abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140073656
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:05 schreef Klokov het volgende:
Treinetiquette is schuin tegenover iemand gaan zitten. Je houdt ook als er iemand tegenover je zit per saldo meer ruimte over dan normaal zolang je wat op elkaar inspeelt.
Klopt. Alleen wordt dat een probleem als de trein erg druk is...
En nee, dan hou ik niet meer ruimte over.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_140074306
Niet alleen meer beenruimte, maar ook meer lebensraum.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_140074601
quote:

[..]

Treinetiquette is schuin tegenover iemand gaan zitten. Je houdt ook als er iemand tegenover je zit per saldo meer ruimte over dan normaal zolang je wat op elkaar inspeelt.
Klopt, maar in volle treinen heb je wel eens dat je dan alsnog mensen recht tegenover je krijgt. Dan is het wel lastig, helemaal als het 2 redelijk lange personen zijn
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_140074702
quote:

[..]

Oh, dat doe ik echt nooit. Ik ga gewoon bij het raam zitten.

Overigens zit ik altijd boven en dat zijn bijna alleen maar vierzitjes.
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 17 mei 2014 @ 23:37:45 #30
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_140074830
Dubbeldekkers zijn krap...boven helemaal!
pi_140074860
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:44 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Dit ook. En teleurgesteld hun tas weghalen als je vraagt of je daar kunt zitten.
Ik kijk nooit teleurgesteld, ik kijk altijd heel kwaad en dit heeft al meerdere malen geresulteerd in dat mensen toch een stoeltje verder liepen. :)
pi_140074940
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:54 schreef ZarB het volgende:
Ik zit altijd liever in een tweetje. Lekker rustig. En tafeltje uitklappen om krantje te lezen of laptop neer te zetten!
´T lijkt net picknicken. Gezellig hoor meid!
pi_140074941
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:38 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik kijk nooit teleurgesteld, ik kijk altijd heel kwaad en dit heeft al meerdere malen geresulteerd in dat mensen toch een stoeltje verder liepen. :)
Kwam dat niet door de lucht die onder je armen vandaan kwam? :)
Copthorne 2.0
pi_140074970
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:41 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Kwam dat niet door de lucht die onder je armen vandaan kwam? :)
Ii heb het niet gevraagd
pi_140075044
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:42 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ii heb het niet gevraagd
Als ik door dat gangpad zou lopen, zou ik dan wel naast je mogen zitten?
Copthorne 2.0
pi_140075063
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:44 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Als ik door dat gangpad zou lopen, zou ik dan wel naast je mogen zitten?
Nee helemaal niemand mag naast mijn zitten
pi_140075216
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:44 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Nee helemaal niemand mag naast mijn zitten
Waarom niet?
Copthorne 2.0
  zaterdag 17 mei 2014 @ 23:51:21 #38
230788 n8n
Pragmatisch
pi_140075287
4zits kan je ook normaal werken met een laptop, niet bij het raam want dan zit dat overbodige tafeltje in de weg.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_140075329
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:49 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ik heb mijn personal space nodig
  zaterdag 17 mei 2014 @ 23:53:20 #40
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_140075356
quote:

[..]

Uitschot :')
Helemaal super.
pi_140075490
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:52 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik heb mijn personal space nodig
Kom je toch lekker op mijn schoot zitten, lieve schat.
Copthorne 2.0
pi_140075517
quote:

[..]

Ik vind het altijd wel leuk om naast mensen zoals jij te gaan zitten. Vooral als ze dan extra zuur kijken. >:) Dat maakt mijn dag gewoon weer goed.
ROBODEMONS..................|:(
pi_140075644
Ik werd een keer zo ernstig afgesnauwd door een bejaard koppel omdat ik in m'n eentje in een vierzitsplek zat in de trein. Was in de arriva van Leeuwarden naar Groningen, vooral de dame was echt erg. Die mompelde half binnensmonds - maar uiteraard wel zodat ik het nog kon horen, gepaard met een vernietigende blik natuurlijk- hoe afgrijselijk asociaal ik wel niet was, hoe ik het wel niet in m'n hoofd haalde daar te gaan zitten in m'n eentje, terwijl het toch echt bedoeld was voor 'meerdere personen' :')
Nu, toevallig zag ik al vrij snel een bekende alleen zitten in een tweezitter, toen ben ik opgestaan en daar maar heen gelopen terwijl dat vrouwtje mij ondertussen zat uit te lachen en nog eens even lekker extra breed ging zitten met haar man. Wauw. Zelden zo asociaal behandeld, ik ga denk ik niet nog eens in m'n uppie in een vierzitter zitten. Tenzij het niet anders kan :')
(Inb4: ik had alleen mijn schooltas mee en die heb ik standaard opschoot staan, dus nee ik had niet asociaal veel bagage op alle stoelen om me heen staan)
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
  zondag 18 mei 2014 @ 00:24:44 #44
230788 n8n
Pragmatisch
pi_140076688
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:00 schreef Chocovloek het volgende:
Ik werd een keer zo ernstig afgesnauwd door een bejaard koppel omdat ik in m'n eentje in een vierzitsplek zat in de trein. Was in de arriva van Leeuwarden naar Groningen, vooral de dame was echt erg. Die mompelde half binnensmonds - maar uiteraard wel zodat ik het nog kon horen, gepaard met een vernietigende blik natuurlijk- hoe afgrijselijk asociaal ik wel niet was, hoe ik het wel niet in m'n hoofd haalde daar te gaan zitten in m'n eentje, terwijl het toch echt bedoeld was voor 'meerdere personen' :')
Nu, toevallig zag ik al vrij snel een bekende alleen zitten in een tweezitter, toen ben ik opgestaan en daar maar heen gelopen terwijl dat vrouwtje mij ondertussen zat uit te lachen en nog eens even lekker extra breed ging zitten met haar man. Wauw. Zelden zo asociaal behandeld, ik ga denk ik niet nog eens in m'n uppie in een vierzitter zitten. Tenzij het niet anders kan :')
(Inb4: ik had alleen mijn schooltas mee en die heb ik standaard opschoot staan, dus nee ik had niet asociaal veel bagage op alle stoelen om me heen staan)
gewoon je middelvinger opsteken naar zo'n zure graftak
pi_140076853
quote:
jee, wat een verhaal zeg
hopelijk heeft het niet te veel invloed op de rest van je leven
  zondag 18 mei 2014 @ 00:30:04 #46
230788 n8n
Pragmatisch
pi_140076898
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:28 schreef Adames het volgende:

[..]

jee, wat een verhaal zeg
blijkbaar wel, nooit meer de weelde die 4zits heet
pi_140076904
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:28 schreef Adames het volgende:

[..]

jee, wat een verhaal zeg
Wordt het ook eens van de andere kant bekeken! Die mensen die alleen zitten in een vierzits hebben ook heel wat te verduren hoor!! :{

:')
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_140076946
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:30 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Wordt het ook eens van de andere kant bekeken! Die mensen die alleen zitten in een vierzits hebben ook heel wat te verduren hoor!! :{

:')
vind ik ook, altijd weer die innerlijke strijd hoe je het gaat verdedigen mocht je erop worden aangesproken. ik ga er dan ook alleen zitten als ik voel dat ik die dag heel veel zelfvertrouwen heb en heel ad rem ben.
pi_140076954
quote:
Geloof er niks van. Bejaarden zijn altijd superlief en beleefd.
pi_140076973
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:31 schreef HQ het volgende:

[..]

Geloof er niks van. Bejaarden zijn altijd superlief en beleefd.
vooral in de rij van de kassa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')