Trustequote:
ja lastig dat internet hedendaags als je een foto verstuurd, straks wordt je een internetmeme!quote:Op zondag 18 mei 2014 05:14 schreef Recce het volgende:
Joezi, nu moet je even mans genoeg zijn en via dm info uitwisselen met isax!
hij is een watje en denkt dat ik lijken in mijn kelder heb.quote:Op zondag 18 mei 2014 05:14 schreef Recce het volgende:
Joezi, nu moet je even mans genoeg zijn en via dm info uitwisselen met isax!
Precies, maar ik neem aan dat je nu prive isax aan het hosselen bent?!quote:Op zondag 18 mei 2014 05:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja lastig dat internet hedendaags als je een foto verstuurd, straks wordt je een internetmeme!
joezi is denk ik een kloonquote:Op zondag 18 mei 2014 05:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies, maar ik neem aan dat je nu prive isax aan het hosselen bent?!
dan nog is er een vertrouwenskwestie! Never trust the online uknownquote:Op zondag 18 mei 2014 05:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies, maar ik neem aan dat je nu prive isax aan het hosselen bent?!
waar is jouw fobo danquote:Op zondag 18 mei 2014 05:22 schreef abhinnaya het volgende:
Als de argumenten op zijn gebruikt men flauwe plaatjes
nee ik ben niet domquote:Op zondag 18 mei 2014 05:34 schreef Recce het volgende:
Nah, ik geloof dat Joezi niet aardig is geweest. Die heeft gedaan alsof hij isax leuk vond, isax heeft haar foto laten zien en Joezi doet nu alsof zijn neus bloedt.
het is een moeilijk spel zegquote:Op zondag 18 mei 2014 05:34 schreef Recce het volgende:
Nah, ik geloof dat Joezi niet aardig is geweest. Die heeft gedaan alsof hij isax leuk vond, isax heeft haar foto laten zien en Joezi doet nu alsof zijn neus bloedt.
quote:
Het geel nog niet niet hardquote:Op zondag 18 mei 2014 11:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben wakker hoor,maar was genieten van een broodje met net niet hardgekookt ei
Dat het net niet op je kleding druipt idd.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
Het geel nog niet niet hard![]()
Ik ga zo ook even iets naar binnen werken...
Goed bezig, Quality Liesje Time!quote:Op zondag 18 mei 2014 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ook al een tijdje wakker, lekker in en vooral achter het huis aan het prutsen. Zo eerst even douchen en naar de winkel en dan lekker lezen in de tuin.
mssn is je buitenband gewoon op, waardoor je binnenband bij het minste lek gaat?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Goed bezig, Quality Liesje Time!
Ik ga zo achter maar eens een fietsband plakken en dan ook maar eens de zon in!
ps wie heeft er verstand van fietsbanden?
Hij is alweer plat...
Binnenband gecheckt in bak water.... buitenband nagelopen en gevoelt op scherpe dingus die er nog in zouden kunnen zitten... zelfs de velg gevoeld of daar iets in zit... Toch telkens weer een nieuw lek... het ventiel is het dus niet.![]()
Daar is nog niet zo heel lang geleden een nieuwe op gekomen... Met de vorige band had ik hetzelfde probleem...quote:Op zondag 18 mei 2014 12:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mssn is je buitenband gewoon op, waardoor je binnenband bij het minste lek gaat?
Hoe lang duurt het dan voor hij leeg is? Want het klinkt als een heel klein gaatje. Of gewoon pech en steeds weer een nieuw lek. Of een plakker die niet helemaal goed zit. Zit je lint nog wel goed om de velg?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Goed bezig, Quality Liesje Time!
Ik ga zo achter maar eens een fietsband plakken en dan ook maar eens de zon in!
ps wie heeft er verstand van fietsbanden?
Hij is alweer plat...
Binnenband gecheckt in bak water.... buitenband nagelopen en gevoelt op scherpe dingus die er nog in zouden kunnen zitten... zelfs de velg gevoeld of daar iets in zit... Toch telkens weer een nieuw lek... het ventiel is het dus niet.![]()
Of iemand legt gewoon punaises voor je huis.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
Daar is nog niet zo heel lang geleden een nieuwe op gekomen... Met de vorige band had ik hetzelfde probleem...
Denk dus om die reden dat ik het probleem in de velg moet zoeken...
maar als ik de binnenband bekijk is het ook niet zo de het lek telkens aan de velgkant zit
Ja lint gecheckt...quote:Op zondag 18 mei 2014 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan voor hij leeg is? Want het klinkt als een heel klein gaatje. Of gewoon pech en steeds weer een nieuw lek. Of een plakker die niet helemaal goed zit. Zit je lint nog wel goed om de velg?
Zit serieus haast te denken dan iemand hem gewoon lek prikt..quote:Op zondag 18 mei 2014 12:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of iemand legt gewoon punaises voor je huis.
Met een lekke achterband kun je anders nog fietsen.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
Is het je voorband? Dat scheelt in ieder geval wat extra moeite bij het plakken.
Verschillend... soms wel soms zijkant soms bovenop.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
Oh het lek zit niet aan de kant van de velg. Dan weet ik het ook niet.
Aha! Je fiets wil gewoon weer buiten staan en dit is zijn manier om je dat te zeggen!quote:Op zondag 18 mei 2014 12:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zit serieus haast te denken dan iemand hem gewoon lek prikt..
fiets stond eerder ook altijd voor het huis... maar nu achter in de schuur
quote:Op zondag 18 mei 2014 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
Is het je voorband? Dat scheelt in ieder geval wat extra moeite bij het plakken.
fixed... Zie boven....quote:Op zondag 18 mei 2014 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aha! Je fiets wil gewoon weer buiten staan en dit is zijn manier om je dat te zeggen!
ik zie al wat het probleem is... Hij doet gewoon alsof...quote:Op zondag 18 mei 2014 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, hij is gekwetst. Dus eerst lief plakken.
Wat ben je aan het lezen?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ook al een tijdje wakker, lekker in en vooral achter het huis aan het prutsen. Zo eerst even douchen en naar de winkel en dan lekker lezen in de tuin.
nou hopen dan maar dat je het probleem heb gevonden nuquote:Op zondag 18 mei 2014 13:32 schreef Inodder het volgende:
Gaatje zat bij het ventiel midden op het loopvlak... Band kan dus niet gedraaid hebben gezeten. Het ligt dus niet aan de velg (ditmaal)
Buitenband nogmaals minutieus nagekeken/gevoeld.. Niets opmerkelijks gevonden...
Maar toen zag ik het licht![]()
Wat nou als er iets los in de band ligt. Tijdens het nakijken draai je de band natuurlijk en rolt het gewoon naar onderen....
Daar gekeken en toen vond ik dit:
[ afbeelding ] Een vervelende glassplinter.
Hopelijk is dat de laatste tijd telkens de boosdoener geweest en ben ik er nu vanaf....
Al verklaart het nog niet waarom ik met de oude buitenland eenzelfde probleem had....![]()
Dat dacht ik ook ja...quote:Op zondag 18 mei 2014 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
oh en ik las net dat wubbo dood is![]()
dat vond ik nou een leuke man
onze eigen astronaut
Erg hequote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Erg he![]()
Heb je Joez zijn pens nog gezien?
Ja he, maar wel geinig dat hij nu denkt hem te hebben verwijdert...quote:
ja dat blijft humor, zodra iemand quote verdwijnt ie nooit meer volgens mijquote:Op zondag 18 mei 2014 14:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja he, maar wel geinig dat hij nu denkt hem te hebben verwijdert...
you've got a dirty mind babe....quote:
Tenzij diegene zo lief is zijn quote aan te passen, of je hem verwijdert waar hij is geupload...quote:Op zondag 18 mei 2014 14:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat blijft humor, zodra iemand quote verdwijnt ie nooit meer volgens mij
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tenzij diegene zo lief is zijn quote aan te passen, of je hem verwijdert waar hij is geupload...
(En niemand hem ondertussen heeft opgeslagen)
Ik heb hem netjes weer weg gehaald hoor...quote:Op zondag 18 mei 2014 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]daarom plaats ik ook niets van mezelf hier
quote:
moet ook toegeven dat ik dat dan nog net niet weet hoe ik dat zou moeten doenquote:Op zondag 18 mei 2014 14:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb hem netjes weer weg gehaald hoor...
Maar je hebt gelijk... Ik plaats ook enkel shit waarvan ik het geen ramp zou vinden als iemand zo vervelend wil zijn het op te slaan...
Verwijder wel veel weer, maar zo niet nou jammer dan.
cameltoequote:Op zondag 18 mei 2014 14:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
moet ook toegeven dat ik dat dan nog net niet weet hoe ik dat zou moeten doen![]()
anders had er echt al wel een teen van mij ofzo rondgezworven als iemand inderdaad die moeite zou nemen om het op te slaan
ook al zie ik het nut er niet van in maar goed genoeg sico's op het net
kijk dat heb ik dan weer net gemist en vind ik best jammerquote:Op zondag 18 mei 2014 14:19 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Ik zag dat je je ballen getoond had! Netjes...
And on that second note... Read the God Damn Topic!![]()
quote:
Nee joh, dan toon je juist Ballen! je zou eeuwig mijn respect hebbenquote:Op zondag 18 mei 2014 14:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]plaatjes van het internet plaatsen hier lukt me inmiddels wel, maar van mijn phone en dan uploaden en dan blah blah blah nope gaat hem even niet worden, heb teveel geleerd de afgelopen dagen er kan niets meer bij.
![]()
en ik zou zo geen cameltoe foto van mezelf makendat zou wel erg triest zijn vind ik dan
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee joh, dan toon je juist Ballen! je zou eeuwig mijn respect hebben
Die "Ballen" waren in figuurlijke zin he....quote:Op zondag 18 mei 2014 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
kijk dat heb ik dan weer net gemist en vind ik best jammer![]()
![]()
niet om op te slaan maar wel om ff te zien
ohquote:Op zondag 18 mei 2014 14:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die "Ballen" waren in figuurlijke zin he....
Liesje moet haar appelwangetjes postenquote:Op zondag 18 mei 2014 14:30 schreef Joezi het volgende:
Wel jammer dat het topic niet zo aanslaat, had minstens het zwoele buikje van liesje verwacht
Ik had het niet over gewone tenen.....quote:Op zondag 18 mei 2014 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
dus als ik een foto van mijn teen plaats krijg ik eeuwig respect![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik had het niet over gewone tenen.....![]()
Ballen zijn ook prima!
niet dat ik weetquote:Op zondag 18 mei 2014 14:38 schreef yvonne het volgende:
Zeg schatjes?
Hebben jullie vannacht mensjes gepsets?
Die niet mee mochten/konden doen in de sc?
Nee toch zeker?
Kan het me ook niet voorstellenquote:Op zondag 18 mei 2014 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet dat ik weet
is dat echt gebeurt![]()
dat vind ik niet leuk dan, mijn excuus dan maar weer als iemand dat zo voelt door mij
niet dat ik me bewust ben van zulk gedrag
Niet dat ik weet? Maar jij weet er vast meer van anders begin je er niet over....quote:Op zondag 18 mei 2014 14:38 schreef yvonne het volgende:
Zeg schatjes?
Hebben jullie vannacht mensjes gepsets?
Die niet mee mochten/konden doen in de sc?
Nee toch zeker?
ja ik dacht ook dat we erg lief waren vannachtquote:Op zondag 18 mei 2014 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan het me ook niet voorstellen
Jullie zijn lievvv.
Behalve Joezi
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet dat ik weet
is dat echt gebeurt![]()
dat vind ik niet leuk dan, mijn excuus dan maar weer als iemand dat zo voelt door mij
niet dat ik me bewust ben van zulk gedrag
Joez voelde zich buitengesloten dat hij nog nooit DM of PB van je gehad had...quote:Op zondag 18 mei 2014 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie zijn lievvv.
Behalve Joezi
Wat nou weer dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie zijn lievvv.
Behalve Joezi
bedankt dat je het NIET voor me opneemtquote:Op zondag 18 mei 2014 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik dacht ook dat we erg lief waren vannacht![]()
ach ja en Joezi is Joezi, laten we het daar maar op houden
Je speelt met de gevoelens van lieve zachte onschuldige meisjes zoals Isax! Yoe Playert!quote:
het is eerder andersom hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 14:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je speelt met de gevoelens van lieve zachte onschuldige meisjes zoals Isax! Yoe Playert!
Niks, laat mij ook ff trollen en steukenquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je speelt met de gevoelens van lieve zachte onschuldige meisjes zoals Isax! Yoe Playert!
jullie zijn binnenkort van me afquote:Op zondag 18 mei 2014 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks, laat mij ook ff trollen en steuken
Dan stoot je deze kloon weer af?quote:
Wat ga je doen?quote:
Nee nee, ik kwam even iets checkenquote:Op zondag 18 mei 2014 14:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet dat ik weet? Maar jij weet er vast meer van anders begin je er niet over....
Dus vertel op!
Hoe is het met jouw pens gesteld eigenlijk?quote:
Dat wil je niet weten, echtquote:Op zondag 18 mei 2014 14:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw pens gesteld eigenlijk?
Dat geloof ik ook welquote:Op zondag 18 mei 2014 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]onderschat Isax ook niet, die vermaakt zich ook wel hoor
![]()
ondanks dat ze zelf zegt dat ze heel braaf is, wat ik dan toch ook wel weer geloof
internet is leuk soms
denk toch eindelijk in slaap gevallenquote:Op zondag 18 mei 2014 14:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel
Waar blijft ze eigenlijk!
Haha, je wilde de pens van Joez zien he!quote:
Binnenkort is een rekbaar begrip, kan je iets specifieker zijn,ik heb nogal een volle agenda maar voor afscheidsfeestjes maak ik altijd ruimte.quote:
Lijkt me wel een mooi klusje voor jouquote:
Fotooooooooooooooooooooooooooooooquote:
nu gaat het allemaal wat sneller voor hemquote:Op zondag 18 mei 2014 15:01 schreef Jian het volgende:
[..]
verkeerde tijdstip, dat had je tussen 10.00 en 14.00 moet doen, net als ikMaar have fun.
Hey Choco.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en we hebben het niet eens over je, hallo spekkie
Beetje op een zondag om 10 uur opstaan. Barbaar.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:01 schreef Jian het volgende:
[..]
verkeerde tijdstip, dat had je tussen 10.00 en 14.00 moet doen, net als ikMaar have fun.
Top man, lekker vroeg naar het strand en als de Duisters hun kuilen gaan graven naar huis en een dutje doenquote:Op zondag 18 mei 2014 15:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beetje op een zondag om 10 uur opstaan. Barbaar.
Naar het strand nog wel. Je woont zeker in Scheveningen.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Top man, lekker vroeg naar het strand en als de Duisters hun kuilen gaan graven naar huis en een dutje doen
Neuh, Zandvoortquote:Op zondag 18 mei 2014 15:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Naar het strand nog wel. Je woont zeker in Scheveningen.
niet alleen scheveningen heeft strand hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 15:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Naar het strand nog wel. Je woont zeker in Scheveningen.
<weg>quote:
Je meent het.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet alleen scheveningen heeft strand hoor
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kloten... Zon... Pens...
Urk?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zit niet aan de zee, maar er zit wel veel water omheen.
Ja, is nog eens wat anders dan pedoseksuele neigingen.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben goed in het schatten waar mensen wonen
[..]
[ afbeelding ]
Kloten... Zon... Pens...
Ja, ga daar even over beginnen, sommige mensen weten niet dat, dat van die debiele vrouwen-sla-laaf komt hè, die gaan de raarste dingen denken nuquote:Op zondag 18 mei 2014 15:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, is nog eens wat anders dan pedoseksuele neigingen.
ik weet wel waar het over gaatquote:Op zondag 18 mei 2014 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga daar even over beginnen, sommige mensen weten niet dat, dat van die debiele vrouwen-sla-laaf komt hè, die gaan de raarste dingen denken nu![]()
Ik ben al met Jian.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Betekent dat dat we je kunnen koppelen aan Inodder?![]()
haha... Met Huub in de COS... Die knurft dacht dat je hem een zwerver noemde ofzoquote:Op zondag 18 mei 2014 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga daar even over beginnen, sommige mensen weten niet dat, dat van die debiele vrouwen-sla-laaf komt hè, die gaan de raarste dingen denken nu![]()
Nu snap ik pas het woord vrouwen-sla-laafquote:Op zondag 18 mei 2014 15:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
haha... Met Huub in de COS... Die knurft dacht dat je hem een zwerver noemde ofzo
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu snap ik pas het woord vrouwen-sla-laaf
Ik dacht écht aan sla
tssssquote:Op zondag 18 mei 2014 15:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah en laat ik het dus niet merkenen doe me nu eens koffie vrouw
Vraag je koffie-laaf maarquote:Op zondag 18 mei 2014 15:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah en laat ik het dus niet merkenen doe me nu eens koffie vrouw
[..]
[ afbeelding ]
Kloten... Zon... Pens...
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Die weet dat, dat straks ruimschoots vergoed wordt aan op de keukentafel
nu doe je het zelf ook, verkeerd lezenquote:Op zondag 18 mei 2014 15:33 schreef Inodder het volgende:
O pitch... Laat maar, dan heb ik niets gezegd
oh is dat het, hij wil aandachtquote:Op zondag 18 mei 2014 15:34 schreef Miek37 het volgende:
En waarom zit jij nou weer te dreigen met weggaan Joezi, aandachtshoer!![]()
ja vind ik ook hoor erg gemeen af en toequote:Op zondag 18 mei 2014 15:39 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Het is gemeen steeds dat zeggen en ons vrouwen bibberend achterlatend in de CS.
Ja! Ik denken dat ik jullie voor mezelf heb, blijft ie gewoonquote:Op zondag 18 mei 2014 15:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja vind ik ook hoor erg gemeen af en toe
Je had gelijk wat betreft drukte in het tuincentrum, wat doen die mensen daar op zo'n mooie dag.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:39 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Het is gemeen steeds dat zeggen en ons vrouwen bibberend achterlatend in de CS.
ik heb nooit bij joezi gehoordquote:Op zondag 18 mei 2014 15:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja! Ik denken dat ik jullie voor mezelf heb, blijft ie gewoon
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Je had gelijk wat betreft drukte in het tuincentrum, wat doen die mensen daar op zo'n mooie dag.
Incl. ik![]()
Maar 3 flessen baby ray's bbq saus gescoord
Misschien was jij het welquote:Op zondag 18 mei 2014 15:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik had dat ook gezegd, vooral oudere mensen denk ik zomaar die daar rondliepen
![]()
maar goed, wel toppie dat je je bbq saus weer heb![]()
maakt ook niet uit wie het wasquote:Op zondag 18 mei 2014 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien was jij het wel, die saus is echt lekker, even geproefd En wat kruiden plantjes gekocht.
Appelwangenquote:Op zondag 18 mei 2014 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
Nee ik ga mijn pens niet posten.
En mijn appelwangen ook niet.
Ik kon die zooi eerst niet vinden, en geen personeel te bekennen. Ik liep al te balen.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maakt ook niet uit wie het was![]()
nog steeds stoer dat je op zondag gaat![]()
ik doe het echt niet![]()
en lekker is het dan als je eindelijk iets heb wat je bijna nergens kan vinden
als ik zoiets heb ben ik de rest van de dag helemaal in mijn nopjes
mmmmm lekker hoor, waar woon je, kom ik ff langsquote:Op zondag 18 mei 2014 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kon die zooi eerst niet vinden, en geen personeel te bekennen. Ik liep al te balen.
Voordeel wel dat het verkeer niet zo druk was, ik moest naar de andere kant van de stad.
Plus zat er een lidl in de straat, daar ook maar even gestopt.![]()
Straks kip spiesen van de grill. met bbq saus
Wrom quote je mij?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Je had gelijk wat betreft drukte in het tuincentrum, wat doen die mensen daar op zo'n mooie dag.
Incl. ik![]()
Maar 3 flessen baby ray's bbq saus gescoord
Ik wil ook bij Inodder maar hij vind mij een bitch.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb nooit bij joezi gehoord![]()
dus ik blijf wel bij jou hoor
De salsa saus vd Lidl isquote:Op zondag 18 mei 2014 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kon die zooi eerst niet vinden, en geen personeel te bekennen. Ik liep al te balen.
Voordeel wel dat het verkeer niet zo druk was, ik moest naar de andere kant van de stad.
Plus zat er een lidl in de straat, daar ook maar even gestopt.![]()
Straks kip spiesen van de grill. met bbq saus
ach gos, wat heb je gedaan dan dat ie dat vindquote:Op zondag 18 mei 2014 16:03 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik wil ook bij Inodder maar hij vind mij een bitch.![]()
In de war, ik dacht jij zei dat ik gek was om op zondag naar een tuincentrum te gaanquote:
maar ikke was hetquote:Op zondag 18 mei 2014 16:05 schreef Soury het volgende:
[..]
In de war, ik dacht jij zei dat ik gek was om op zondag naar een tuincentrum te gaan
100 cs's geleden
Had zo maar een uitspraak van mij kunnen zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:05 schreef Soury het volgende:
[..]
In de war, ik dacht jij zei dat ik gek was om op zondag naar een tuincentrum te gaan
100 cs's geleden
Damm, CUL / Je favoriete Lidl product, deel 16. De populaire pauperwinkel O+. Ik had hier al wat tips vandaan.quote:
daarom ook de verwarring denk ik, we kramen af en toe dezelfde dingen uitquote:Op zondag 18 mei 2014 16:06 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Had zo maar een uitspraak van mij kunnen zijn.
haha... nee niet juist... wilde de foto kleiner maken, maar zat mezelf weer eens te quoten ipv editen.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wil je aandacht![]()
is mooie foto hoor![]()
vooral die broek in die stand spreekt tot mijn verbeelding
handig hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 16:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
haha... nee niet juist... wilde de foto kleiner maken, maar zat mezelf weer eens te quoten ipv editen.
Ze hebben dit weekend wel een beetje kleur gekregen.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Appelwangen
Scandeert;
appelwangen
appelwangen
appelwangen
appelwangen
appelwangen
Dacht jou een plezier te doen je een onderdanige rol aan te meten...quote:Op zondag 18 mei 2014 16:03 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik wil ook bij Inodder maar hij vind mij een bitch.![]()
Ja Hey... als je dat soort uitspraken doet moet je wel met pic's over de brug komen hoor...quote:Op zondag 18 mei 2014 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hebben dit weekend wel een beetje kleur gekregen.
mijn buik echt nietquote:Op zondag 18 mei 2014 16:33 schreef Inodder het volgende:
Vind het nu overigens wel tijd worden voor wat dames buikjes....
nee nog niet, alleen de pitches, een discussie en nu gaan ze etenquote:Op zondag 18 mei 2014 16:35 schreef Inodder het volgende:
Hebben ze er al weer iemand uit gesodemieterd eigenlijk?
Je bent bang dat je ze gaat bespringen met al je hormonen?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:49 schreef ChocoFan het volgende:
ik kom echt niet buiten nu![]()
mij te warm en teveel mannen met ontblote bovenlichamen
soms wel jaquote:Op zondag 18 mei 2014 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent bang dat je ze gaat bespringen met al je hormonen?
Met die broek die ik aan had kan ik ook maar beter binnen de veilige omheiningen van mijn eigen tuintje blijven... stel je voor dat je onderweg wat "leuks" tegenkomtquote:Op zondag 18 mei 2014 16:49 schreef ChocoFan het volgende:
ik kom echt niet buiten nu![]()
mij te warm en teveel mannen met ontblote bovenlichamen
ja die broek is alleen voor thuis handigquote:Op zondag 18 mei 2014 16:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Met die broek die ik aan had kan ik ook maar beter binnen de veilige omheiningen van mijn eigen tuintje blijven... stel je voor dat je onderweg wat "leuks" tegenkomt
There's a party in my pants and you're invitedquote:Op zondag 18 mei 2014 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja die broek is alleen voor thuis handig
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
There's a party in my pants and you're invited
Nou die uitnodiging hoef je er dan niet bij te doen, das dan meteen wel duidelijk
als je het erover heb, komen ze ineensquote:
Wellicht schrikt het onderwerp van gesprek sommigen een beetje afquote:Op zondag 18 mei 2014 16:59 schreef ChocoFan het volgende:
tis wel weer rustig hier![]()
niet dat ik het niet gezellig heb![]()
zelfs in mijn uppie vind ik het leuk hier tegenwoordig
ik geef het weer de schuldquote:Op zondag 18 mei 2014 17:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wellicht schrikt het onderwerp van gesprek sommigen een beetje af![]()
Hoe waren we hier nu al weer op beland?
Hoe is het met jouw hormonen gesteld?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent bang dat je ze gaat bespringen met al je hormonen?
ik zou dat nu ook wel lustenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Verse jus met wodka, zonnetje schijnt,
everything is goooooooooooooood
![]()
![]()
![]()
O ja het weer... Goed voor de kweek he! lekker regen van de week en nu flink zon.... en mais enzo doet het goed hier in de buurt!quote:
zeker en als je een tuin heb dan moet je je de pleuris werken nu om alles bij te houdenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
O ja het weer... Goed voor de kweek he! lekker regen van de week en nu flink zon.... en mais enzo doet het hoed hier in de buurt!
leuk man eeehh vrouwquote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef Soury het volgende:
Niet mijn pens, maar die plantjes gaan er wel in ooit. Oregano, tijm, basilicum en peterselie
[ afbeelding ]
Lekker verse kruiden!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef Soury het volgende:
Niet mijn pens, maar die plantjes gaan er wel in ooit. Oregano, tijm, basilicum en peterselie
[ afbeelding ]
Lekker. En wat heb je toch een leuk uitzicht zo op het water.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Nee is niet nodigquote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Lekker verse kruiden!
En nu je pens... volgens mij heb jij niets om je voor te schamen.![]()
Het is echt héél erg druk. Maar leuk drukquote:Op zondag 18 mei 2014 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker. En wat heb je toch een leuk uitzicht zo op het water.
ik ben mijn muziek ff op mijn ipod aan het zetten zodat ik dadelijk tijdens het koken lekker kan luisterenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben in mijn roes aan het komen en deel graag mijn muziek met jullie.
pic or it didn't happenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
me too.. voor het eerst in de gemeenschappelijke tuin gezeten, wat een puinzooi
Jij bent ook bijna Bacon nu?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
me too.. voor het eerst in de gemeenschappelijke tuin gezeten, wat een puinzooi
zou je dat blauwalg niet eens wegpoetsen?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Eensch!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pic or it didn't happen![]()
tenminste die hoor ik vaak langskomen tegenwoordig
persoonlijke pics?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Eensch!
Er moeten meer pic's bij de verhaaltjes van de dagelijkse beslommeringen!
We want Proof!!!
Ik heb vandaag al ruimschoots het goede voorbeeld gegeven geloof ik.![]()
ikke ook, we hebben ons zeer goed ingehouden, ik heb bijna niets geplaatst dan text enquote:Op zondag 18 mei 2014 17:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Eensch!
Er moeten meer pic's bij de verhaaltjes van de dagelijkse beslommeringen!
We want Proof!!!
Ik heb vandaag al ruimschoots het goede voorbeeld gegeven geloof ik.![]()
Dat zijn strepen van roest vanwegen het betonblok erboven, ik ga het maar grijs schilderen ooit.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
zou je dat blauwalg niet eens wegpoetsen?
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
zou je dat blauwalg niet eens wegpoetsen?
Ik juist nietquote:Op zondag 18 mei 2014 17:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah valt mee.. wordt altijd wel heel snel poepje bruin
Yep RealLife... geen van het internet geplukte meuk...quote:
Yep!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ikke ook, we hebben ons zeer goed ingehouden, ik heb bijna niets geplaatst dan text en
Hoop het niet... Daar koop ik niets voor...quote:
Doe je best zou ik zeggen...quote:Op zondag 18 mei 2014 17:39 schreef ChocoFan het volgende:
niemand die durft ineens
ik moet gaan koken en wil ook niet de laatste zijn
wat een toestand
zal ik dan maar, maar dan word het geen spectaculaire tt
iemand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |