kut is dat als zulk volk niet van je spullen af kan blijven....
Royal sadness welquote:Op maandag 19 mei 2014 10:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee niet directe buren, kan niet. We zijn goed bevriend geraakt met de bovenburen, maar ook die ontkennen en ik geloof ze nu wel.
Ik doe dat ongeveer standaard. Zeker als ze ook hun voorwielen nog uitgedraaid laten staan. Dan kun je ze volledig blokkeren. Heerlijk, een leasebakquote:Op maandag 19 mei 2014 10:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zo hatelijk ook idd van die mensen die totaal scheef of op de rand van een vak parkeren... Ik heb dan de neiging om de auto er ook strak tegenaan te parkeren, maar daarvoor is mijn eigen auto te nieuw
Hoop dat die hun tijd nuttiger gebruiken dan het stelen van Ado's bierquote:
Wij kijken vanaf ons balkon uit op een portiek waar krakers wonen. Die hebben geen voordeur sleutel, dus we hebben al af en toe zo'n dude (die altijd op blote voeten loopt) naar twee hoog zien klimmen en via zo'n klein badkamerraampje naar binnen zien gaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoop dat die hun tijd nuttiger gebruiken dan het stelen van Ado's bier
Heb er nog wel 1 liggen thuis, ptz ip camera met infraroodquote:Op maandag 19 mei 2014 11:02 schreef Eleiko het volgende:
Je zou eigenlijk een IP camera op moeten hangen.
gewoon jam er doorheenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Geen melk in huis
Oats gegeten met water
kankersmerig
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wij kijken vanaf ons balkon uit op een portiek waar krakers wonen. Die hebben geen voordeur sleutel, dus we hebben al af en toe zo'n dude (die altijd op blote voeten loopt) naar twee hoog zien klimmen en via zo'n klein badkamerraampje naar binnen zien gaan.
honing gebruikt, alsnog smerigquote:
gast woog ws. ook niks.quote:
Jedi Mind Tricks, Army of the Pharaohs, Outerspace, Celph Titled, Vinnie Paz, Snowgoons, La Coka Nostra, Ill Bill, Sabac Red etc.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen dank. Ik ben rap fan maar ben blijven hangen bij Eminem... Begin net pas Hopsin te ontdekken...
Als er hier nog meer tips zijn voor rappers met een boodschap hou ik me aanbevolen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door VMSDKR op 19-05-2014 12:14:01 ]
Klokova is vrouwelijk Gquote:Op maandag 19 mei 2014 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klokova (of iemand anders), drop eens even wat Limp Bizkit-achtige nummers maneee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |