SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Klokov op 18-05-2014 13:03:54 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:
quote:
-10000 voor jullie maatschappelijke betrokkenheidquote:
Hierquote:
Ok Cor, deze gymchick is voor jouquote:
Dat is je democratische plicht.quote:
Mja, met het poldermodel hier maakt het geen flikker uit waar je op stemt. Op zich logisch dat je confessies moet maken als partij en agendapunten inlevert om weer over andere punten te kunnen onderhandelen, maar eindstand is een stem op de VVD of de PvdA toch praktisch hetzelfde heb ik het idee.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is je democratische plicht.
En dit meen ik niet sarcastisch.
U wot m8?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mja, met het poldermodel hier maakt het geen flikker uit waar je op stemt. Op zich logisch dat je confessies moet maken als partij en agendapunten inlevert om weer over andere punten te kunnen onderhandelen, maar eindstand is een stem op de VVD of de PvdA toch praktisch hetzelfde heb ik het idee.
Van de EU weet ik te weinig om te kunnen stemmen. Geen idee of meer of minder EU nu precies beter is en voor wie. Maar ja, zou het eigenlijk wel moeten weten nu er relatief veel autonomie wordt overgedragen naar Brussel. Wat overigens ook weer een reden is voor mij om niet te stemmen met nationale verkiezingen; wat op landelijk niveau wordt beslist is geneuzel in de marge. De echte klappen vallen tegenwoordig in Brussel.
Haha, jij weet man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |