Menzo houdt alles tegenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:46 schreef KingRoland het volgende:
ik ga kluivert uit de selectie zetten.
Beetje als Barcelona dus. Al twijfel ik daar over de defensie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb ze zelden goed zien spelen dit seizoen om eerlijk te zijn
hebben vooral een goede defensie en het geluk van de duivel
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:47 schreef VMSDKR het volgende:
Koeman naar Barcelona, Pelle mee. Kan Messi mooi naar NEC ofzo.
ik moest lachenquote:
Oe A Ed de Goeijquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat er nog een hele grote kans komt voor Barça en dan ga ik OE zeggen.
barca: until we scorequote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Hoeveel minuten komen erbij? Minstens vijf toch
elke minuut is teveelquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Hoeveel minuten komen erbij? Minstens vijf toch
inb4 het is patatquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:49 schreef Tchock het volgende:
Courtois rekt zo lang dat je makkelijk friet had kunnen halen. Snap je want Belg.
Atletico is ook een schurkenclub mi mangquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Waarom is trouwens zo'n schurkenstaat als Azerbeidzjan shirtsponsor van Atletico ?
patatquote:
Iets met geld.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Waarom is trouwens zo'n schurkenstaat als Azerbeidzjan shirtsponsor van Atletico ?
umadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:49 schreef Pedroso het volgende:
frietquote:
Oe A Bakoe Oe A olie Oe Aquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:49 schreef Pedroso het volgende:
kom dan vechtenquote:
Dat wordt een andere keer ballen jongenquote:
zout ns opquote:
Wat is dat nou voor onzin. Als Barça meer punten haalt hebben ze een beter seizoen gehad dan Atletico, punt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:51 schreef Pedroso het volgende:
Bekroning op een superseizoen voor Atletico. Zou ook onterecht zijn als Barca het zou worden na zo'n matig seizoen,
quote:
sorry gquote:
wij kijken ookquote:
Meer punten halen ze sowieso niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin. Als Barça meer punten haalt hebben ze een beter seizoen gehad dan Atletico, punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |