Zou ik best een keertje doen ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat heb je daarvoor moeten doen? Je Sapstengel legen in Tatjana?
Ehh, nee. Turken rijden vnml in Volkswagens, BMW's en Mercedessen. Marokkanen rijden scooters.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Turken rijden in een Ford, Marokanen in een Peugeot of Renault.
Dat is discriminatiequote:Op maandag 19 mei 2014 16:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De vraag is waarom dat dan niet gedaan wordt: gezien de hoge pakkans lijkt me dit een effectieve inzet van politie.
Zijn dit Yugo's?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mja, ik bedoel, in elke bevolkingsgroep heb je sowieso rotte appels. Ik bedoel, check mijn mede-Yugoslaven dan.
Het maakt ze niet uit wat ze rijden. Ligt eraan wie ze overvallenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ehh, nee. Turken rijden vnml in Volkswagens, BMW's en Mercedessen. Marokkanen rijden scooters.
Hier sluiten ze met enige regelmaat een prachtwijk af die ze dan helemaal doorzoeken op alles: drugs, plantages, (belasting)schulden etc. Dan wordt er voor tonnen aan contant geld geint, tientallen auto's afgevoerd, kwekerijen opgerold en uitkeringen gestopt.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Onderdeel van een groter onderzoek, agenten die bij dealers in de zak zitten. Zo zijn er genoeg redenen te bedenken. En ze mogen ook niet zomaar op een of ander onderbuikgevoel een dikke wagen aan de kant zetten en dat ding compleet binnenstebuiten keren. Wat ze moeten doen (gebeurt in rotterdam geloof k al maandelijks) is veel te jonge gastjes in veel te dikke wagens aan de kant zetten en laten verklaren waar ze dat ding van kunnen betalen. Kun je dat niet, inleveren.
quote:
Meh, niet allemaal.quote:
Begrijpelijk dan jaquote:
http://www.dumpert.nl/med(...)_kopt_stoeprand.htmlquote:Op maandag 19 mei 2014 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
25km/h is ideaal, vooral als hij gewoon 60 loopt, kun je op rustige stukken iig beetje vaart maken
inb4 val en hoofd gecrusht op stoeprand
Moest stiekem wel lachen over hoe hij op zn buik over de grond schoof en in de lucht schootquote:Op maandag 19 mei 2014 17:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_kopt_stoeprand.html
ik let dan ook nooit zo op het uiterlijk. Die messen, die houd ik in de gaten :pquote:Op maandag 19 mei 2014 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Turken zijn over het algemeen sowieso wel netjes. Het is dat mensen vaak het verschil tussen Turken en Marokkanen niet zien.
Beetje matige kuiten en hoezo OHP met een pussypad?quote:
Wat is dat voor spinnetje dan?quote:
Spinnetje? Is gewoon een fucking handig en compact statief + mobiele houder. Kun je mooi je eigen lifts film en analyseren Klokova.quote:
Sickening, ik wil ook 1quote:Op maandag 19 mei 2014 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Spinnetje? Is gewoon een fucking handig en compact statief + mobiele houder. Kun je mooi je eigen lifts film en analyseren Klokova.
http://www.statiefshop.nl(...)-black-charcoal.htmlquote:
gewoon ebay hongkongquote:Op maandag 19 mei 2014 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje duur bij bol
http://www.atstore.nl/pro(...)tiefbevestiging.html
Wat denk je wel niet?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:02 schreef Beach het volgende:
turkish getup klim je dan omhoog aan de snorharen van je vriendin
Even de post posten daar wij hij hoort.quote:
Gin stukquote:Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je onderhoud zou meer richting de 2800-3000 moeten liggen. Dat weet ik, omdat ik ook ooit 1.87m was.
Rubikscubequote:Op maandag 19 mei 2014 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben jullie dat vierkante blok (naam kwijt) bij de Google homepage al proberen op te lossen?
Ja doei, ben geen nerdje vriend. Ga maar tegen MrGuma strijden voor 20 euro.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, me2.
[..]
Ik voorzie een strijd tussen ons tweeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |