Trustequote:
ja lastig dat internet hedendaags als je een foto verstuurd, straks wordt je een internetmeme!quote:Op zondag 18 mei 2014 05:14 schreef Recce het volgende:
Joezi, nu moet je even mans genoeg zijn en via dm info uitwisselen met isax!
hij is een watje en denkt dat ik lijken in mijn kelder heb.quote:Op zondag 18 mei 2014 05:14 schreef Recce het volgende:
Joezi, nu moet je even mans genoeg zijn en via dm info uitwisselen met isax!
Precies, maar ik neem aan dat je nu prive isax aan het hosselen bent?!quote:Op zondag 18 mei 2014 05:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja lastig dat internet hedendaags als je een foto verstuurd, straks wordt je een internetmeme!
joezi is denk ik een kloonquote:Op zondag 18 mei 2014 05:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies, maar ik neem aan dat je nu prive isax aan het hosselen bent?!
dan nog is er een vertrouwenskwestie! Never trust the online uknownquote:Op zondag 18 mei 2014 05:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies, maar ik neem aan dat je nu prive isax aan het hosselen bent?!
waar is jouw fobo danquote:Op zondag 18 mei 2014 05:22 schreef abhinnaya het volgende:
Als de argumenten op zijn gebruikt men flauwe plaatjes
nee ik ben niet domquote:Op zondag 18 mei 2014 05:34 schreef Recce het volgende:
Nah, ik geloof dat Joezi niet aardig is geweest. Die heeft gedaan alsof hij isax leuk vond, isax heeft haar foto laten zien en Joezi doet nu alsof zijn neus bloedt.
het is een moeilijk spel zegquote:Op zondag 18 mei 2014 05:34 schreef Recce het volgende:
Nah, ik geloof dat Joezi niet aardig is geweest. Die heeft gedaan alsof hij isax leuk vond, isax heeft haar foto laten zien en Joezi doet nu alsof zijn neus bloedt.
quote:
Het geel nog niet niet hardquote:Op zondag 18 mei 2014 11:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben wakker hoor,maar was genieten van een broodje met net niet hardgekookt ei
Dat het net niet op je kleding druipt idd.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
Het geel nog niet niet hard![]()
Ik ga zo ook even iets naar binnen werken...
Goed bezig, Quality Liesje Time!quote:Op zondag 18 mei 2014 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ook al een tijdje wakker, lekker in en vooral achter het huis aan het prutsen. Zo eerst even douchen en naar de winkel en dan lekker lezen in de tuin.
mssn is je buitenband gewoon op, waardoor je binnenband bij het minste lek gaat?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Goed bezig, Quality Liesje Time!
Ik ga zo achter maar eens een fietsband plakken en dan ook maar eens de zon in!
ps wie heeft er verstand van fietsbanden?
Hij is alweer plat...
Binnenband gecheckt in bak water.... buitenband nagelopen en gevoelt op scherpe dingus die er nog in zouden kunnen zitten... zelfs de velg gevoeld of daar iets in zit... Toch telkens weer een nieuw lek... het ventiel is het dus niet.![]()
Daar is nog niet zo heel lang geleden een nieuwe op gekomen... Met de vorige band had ik hetzelfde probleem...quote:Op zondag 18 mei 2014 12:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mssn is je buitenband gewoon op, waardoor je binnenband bij het minste lek gaat?
Hoe lang duurt het dan voor hij leeg is? Want het klinkt als een heel klein gaatje. Of gewoon pech en steeds weer een nieuw lek. Of een plakker die niet helemaal goed zit. Zit je lint nog wel goed om de velg?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Goed bezig, Quality Liesje Time!
Ik ga zo achter maar eens een fietsband plakken en dan ook maar eens de zon in!
ps wie heeft er verstand van fietsbanden?
Hij is alweer plat...
Binnenband gecheckt in bak water.... buitenband nagelopen en gevoelt op scherpe dingus die er nog in zouden kunnen zitten... zelfs de velg gevoeld of daar iets in zit... Toch telkens weer een nieuw lek... het ventiel is het dus niet.![]()
Of iemand legt gewoon punaises voor je huis.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
Daar is nog niet zo heel lang geleden een nieuwe op gekomen... Met de vorige band had ik hetzelfde probleem...
Denk dus om die reden dat ik het probleem in de velg moet zoeken...
maar als ik de binnenband bekijk is het ook niet zo de het lek telkens aan de velgkant zit
Ja lint gecheckt...quote:Op zondag 18 mei 2014 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan voor hij leeg is? Want het klinkt als een heel klein gaatje. Of gewoon pech en steeds weer een nieuw lek. Of een plakker die niet helemaal goed zit. Zit je lint nog wel goed om de velg?
Zit serieus haast te denken dan iemand hem gewoon lek prikt..quote:Op zondag 18 mei 2014 12:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of iemand legt gewoon punaises voor je huis.
Met een lekke achterband kun je anders nog fietsen.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
Is het je voorband? Dat scheelt in ieder geval wat extra moeite bij het plakken.
Verschillend... soms wel soms zijkant soms bovenop.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
Oh het lek zit niet aan de kant van de velg. Dan weet ik het ook niet.
Aha! Je fiets wil gewoon weer buiten staan en dit is zijn manier om je dat te zeggen!quote:Op zondag 18 mei 2014 12:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zit serieus haast te denken dan iemand hem gewoon lek prikt..
fiets stond eerder ook altijd voor het huis... maar nu achter in de schuur
quote:Op zondag 18 mei 2014 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
Is het je voorband? Dat scheelt in ieder geval wat extra moeite bij het plakken.
fixed... Zie boven....quote:Op zondag 18 mei 2014 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aha! Je fiets wil gewoon weer buiten staan en dit is zijn manier om je dat te zeggen!
ik zie al wat het probleem is... Hij doet gewoon alsof...quote:Op zondag 18 mei 2014 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, hij is gekwetst. Dus eerst lief plakken.
Wat ben je aan het lezen?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ook al een tijdje wakker, lekker in en vooral achter het huis aan het prutsen. Zo eerst even douchen en naar de winkel en dan lekker lezen in de tuin.
nou hopen dan maar dat je het probleem heb gevonden nuquote:Op zondag 18 mei 2014 13:32 schreef Inodder het volgende:
Gaatje zat bij het ventiel midden op het loopvlak... Band kan dus niet gedraaid hebben gezeten. Het ligt dus niet aan de velg (ditmaal)
Buitenband nogmaals minutieus nagekeken/gevoeld.. Niets opmerkelijks gevonden...
Maar toen zag ik het licht![]()
Wat nou als er iets los in de band ligt. Tijdens het nakijken draai je de band natuurlijk en rolt het gewoon naar onderen....
Daar gekeken en toen vond ik dit:
[ afbeelding ] Een vervelende glassplinter.
Hopelijk is dat de laatste tijd telkens de boosdoener geweest en ben ik er nu vanaf....
Al verklaart het nog niet waarom ik met de oude buitenland eenzelfde probleem had....![]()
Dat dacht ik ook ja...quote:Op zondag 18 mei 2014 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
oh en ik las net dat wubbo dood is![]()
dat vond ik nou een leuke man
onze eigen astronaut
Erg hequote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Erg he![]()
Heb je Joez zijn pens nog gezien?
Ja he, maar wel geinig dat hij nu denkt hem te hebben verwijdert...quote:
ja dat blijft humor, zodra iemand quote verdwijnt ie nooit meer volgens mijquote:Op zondag 18 mei 2014 14:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja he, maar wel geinig dat hij nu denkt hem te hebben verwijdert...
you've got a dirty mind babe....quote:
Tenzij diegene zo lief is zijn quote aan te passen, of je hem verwijdert waar hij is geupload...quote:Op zondag 18 mei 2014 14:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat blijft humor, zodra iemand quote verdwijnt ie nooit meer volgens mij
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tenzij diegene zo lief is zijn quote aan te passen, of je hem verwijdert waar hij is geupload...
(En niemand hem ondertussen heeft opgeslagen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |