Trustequote:
ja lastig dat internet hedendaags als je een foto verstuurd, straks wordt je een internetmeme!quote:Op zondag 18 mei 2014 05:14 schreef Recce het volgende:
Joezi, nu moet je even mans genoeg zijn en via dm info uitwisselen met isax!
hij is een watje en denkt dat ik lijken in mijn kelder heb.quote:Op zondag 18 mei 2014 05:14 schreef Recce het volgende:
Joezi, nu moet je even mans genoeg zijn en via dm info uitwisselen met isax!
Precies, maar ik neem aan dat je nu prive isax aan het hosselen bent?!quote:Op zondag 18 mei 2014 05:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja lastig dat internet hedendaags als je een foto verstuurd, straks wordt je een internetmeme!
joezi is denk ik een kloonquote:Op zondag 18 mei 2014 05:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies, maar ik neem aan dat je nu prive isax aan het hosselen bent?!
dan nog is er een vertrouwenskwestie! Never trust the online uknownquote:Op zondag 18 mei 2014 05:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies, maar ik neem aan dat je nu prive isax aan het hosselen bent?!
waar is jouw fobo danquote:Op zondag 18 mei 2014 05:22 schreef abhinnaya het volgende:
Als de argumenten op zijn gebruikt men flauwe plaatjes
nee ik ben niet domquote:Op zondag 18 mei 2014 05:34 schreef Recce het volgende:
Nah, ik geloof dat Joezi niet aardig is geweest. Die heeft gedaan alsof hij isax leuk vond, isax heeft haar foto laten zien en Joezi doet nu alsof zijn neus bloedt.
het is een moeilijk spel zegquote:Op zondag 18 mei 2014 05:34 schreef Recce het volgende:
Nah, ik geloof dat Joezi niet aardig is geweest. Die heeft gedaan alsof hij isax leuk vond, isax heeft haar foto laten zien en Joezi doet nu alsof zijn neus bloedt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |