Niet? One hit kill moet je iemand voor in zijn hoofd raken of binnen een meter of 15 van je vandaan in zijn borst. Als je one hit kills wilt moet je in hardcore gaan spelen waar de health naar beneden is gezet maar de schade van het wapen nog net zo hoog is als in normal.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:13 schreef LelijKnap het volgende:
Wanneer krijg ik een sniper die of gewoon 1hit kill is, of die noet na elk schot moet herladen?
Echte sniperts doen headshots.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:13 schreef LelijKnap het volgende:
Wanneer krijg ik een sniper die of gewoon 1hit kill is, of die noet na elk schot moet herladen?
Bijna alles high/ultra, 1920*1200, war tapes, enkel post FSAA wel omdat dubbelop niet nodig is, AO ook niet de zwaarste geloof ik.quote:
Mannen weten niet beter van oudsher. Regen-shit voor pubersquote:
Gritty geluid, wat meer alsof je in een docu zit.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:40 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat is nou eigenlijk speciaal aan dat War Tapes?
Niets geeft betere lessen dan genadeloos afgeslacht te worden door onnodig risico nemenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Eerst de maps leren kennen en wat uplevelen, jonguh
V.
Nee hoor. Met spotten leer ik heel snel wat de plekkies zijn waar mensen gaan zitten.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Niets geeft betere lessen dan genadeloos afgeslacht te worden door onnodig risico nemen
Welke HW heb je verder? Hier een al wat oudere setup, maar draai wel dezelfde reso als jij (vanwege het feit dat de monitor niet hoger doetquote:Op zondag 1 juni 2014 22:44 schreef Verbal het volgende:
Kwa settings, 1680x1050
Heb het vanmiddag gemakshalve maar even helemaal op medium gezet. Zat ik goed boven de 100.
Misschien nog wat tweaken dat het er mooier uitziet (al valt het mij mee).
V.
BC2 deed geluid qua ruimtelijkheid en accuratesse veel beter IMO, in BF3 en 4 is het lang niet altijd betrouwbaar...quote:Op zondag 1 juni 2014 21:56 schreef ems. het volgende:
Bij Bad company 2 vond ik wartapes heerlijk. BF3 had ik er helemaal niet aan gedacht en toen ik het uiteindelijk probeerde vond ik het maar gek. Kwestie van gewenning lijkt me. Misschien dat ik na een lange BF4 pauze bij mijn comeback de switch maak
Eens. Ik speel ondertussen langer BF3/4 dan BC2 en nog steeds heb ik vaak moeite met pinpointen waar het geluid vandaan komt. Als in BC2 iemand per ongeluk één te harde voetstap zette wist ik ze, als er niet overal ontploffingen waren, meestal vrij makkelijk te vinden.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BC2 deed geluid qua ruimtelijkheid en accuratesse veel beter IMO, in BF3 en 4 is het lang niet altijd betrouwbaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |