Recht op hem af inderdaadquote:
Pfoe, lastig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe maar eentje van Iniesta ofzo
Schijnt een transfer te hebben aangevraagd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou het echt jammer vinden als Courtois volgend seizoen bij zo'n schijtclub als Chelsea onder de lat staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Chelsea naar Atleti?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schijnt een transfer te hebben aangevraagd.
Das voor noobs.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Barça neemt de corners verkeerd.
Bovendien gebruiken ze te weinig LB+Y
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef Vasion het volgende:
Iniestaheb je daar geen mooiere plaatjes van? een Dani Jarque tribute ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat gebruik ik nooit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Barça neemt de corners verkeerd.
Bovendien gebruiken ze te weinig LB+Y
Dan neem ik het voor waarheid aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, Sierd zegt dit net drie tellen geleden.
wat maakt het uitquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:43 schreef Anoonumos het volgende:
Kinderachtig van Atletico om niet te winnen zodat Real 3e wordt.
Wat minder eten zou ook eens goed voor je zijn, dikzakquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
ik wil eten halen zometeen en op tijd zijn voor Nederland ecuador
Bestellen dan maarquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Nederland ipv Duitse bekerfinalequote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Grapjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat maakt het uit
hebben sowieso CL
quote:
lekker voor zequote:
quote:
heb ze zelden goed zien spelen dit seizoen om eerlijk te zijnquote:
Het zijn allemaal Dirk Kuytsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb ze zelden goed zien spelen dit seizoen om eerlijk te zijn
hebben vooral een goede defensie en het geluk van de duivel
Die bal gaat gewoon een keer goed vallen komende 10 minutenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb ze zelden goed zien spelen dit seizoen om eerlijk te zijn
hebben vooral een goede defensie en het geluk van de duivel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |