quote:
Het hoofdkantoor van een bedrijf dat een notering heeft op Euronext.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:07 schreef Individual het volgende:
Raad de stad en raad het natuurgebied zitten een beetje vast.
Volgens mij is dit wel hetzelfde gebouw maar het staat niet in Parijsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:21 schreef Igen het volgende:
Dit lijkt er toch sprekend op: http://www.cepolina.com/Paris-roof-glass-house.html
Maar ik had al zo'n gevoel dat er iets niet klopte.
Niet het Palmenhaus (Schönbrunn) maar het Schmetterlinghaus (Hofburg) in, inderdaad, Wenenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:22 schreef Speculant. het volgende:
Ze spreken er volgens mij Duits.
-> Palmenhaus Vienna
Ik vergeet echt altijd de Nederlandse namen geloof ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet het Palmenhaus (Schönbrunn) maar het Schmetterlinghaus (Hofburg) in, inderdaad, Wenen
Bahrein?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:37 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ik vergeet echt altijd de Nederlandse namen geloof ik.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Ja het in Bahrein, maar dat is geen stad hequote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:23 schreef zlotka het volgende:
[..]
Bahrein?
Exhibition road in Bahrein dus
Next:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:46 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ja het in Bahrein, maar dat is geen stad he
Manama, sorryquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:46 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ja het in Bahrein, maar dat is geen stad he
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Habib Bank Plaza, Karachi.
http://www.britannica.com(...)nk-Plaza-Karachi-Pak
Helemaal juist!quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:55 schreef Speculant. het volgende:
http://www.bilderbuch-koe(...)rd_rolex_haus_389230
keulen
quote:
Ik zag water en een lelijke stad. 1+1=2 dus riep ik maar Luikquote:
En van de rest van mijn punten klopte niets? Het is een ijsstad in een vlak zoutmeer met zwarte huizen?quote:
Je ziet palmen en het is aan zee en je ziet idd een berg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En van de rest van mijn punten klopte niets? Het is een ijsstad in een vlak zoutmeer met zwarte huizen?
Dan moet ik nodig es een opticien bezoeken namelijk...
Ja, een heel vreemde hoek op de Tafelberg in Kaapstad zou kunnen, maar dat is zuidelijk halfrond... Aarghquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:03 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Je ziet palmen en het is aan zee en je ziet idd een berg.
Dat dacht ik aan de basaltblokken in het water te zien idd...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:56 schreef Speculant. het volgende:
Vermits er nogal willekeurig wordt gegokt nog maar een hint: de berg die je ziet is een vulkaan
-rechtsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:12 schreef El_Matador het volgende:
- rijden de auto's links of rechts?
- is dat sneeuw op de vulkaan?
Noordelijk halfrond in April en er ligt sneeuw op een vulkaan die deel uitmaakt van een bergrug, geen individuele vulkaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:29 schreef Speculant. het volgende:
[..]
-rechts
-ja
Foto is uit April, mocht je daar iets mee kunnen doen
het is subtropisch en de berg is begroeid met laagbegroeiing en het is een individuele vulkaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Noordelijk halfrond in April en er ligt sneeuw op een vulkaan die deel uitmaakt van een bergrug, geen individuele vulkaan.
Plek is tropisch (palmbomen) en lijkt woestijnig (de berg lijkt niet veel begroeid).
Sneeuw op een vulkaan in de tropen aan zee is al bijna onmogelijk, maar als het ook nog een bergrug moet zijn...
Japan valt af vanwege het rechtsrijden. Caribisch gebied is te nat, Chili is zuidelijk halfrond en de Canarische, Kaapverdische en Portugese eilanden zijn het niet.
Blijft weinig over, maar ik zie niet zo gauw meer in wat. Hawaii ook niet.
Individuele vulkaan:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:47 schreef Speculant. het volgende:
[..]
het is subtropisch en de berg is begroeid met laagbegroeiing en het is een individuele vulkaan.
Had ik ook gecheckt maar is niet subtropisch m.i.quote:
Ik zie op zich wel foto's met palmbomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had ik ook gecheckt maar is niet subtropisch m.i.
quote:
Dat op het randje is valt volgens mij wel mee. Het staat er vol met waaierpalmen en ze telen er massaal mandarijnen. Toch neit goed gekekenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nah ja, op het randje dan.
heb dat eiland gisteren helemaal bekeken.
Igen, congratuliert, een nieuwe bitte!
Makkelijk noemt ie dat. Een hoog gebouw in een Duitse stad. Verdomme, ik ben echt niet geschikt hiervoor.quote:
Manono zit goed, die lantaarnpalen zijn Belgisch...quote:
Dat eiland is idd gaaf.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:38 schreef El_Matador het volgende:
Dat eiland had ik moeten hebben, kwam het gisteren tegen en vond het zo gaaf.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:45 schreef El_Matador het volgende:
Philipsburg, Sint Maarten.
[ afbeelding ]
Toeval omdat ik daarheen wil deze zomer.
Net 13 seconden te laat zie ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:38 schreef Igen het volgende:
Dit is dan zeker Luik.ok spuit 11
Ik vind het er trouwens ook wel Oost-Europees uitzien. Maar die gebouwen rechts lijken ook uit de jaren '70 maar zien er niet uit als de typische gebouwen uit die tijd die je in Midden-Europa ziet.
quote:
Verkeerde continent.quote:
Werkte wel, ik dacht meteen aan de Antillen. Maar toen zag ik dat Asia staan en dacht ik oh nee, niet dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:47 schreef Individual het volgende:
[..]![]()
Gaat wel snel nu! Ik ik nog denken mensen op het verkeerde spoor te zetten met 'Asia' op de vleugel!
Het vliegtuig was de weg kwijt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Werkte wel, ik dacht meteen aan de Antillen. Maar toen zag ik dat Asia staan en dacht ik oh nee, niet dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |