Dit ook. En teleurgesteld hun tas weghalen als je vraagt of je daar kunt zitten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Tas op de stoel ernaast zetten is altijd zo triest.
En dan bij een tussenstop doen alsof ze druk bezig zijn en niet merken dat er volop mensen een plekje zoeken.
en je dan nog verbaast aan gaan zitten kijken, als je er rustig bij komt zitten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:41 schreef icloud het volgende:
Het valt me op dat heel treinreizigers kiezen voor een viertje ipv twee stoelen naast elkaar, als ze alleen zijn.
Deze mensen willen het liefst zo viertje voor zich alleen hebben, bagage op de bank en geen medereizigers.
Wanneer snappen mensen dat een viertje bedoeld is voor vier personen?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:44 schreef Copthorne het volgende:
Ik zou graag met Conchita op een viertje willen zitten.
wut?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:52 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee want die nieuwe meuk heeft geen zonnenscherm
Treinetiquette is schuin tegenover iemand gaan zitten. Je houdt ook als er iemand tegenover je zit per saldo meer ruimte over dan normaal zolang je wat op elkaar inspeelt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga altijd in een tweezitsbank zitten. Als ik in een vierzitter zit, en er komt iemand tegenover me zitten, dan is het altijd een puzzel hoe we de knieen langs elkaar zetten. Ik heb dan nooit genoeg ruimte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |